BF JUNI 2023
2/6 Millan644, första barnet
7/6 Fint123, andra barnet
25/6 Banananne, andra barnet
26/6 Juleslee, första barnet
29/6 T123, fjärde barnet
Hej,
Jag försöker komma in i länken för att joina gruppen, men det går inte. Någon annan som har samma problem?
Nu har länken gått ut så om någon mer vill gå med säg till
Jag hoppar in i tråden! Efter utebliven mens i flera veckor tog jag ett test för ett par veckor sedan och det visade sig att jag är gravid (med första barnet). Efter det har jag avvaktat av rädsla för missfall men nu känner att jag vågar gå med här. Efter att ha funderat noga tror jag att jag går in i vecka 7 på måndag. Enligt nån hemsida har jag BF runt 19/6 men jag väntar på inskrivningssamtal om några dagar, då får vi se vad barnmorskan kommer fram till för datum //
Elin jag får inte länken att fungera...
Har varit väldigt frånvarande här pga fruktansvärt illamående, flytt och återgång till jobb.
Hej! Finns det möjlighet att posta länk till FB-gruppen igen? 8+2:are här som gärna vill hänga med :)
Jag lyckas inte gå med i facebookgruppen.. följer länken, men sen då?
Efter ett missfall i v11 i oktober? ett MA i v12 i mars? två kemiska graviditeter är jag återigen gravid?
Ska på tidigt ultraljud på fredag (V6+5). men har sån otrolig ångest. Har hög puls och drömmer mardrömmar om nätterna å är uppe å kissar två gånger per natt.. utöver det känner jag ingenting. Inget illamående, ingen molvärk eller andra symptom.
Är inställd på att inte se nåt hjärta som slår på fredag.. säkert en försvarsmekanism? för jag vill så gärna. Men orkar inte få mitt hjärta krossat igen.. hur överlever jag till fredag???