• Anonym (Ella)

    Vad gör dig extra sugen?

    Som rubriken lyder, vad gör dig extra sugen och vad behöver du för att få en härlig och mysig stund?

  • Svar på tråden Vad gör dig extra sugen?
  • Freddie K

    Jag skriver gärna på mina sexnoveller eller ser på porr. Ibland ligger jag bara och fantiserar. Det är skönt det med. Skäms


    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Anonym (Mr.big) skrev 2022-10-01 14:24:11 följande:
    Samma här 
    .
    Flört
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

    Jag blir extra upphetsad när jag tänker på en viss person. Jag vet att jag aldrig kan få henne. Kanske det är därför jag blir så upphetsad av att tänka på henne. Skäms


    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (Tjej)

    Blir påverkad av fantasifulla och sofistikerade sexnoveller. Nån i Bliss riktigt bra. När jag tänker på en härlig äldre kille i min smak blir jag mycket sugen. 

  • Freddie K
    Anonym (Tjej) skrev 2022-10-01 22:59:21 följande:

    Blir påverkad av fantasifulla och sofistikerade sexnoveller. Nån i Bliss riktigt bra. När jag tänker på en härlig äldre kille i min smak blir jag mycket sugen. 


    Jag blir väldigt upphetsad av att skriva på mina sexnoveller. Hur gammal ska en kille vara?
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (Kaffedraken)

    När det var ett tag sen, och jag gått och tänkt på det, och längtat...
    Då är det riktigt gott och mysigt med kanelbullen till kaffet. Ibland så vill jag ha två KaffeTungan ute

  • JagSara

    Det är så mycket som gör mig extra sugen. Att se på lesbiskt eller gruppsex och gärna analt om han inte har för stor sen tycker jag om att chatta medan jag onanerar.

  • Pippo06

    Jag gillar att bli inbjuden till ett etablerat par för att ha trekan med fokus på kvinnan eller tjejen i relationen. Något med spänningen som finns där som attraherar innan vi gör slag i saken. Sällan man möter på en kvinna som är så förväntansfull och kåt som vid dessa tillfällen.


    Vid vanliga dejter så blir det spännande, men inte riktigt på samma sätt. Har blivit så att jag träfat ett par vid ett drygt 20-tal gånger med åren. Dock skulle jag gärna ha ett stadigt par, men ofta landar det i ett par besök. Tror paren vill ha det så då det minskar risk för andra känslor än sexuella.

  • Anonym (Tjej)
    Pippo06 skrev 2023-01-11 16:32:58 följande:

    Jag gillar att bli inbjuden till ett etablerat par för att ha trekan med fokus på kvinnan eller tjejen i relationen. Något med spänningen som finns där som attraherar innan vi gör slag i saken. Sällan man möter på en kvinna som är så förväntansfull och kåt som vid dessa tillfällen.


    Vid vanliga dejter så blir det spännande, men inte riktigt på samma sätt. Har blivit så att jag träfat ett par vid ett drygt 20-tal gånger med åren. Dock skulle jag gärna ha ett stadigt par, men ofta landar det i ett par besök. Tror paren vill ha det så då det minskar risk för andra känslor än sexuella.


    Klokt av paren att porta dig eller stänga ute dig efter ett par sexträffar. Annars kan kvinnan eller mannen bli intresserade av din kuk eller av dig på riktigt. Och det vill de inte på något vis. De föredrar använda dig som krydda en begränsad tidsperiod bara. Sen ut med dig, inget djupare. Fram med snorren mest. Tuta och köra. Eller bjuder de in en ny kille om de inte bestämt sig de testat färdigt med dig helt enkelt, kommer inte längre rent sexuellt och vill hitta tillbaka till sig själva och sin tvåsamhet. Utan en en tredje part. Eller ny kille eller tjej runt hörnet. 


    Kontakta ett av paren som bjudit in dig ett drygt 20-tal gånger få? De verkar ju intresserade och toleranta mot dig? 

    Sen kan det vara en fördel om tjuren som inviteras är äldre än paret eller mannen i paret då andra känslor än sexuella är undantag. 

    Överväg flytta in i ett öppet könsöverskridande kollektiv med kvinnor och män som är hetro-, bi- eller homosexuella. Om du ofta får kåtslag. Där är alla polyamorösa ej parorienterade. Du sabbar inte för nån då eller nåt par och alla i din grupp lyckliga, glada och tillfredsställda.

Svar på tråden Vad gör dig extra sugen?