Hej!
Jag följer gärna med här men är lite osäker, jag har inte haft mens sedan oktober 2021 för jag haft rubbningar i min sköldkörtel(som jag inte har men har inte haft rätt medicindos) men jag är ganska säker på att jag hade ägglossning i söndags 28de för jag hade i två dagar innan ökade flytningar som va som mest på söndagen och måndagen sen minskade, hade även smärta främst i högersidan söndag och måndag sen släppte det tisdag och idag har jag intervallsmärtor i äggstocken, tänker om det är ägget som färdas, sägs ju att ledaren krampar för att få ner ägget.
Om det va äl i söndags fick vi till det bra på söndagkvällen dock inte dagarna innan.
Vi har velat ha syskon länge nu, dottern blir 2 år i oktober och jag slutade med miniåiller igen i april förra året men fick bara mens två gånger.
Jag har sedan oktober drömt om att jag kommer få ett barn antingen på min mammas födelsedag 8de maj eller på min nära vän som tyvärr gick bort strax efter att min dotter föddes födelsedag den 19de maj och det känns som om jag nu hade äl i söndags då är det meningen att jag ska bli gravid nu haha.
Det känns som jag har lätt att pricka datum, dottern föddes på min och sambons förlovningsdag som jag hade skrivit ner va den dagen hon skulle födas en v innan bf, jag lyckades även omedvetet boka hennes dop på min mormors dödsdag 4 år senare där jag döpte dottern till samma förnamn som min mormor hade så jag har lite konstiga grejer för mig med datum, jag själv är född 31maj på min pappas födelsedag.