Inlägg från: Anonym (Victor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Victor)

    Kollegan är kär i mig

    Tjejen på jobbet säger att hon har varit kär i mig under flera år. Men hon är gift. Jag älskar henne men jag vill inte bli sambo med henne och se henne skilja sig och förstöra sitt liv på det sättet (även om jag skiter i hennes man och barn). Är det verkligen möjligt att vara kk? Flörta på jobbet? Kramas? 


     

  • Svar på tråden Kollegan är kär i mig
  • Anonym (Victor)
    Bibbidi skrev 2022-10-02 11:35:50 följande:

    Är dumt att vara KK med någon som är kär i en om man inte planerar "något mer". Jag hade släppt det. Hon kommer bara hoppas på mer.


    Och vad är fel med det?
  • Anonym (Victor)

    Sorry, jag måste tänka på mina behov först. Relationer kommer och går, men kuken består haha

  • Anonym (Victor)

    Nja, frånskilda kvinnor är inte lika attraktiva.

  • Anonym (Victor)
    Bibbidi skrev 2022-10-02 12:53:43 följande:
    För att det inte kommer gå att bara vara KK eftersom kollegan är kär i dig. 
    Och?
  • Anonym (Victor)
    Anonym (Kollegan) skrev 2022-10-02 18:08:04 följande:

    Så hur vill du gå vidare ? Du skriver att du älskar henne 


    Ingen aning. Skulle det räcka med lite romans utan sex så att jag slipper sambo skit och skilsmässor?
  • Anonym (Victor)
    Anonym (Kollegan) skrev 2022-10-02 19:45:53 följande:

    Vad är romans för dig ? Om ni är kåta på varandra tror du verkligen ni kommer nöja er med att kramas ?


    Läs min tråd och svara på frågorna.
  • Anonym (Victor)

    Nu har jag kommit till insikten att hon är bipolär! Klart som fan att jag tänker inte säga något till henne. Hennes man får ta hand om henne. Nu undviker jag henne och med rätta. Svårt att tro att jag trodde att jag älskade henne! Jaja, nu undvek jag kulan. Klart hon gråter över min diss och kåtade upp mig rejält under tiden,  men jobb kommer först!

  • Anonym (Victor)
    Gman69 skrev 2022-10-16 12:02:32 följande:
    Ja såna kan man vara utan! Du kan åtminstone vara glad att hon var kär i dig och var kanske beredd att ge upp sitt äktenskap och ha barn med dig. Bra för ego, bra jobbat!
    Eller hur!
Svar på tråden Kollegan är kär i mig