• Friger

    Min man tjatar

    Anonym (Suck) skrev 2022-09-09 07:49:41 följande:

    Att han är otrevlig mot mig kan jag ta. Han är ju ändå fantastisk med barnen. 


    Jag tror att han blivit frustrerad och bitter.

    Det hade nog varit bra om ni haft en mer öppen diskussion om sexlivet i ett tidigare skede så att det kom bägge två till del.

    Men det känns ju som att det gått lite för långt nu för att rätta till.
  • Friger
    Anonym (Suck) skrev 2022-09-09 08:27:59 följande:
    Nej jag har aldrig talat om det, men han har aldrig frågat heller. Kompromiss? Jag vet inte, eller ja går det att ha sex utan lust? Som sagt får han gärna ta en älskarinna, tror han skulle uppskatta det. 
    Har du sagt åt honom att han får ta en älskarinna då? Vad säger han i så fall?
  • Friger
    Anonym (Suck) skrev 2022-09-09 08:53:20 följande:

    Ja jag har sagt att han gärna får ta en älskarinna. Han sa väl Mest vara ok. Tror han letat efter det, för har sett han varit inne på dejtingsajter. Men vet inte om han hittat någon. 


    Nä, sånt är lättare sagt än gjort. Tror du hade märkt om han träffade någon.

    Ska han hitta någon enbart för sex så hade det antagligen inte varit någon nackdel om han varit bra i sängen.
  • Friger
    Anonym (samma visa) skrev 2022-09-09 09:12:45 följande:
    Om han inte är intresserad av det är han en stor egoist och dålig partner.
    Tror det ligger på båda parter...

    Han kan ju faktiskt leva i tron om att han är en casanova i sängen. Visst, han borde säkerställa den saken eller ana oråd. Men å andra sidan så går det ju att vara tydlig med vad man gillar.

    Han verkar ju inte vara ond på det sättet. Det verkar ju bara vara så att de hamnat i otakt och sen har åren vandrat på och gjort saken värre.
  • Friger
    Anonym (samma visa) skrev 2022-09-09 10:01:24 följande:
    Ja, ts har absolut ett ansvar för att säga ifrån om hon inte är nöjd med sexlivet. Men  att bara tjata på henne om mer sex utan att försöka ta reda på hur hon skulle kunna  njuta mer av sex är inte så sympatiskt.
    Nä, förvisso. Men jag tror inte det startade så. Det är vad det utvecklats till. En så kallad ond cirkel.

    Sånt kan göra mycket med de flesta människor. Kan vara två bra människor som bara hamnat i otakt.
  • Friger
    Anonym (Suck) skrev 2022-09-09 10:21:57 följande:

    Jag funderar på om jag ska hjälpa honom att hitta en älskarinna. Vart hittar man det lättast idag? Finns det någon sajt för det?


    Vet inte... Tror vanliga dejting-siter erbjuder större utbud av tjejer. Men att framföra det du har att framföra tror jag blir svårt.

    Hemligg, Bodycontact kanske? Tror det finns någon till sida men minns inte vad den heter. Haken är väl att utbudet av karlar är enormt jämfört med antalet tjejer.

    Du får väl säga att det är en fetish du har. Bättre än att säga att du vill att någon annan ska bära bördan av att ha sex med honom.
  • Friger
    Anonym (Suck) skrev 2022-09-09 10:56:00 följande:
    Ok, sett att han är medlem på match iaf. Vad finns det för fler dejtingsajter? 
    Tinder och Badoo är väl de mest uppenbara. Men jag är i ärlighetens namn inte så insatt.

    Du får väl lägga upp en bild på honom och skriva i texten att du går igång på tjejer som har sex med din man. Med lite tur så nappar någon som gillar det.

    Återkoppla gärna hur det går, är lite nyfiken på hur vanligt sådant är.
  • Friger
    Anonym (Suck) skrev 2022-09-09 11:10:35 följande:
    Ok tack! Kollar med mannen på en gång 
    Lycka till! :)
Svar på tråden Min man tjatar