Inlägg från: Anonym (Snel hest) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snel hest)

    Va tycker ni killar?

    Nu var ju frågan ställd till "allmänheten" så jag bortser från hur din KK vill ha det.


    Reverse är ju en otroligt upphetsande syn, att se en härlig rumpa som man lätt kan ta tag i, och att se kuken röra sig in och ut i fittan. Men för mig personligen känns den mindre bra för kuken (fast ändå bra såklart, jag jämför med att bli riden åt andra hållet).


    Att bli riden ansikte mot ansikte tycker jag är skönare. Jag gillar ögonkontakt, eller när hon tar tag om min hals eller huvud. Det är skönt med rakt "upp och ner" men jag föredrar när hon "ålar sig" mer, sjukt sexigt att se hennes underdel gnida sig mot mig. Dessutom kan jag enkelt smeka hennes bröst eller klitoris.


    Har nyss genom sociala medier(!) lärt mig om Coconut-tekniken där kvinnan tydligen ska tänka sig att hon "stavar" till coconut med underlivet... Jag antar att det handlar om en kombination av "runda" och "kantiga" rörelser, vilket låter hett men kanske lite överdrivet komplicerat? Kör på bara.


    En annan grej som jag tycker är väldigt hett är när kvinnan sitter i ridposition, men gnider fittan mot kuken, innan penetreation. Flämt!


    Vad gäller TS funderingar om KK gillar det eller inte: en nog så viktig ingrediens är ju att du gillar det själv, om du går igång på det är jag ganska säker på att det kan smitta av sig. Skit i honom en stund och gör som du vill (om han inte uttryckligen ogillar det såklart).

Svar på tråden Va tycker ni killar?