• Anonym (AW)

    Förbjuden/Spännande Sex

    Någon mer en jag som känner eller fantiserar ibland när man är ute å tex undrar..
    Den personen skulle jag bara vilja viska i örat på att ska vi gå in på Handikapp WC å Knulla...el bara nyfikna tanken på om personen är rakad el bara sugen på sex just nu...
    Lite roligt att bara leka med tanken ibland..Någon annan som får dessa tankar ibland..?

  • Svar på tråden Förbjuden/Spännande Sex
  • Anonym (kåt)
    Anonym (Uttittad flicka) skrev 2022-11-01 04:26:48 följande:
    Tycker du har snöat in och blivit tjatigare än en argbigga. Tror du tagit nåt personligt jag sagt om mina erfarenheter. Var det du på tåget? Nä du kåt nu säger jag bara ?ignore? till dina ord till mig. 
    Jag är bara uttråkad
  • AW

    JAG tänker så hela tiden?


    Anonym (Nyfiken) skrev 2022-09-16 14:32:56 följande:
    Jag höll på att skriva att så känner/ tänker jag hela tiden...

    Men så kom jag på att skriver jag det tror ju folk att jag är knasig. 
    Så jag skriver att visst har det hänt (många många gånger...) att jag kännt/ tänkt så...Flört
  • CleoX

    Svar till Lajla S som har knullat med brordotters fd. pojkvän:
    Bra jobbat tjejen! Själv har jag knullat min vänninas söte son. Självklart utan hennes vetskap. Vid ett spännande tillfälle sög jag av honom på ovanvåningen med hon, hennes man och min man satt och fikade nedanför i vardagsrummet. När jag senare kom ner till sällskapet hade jag fortfarande killens sperma smak i munnen. Jag har lärt upp honom till en underbar liten älskare. (han var självklart lovlig ålder med god marginal när vi började) 

  • Anonym (Jooo)

    Får man väl inte skriva men ..... kan ju också påverka att otrohet är så spännande.
    Ny partner, spänning kan bli upptäckt ...
    Min kvinna i klimakteriet har hintat lite om att det kanske skulle vara ok om jag skaffade sex utanför vårat förhållande ...
    Blir lite .. underligt. om jag skulle träffa någon yngre som jag inte vill ha ett liv med eller om jag skulle träffa någon i min ålder som jag faktiskt skulle kunna ha ett liv med?
    Vill ju inte tappa bort henne...

  • Anonym (Fruns syster)

    Har skrivit detta innan för länge länge sen. Men här har ni nåt att runka till. Inget jävla troll, 100% sanning.

    Jag knullar min svägerska sen nu ett X antal år sen. Varför? Jag får sex kanske 1-2 ger i månaden och hon har en skruvad syn på sex som hon säger att hon inte får leva ut + för lite och ointresserad man som bara jobbar. Vi har 3 små barn och dom detsamma. 
    Hur hände detta?
    Hon vet att jag får väldigt lite sex. Och i samband med det så skojar vi och skrattar om detta. Så säger hon om ska hjälpa mig att tömma. Visst säger jag. Trodde det va på skoj, men hon går ner på mig och suger av. Ja sen allt annat är historia. 
    Varför just jag och hon?
    För hon vet jag älskar min fru och jag vet att hon älskar sin man. Vi vill bara inte känna oss frustrerade i vardagen har vi kommit fram till. Jag har sen den dagen aldrig varit tjurig eller nere psykiskt p.g.a för lite sex hemma. Jag får tömma när jag vill hos henne och hon får sina fantasier upprättade. Vi har vår pakt. 


    Hoppas du kom skönt Cool

  • pappasflicka1997

    Många olika sexiga spännande tillfälligheter men den galnaste var nog med min lärare i högstadiet. Jag hade precis haft idrott när han kom med sin stuva penis i byxorna. Han gav min blicken och jag visste vad som skulle ske. När alla hade lämnat idrottshallen gick vi till idrottsförådet och han tog ut sin massiva kuk. Till min förvåning började han kissa på och jag var chokad. Över min förvåning gillade jag det. Han puttade mig hårt ner på en idrottsmadras och förde in sin kuk i mig och fortsatte kissa tills han kom. Han spottade på mig och sedan gick därifrån. Han lämnade mig våt och uppfylld av hans gyllene juice.

    Detta fortsatte i x antal år tills han var med om en tragisk bil olycka och blev förlamad från midjan och neråt. 

    det konstigaste av allt är att jag fortfarande tänker på händelsen och saknar hans stuva kuk. 

  • Man 78
    pappasflicka1997 skrev 2022-11-09 15:15:42 följande:

    Många olika sexiga spännande tillfälligheter men den galnaste var nog med min lärare i högstadiet. Jag hade precis haft idrott när han kom med sin stuva penis i byxorna. Han gav min blicken och jag visste vad som skulle ske. När alla hade lämnat idrottshallen gick vi till idrottsförådet och han tog ut sin massiva kuk. Till min förvåning började han kissa på och jag var chokad. Över min förvåning gillade jag det. Han puttade mig hårt ner på en idrottsmadras och förde in sin kuk i mig och fortsatte kissa tills han kom. Han spottade på mig och sedan gick därifrån. Han lämnade mig våt och uppfylld av hans gyllene juice.

    Detta fortsatte i x antal år tills han var med om en tragisk bil olycka och blev förlamad från midjan och neråt. 

    det konstigaste av allt är att jag fortfarande tänker på händelsen och saknar hans stuva kuk. 


    Vem städade i förrådet?
  • Anonym (Fruns syster)
    Man 78 skrev 2022-11-09 15:53:29 följande:
    Vem städade i förrådet?
    Också det första jag tänkte på Skrattande
  • Anonym (Tabu)

    Lite förbjudet är.det väl att man fortfarande blir kåt av att sniffa trosor när man är hemma hos någon eller leta sexleksaker:)

  • Anonym (Älskar sex)
    Anonym (tv) skrev 2022-10-20 17:36:04 följande:
    alltså, det är en serie, tjejer i verkligheten kollar inte in killar och tänker att dom vill ligga med dom Skrattande
    Öh. Jo, tjejer/kvinnor kollar visst in killar/män och kan mycket väl vilja ligga. 
    Jag är själv kvinna och jag älskar sex. För tillfället har jag sex med min kollega på jobbet. Förbannat förbjudet men så skönt och lockande att jag liksom inte kan säga nej. 

    Jag önskar att det fanns mer vardagsflirtande. Jag drar mig inte för att flirta hejdlöst om det finns möjlighet. Älskar när en snygg fräsch man visar att han vill ha mig, det gör mig tokkåt. 

    Denna veckan är jag utbjuden på lunch genom en väns vän. Jag har träffat mannen ett par gånger tidigare och vet att han är ruggigt snygg. Nu återstår det att se om han är vettig också. Uppskattar när en man tar ett sånt initiativ, att vi kan träffas på tu man hand egentligen helt oskyldigt och att vi ännu inte vet var det kan leda till. 
Svar på tråden Förbjuden/Spännande Sex