Inlägg från: Anonym (Klop) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Klop)

Vad hindrar incels från att få till en träff/dejt?

KyligSynaps skrev 2022-12-01 19:41:59 följande:
    Det största problemet för dig Klop! Är att jag inte behöver sitta här o försvara mina åsikter till någon sidoapa..

Vad är det misogyna.. Att kvinnor har en tendens att välja dåliga partners framför dom som är normala?

Det är för att normala, inte har några behov av att sitta o ljuga för 'na.

Ja, du är misogyn, det här inlägget är ett talande exempel (citat)
    Kvinnor är så jävla tröga.. Att ni tror att det är dominant beteende.. Att sitta och babbla en hel jäkla dag om ingenting o hoppas på att den andra tröttnar.. Såpass att den till slut går o gör något annat.. För den har ett liv den behöver ta hand om.. Förpliktelser.. Och knappast någon tid att ta ett gäng inavlade troll seriöst så mycket längre.. 

sen ville du att 500 män från Flashback skulle komma och sabba tråden, du bedriver uppenbarligen någon slags krigsföring mot kvinnor (se citatet ovan) i en illusion att alla kvinnohatare befinner sig där i din svart vita värld.

och ja, hatisk, men det förnekar du inte. Möjligtvis incel, men du kommer säkert att avslöja dig själv

incels, is an ideology,[2] an online subculture,[3] an identity,[4] an online community,[3][5]and/or a movement[3] characterized by public displays of sexual and/or romantic frustration. Some discussions in incel forums are characterized by hatred, misogynymisanthropy, self-pity and self-loathing, racism, a sense of entitlement to sex, and the endorsement of violence against women and sexually active people.

• Anonym (Klop)
    KyligSynaps skrev 2022-12-01 20:58:20 följande:
    Jag har inget kvinnohat i mig.. Jag är här för att prata lite skit med Klitoris.. Och jävlas med alla er andra diagnoser.. 
    ytterligare ett symptom incel, sprida lite kvinnohat och i samma andetag hävda att dom äääälskar kvinnor, jag är ingen incel. Haha!!! Sen att säga att man är så snäll, en såndär nice Guy, hur kan kvinnor rata mig? Du är rolig 
  • Anonym (Klop)
    KyligSynaps skrev 2022-12-01 21:10:30 följande:
    Kvinnor ratar mig inte. Utan tvärtom.. Dom brukar jävligt snabbt bli ganska jäkla nyfikna på mig..

Och vet du vad det bästa är? Jag behöver inte ens försöka trycka ner folk på internet som dig för att få till det. 
    Varför försöker du trycka ned folk på internet i så fall? du menar att det finns en korrelation mellan trycka ned folk på nätet och knulla?
  • Anonym (Klop)
    KyligSynaps skrev 2022-12-01 21:20:55 följande:
    För diagnos ungdomar gör det säkerligen det. Varför skulle annars populära Anna, dras till psykfallet i klassen som håller på o slåss hela dagarna o gaslightar både Anna och alla andra..? Men inte för resten av oss som inte har dom problemen utan vi är bara lite mer normala än er andra?

Försökte jag verkligen trycka ner dig, eller bemötte jag dig med respekt till det att jag såg någonting i dig som visade att du inte var här för att snacka?

Jag tycker jag har hållt en ganska så respektfull ton, o lekande ton igenom hela samtalet, medans det är ni i grupperingen som har försökt att attackera.. 

Det är ju inte jag som är den som har behövt o förnedra mig själv igenom att försöka sitta här o ljuga.
    Vet inte varför du försöker förvränga fakta? du har varit långt från respektfull eller haft en respektfull ton. Tvärtom, du sprider kvinnohat och försöker sen få det till att låta som en lekfullhet *fniss
  • Anonym (Klop)
    Anonym (Ointresse) skrev 2022-12-01 21:52:26 följande:

Det är ju en smula underhållande att en användare får övriga att kackla kvinnohat och incel i kör :)

500 inlägg snare har inte diskussionen rört sig en millimeter framåt :)

Vet inte om kyligsynaps är en incel, du är det däremot tolkningsföreträde för kvinnor.
  • Anonym (Klop)
    Anonym (Ointresse) skrev 2022-12-01 22:06:25 följande:

Här på forumet har kvinnor inte bara tolkningsföreträde utan även frikort att bete sig hur som helst.

Männen får bete sig hur som helst om de häcklar andra män som inte håller med kvinnorna.

Du tycker alltså att kyligsynaps har betett sig bra med uttalande som 
    Kvinnor är så jävla tröga.. Att ni tror att det är dominant beteende.. Att sitta och babbla en hel jäkla dag om ingenting o hoppas på att den andra tröttnar.. Såpass att den till slut går o gör något annat.. För den har ett liv den behöver ta hand om.. Förpliktelser.. Och knappast någon tid att ta ett gäng inavlade troll seriöst så mycket längre.. 

kallar klyban för klitoris och alla andra för idioter?

eller får denne frikort från dig? För att han är (man?) i din värld? Varför protesterar du mot sånt om du nu är så rättrådig?

nej, då skulle din föreställning om att alla kvinnor är dumma mot alla snälla män försvinna, den måste du ju hålla fast vid.
  • Anonym (Klop)

Kyligsynaps, vilken tur att du får knulla så mycket, så himla mycket så du måste berätta det och samtidigt hävda dig vara en alfa-Hanne. så bra att du måste informera alla om det, bara så att dom vet! Hur ska dom annars veta?

du är en festlig prick!

• Anonym (Klop)
    Anonym (Ointresse) skrev 2022-12-01 22:18:00 följande:

Det är bara att anmäla så är saken löst.
    Det kanske du kan göra, i rättrådighetens namn? 
  • Anonym (Klop)
    KyligSynaps skrev 2022-12-01 22:19:39 följande:
    Men lilla Klop... Ingen av oss visste att du skulle bli så avundsjuk..
    Näe, hur kan jag inte bli avundsjuk, någon som säger sig vara en alfa-Hanne och får knulla en massa. 

Kyligsynaps: Bara så ni vet; jag är en alfa-Hanne *asg
  • Anonym (Klop)
    KyligSynaps skrev 2022-12-01 22:25:37 följande:
    Vi är på så olika nivåer, att jag måste erkänna att det nästan känns lite taskigt att behöva sitta här o se ner på dig.
    Hahaha!!! Jag skrattar så jag gråter, det är bra att du fortsätter upprepa det. du får vara alfa-Hanne nummer ett, jag tänker inte bestrida det XD
Svar på tråden Vad hindrar incels från att få till en träff/dejt?