Sanlin90 skrev 2022-09-02 09:00:41 följande:
Ja det måste jag haft isåfall, kollade kalendern, hade ökade flytningar från onsdag förra veckan tom måndags den här veckan
Jag tycker jag ser något på dina tester. Iaf på en av bilderna. Dock har jag själv varit med Om att något sett svagt positivt ut i en vinkel men inte i andra. Så du får helt enkelt ta fler tester :)
Om man är gravid kan man ju även få positivt på ägglossningstest.
nytt eventuellt symtom här: mardrömmar! Alltså helt galna! I natt skrämde jag min sambo när jag gick i sömnen och trodde det var folk i sovrummet. haha. Behöver inte vara symtom men om jag minns rätt hade jag tokiga drömmar i början av graviditeterna med barnen också.
Men kan inte säga att jag känner mig gravid. Inte tydligt alls. Lite ont i brösten men det kan jag få till och från.
Min app säger BIM 5/9 men den förstod inte att jag hade positivt på ÄL 24-25 augusti utan den räknade ut att det skulle vara 20-21 augusti. Därför tror jag att min BIM bör vara typ 8 eller 9 september. Svårt efter p-piller när kroppen inte funkar som vanligt. Min mens kom 11 dagar efter ÄL förra gången, så kanske har jag kort cykel numera.