Varför behövs något extra?
Jag undrar varför det är så vanligt att det behövs något extra försena del personer, som till exempel att testa det ena och det andra i sängen? Varför kan man inte bara knulla och ha kul?
Jag undrar varför det är så vanligt att det behövs något extra försena del personer, som till exempel att testa det ena och det andra i sängen? Varför kan man inte bara knulla och ha kul?
Att testa en massa grejer är överskattat. Jag vill suga, bli slickad och ha sex i fem olika ställningar. Det räcker. I sängen, soffan eller duschen. Är det julafton eller hans födelsedag så får (skall för det är numera tradition) han ta mig i baken, men det är en present/julklapp för de tillfällena, inte annars.
Att testa en massa grejer är överskattat. Jag vill suga, bli slickad och ha sex i fem olika ställningar. Det räcker. I sängen, soffan eller duschen. Är det julafton eller hans födelsedag så får (skall för det är numera tradition) han ta mig i baken, men det är en present/julklapp för de tillfällena, inte annars.
Att testa massa grejer ser jag som brist på intresse för personen och mer intresse för grejerna. Gillar man personen så behövs inte grejerna.
Att testa massa grejer ser jag som brist på intresse för personen och mer intresse för grejerna. Gillar man personen så behövs inte grejerna.
Troll tråd, vem faan vill bara köra missionären år ut och år in?
Om en är romantiskt intresserad på allvar av någon så är det fullkomligt normalt att också vara intresserad av dennes fantasier och drömmar.
Att skapa ett sexliv tillsammans där båda blir tillfredställda i det långa loppet är stärkande för relationen.
Att en kan behöva en orgasm-olja, en buttplug eller en vibrerande kukring då och då är för mig självklart.
Jag är efter över 10 år med maken lika kåt på honom som jag var när vi var nyförälskade, det hade jag INTE varit om vårt sexuella umgänge bestått av missionären, innan läggdags med släckt lampa. Det hade dödat min lust.
Ja men herregud, varför prova en massa maträtter och restauranger och ditten och datten hela tiden? Spaghetti och köttfärssås duger väl, tre gånger om dagen sju dagar i veckan? Varför inte bara äta det och ha kul?
Troll tråd, vem faan vill bara köra missionären år ut och år in?
Tänk vad mycket sköna upplevelser man missar om man aldrig vill prova nåt nytt. Det KAN ju faktiskt finnas något som är ännu skönare än missionären... 
Får jag välja ingår alltid missionären. Närheten, hans mun, andetag och ögon...Sen gör vi annat kul med innan vi är klar.