• molly50

    Är han otrogen eller är jag paranoid?

    Anonym (Ledsen tjej) skrev 2022-09-28 19:25:08 följande:

    Jag vet att jag inte kan skaffa barn såhär som de är just här o nu. 


    jag var inte så innan. Jag hade jobb som jag gick till nästan varje dag (jobbade på timmar när jag ville), jag pluggar på distans till socialpedagog , jag tränade på gym ibland , kunde spela ibland men inget överdrivet 

    nu är jag på botten.
    Han gör saker från ingenstans som förstör relationen, jag mår dåligt, går ut Över jobbet så jag tappar humöret på cheferna därav inte förlängt avtal
    jag tränar inte längre o har gått upp lite I vikt o tappat formen 
    jag träffar inga vänner längre , och jag sitter bara o oroar mig när han ska göra nästa ?svek? 
    helt osunt jag vet! 
    därav började mina spel problem börja , för att tänka på annat än va han gör när jag inte e där 

    jag är inte mig själv längre. Jag säger att jag ska gå o träna o de igen men gör de aldrig, har ingen energi eller lust eller ork 
    jag mår dåligt för att de dyker upp i huvudet hela tiden att när jag minst anar de så sviker han mig igen, jag spelar bort pengar så jag inte kan gå ut o hitta på saker 

    jag har blivit en fucking jävla loser. 
    jag känner att relationen belastar mig o gör mig trött o minskad energi samtidigt som jag älskar honom mest av allt 
    försökt göra slut flera gånger, men han tar inte mig på allvar och ringer o smsar hela tiden o pratae framtid o att vi ska hjälpa varandra o inte sänka varandra pga misstag 

    men jag känner att jag inte är trygg med när han går ut med sina vänner pga att han skiter i mig varenda gång 
    känner mig inte som den enda kvinnan i hans ögon o då blir jag deprimerad o går upp i vikt o blir livlös 

    måste ta tag i mig själv!!
    men är han dålig eller inte? min hjärna kan inte sortera vad som  e vad när de gäller han för man blir blind
    han är världens bästa förutom när de dyker upp tillfällen med hans vänner o alkohol o tjejer då betyder jag inget


     


    Det är svårt att säga om han är dålig eller inte utan att känna honom.
    Men är han verkligen seriös om han bara älskar dig när ni är ensamma och inte när han är med sina kompisar?
    Och ni verkar ju inte vara bra för varandra.
    Jag tycker du ska göra slut och se till att du får hjälp att må bättre och sen försöka hitta någon som verkligen sätter dig i första rummet.
    Din pojkvän verkar inte ha lekt av sig. 
Svar på tråden Är han otrogen eller är jag paranoid?