Inlägg från: Anonym (Klop) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Klop)

Vad hindrar incels från att få till en träff/dejt?

KyligSynaps skrev 2022-12-01 15:36:30 följande:

Vad jag har sett i den här tråden.. Är det ingen som suttit här inne och sagt att den vill skada kvinnor......

Så var den här extrema rädsla för män kommer ifrån.. Det har jag ingen aning om men det får väl stå för dig...

Det du borde oroa dig för.. Är män som klyban, som försöker skrämma upp dig igenom att säga att alla män som är i din närhet förmodligen är en incel... 

I USA finns hittar dom en Incel på 331 miljoner invånare.. Klyban.. Han hittar en incel i varenda jäkla inlägg.. 

Det är nästan lustigt o veta att den här poletten aldrig kommer o trilla ner för dig..

Jag menar.. kvinnor är ju endå dom som evolutionärt ska vara riktiga jäkla människokännare... Och du kan inte inte ens hitta den enda idioten i rummet, som 24 timmar om dygnet sitter o ljuger för dig.

Enligt foi så är det 4,6-7,3 % av Sveriges befolkning som är aktiva på de tre internationellt största incelforumen. där räknas inte familjeliv in, men många uppvisar såna åsikter här, en skrämmande utveckling. Vissa är inte ens medvetna om att de skriver incelpropaganda, de tror det är helt normala åsikter eftersom de gradvist har blivit radikaliserade.
  • Anonym (Klop)
    Anonym (,) skrev 2022-12-01 15:59:30 följande:
    Och ändå har jag inte sett trådar där män ska genmodifieras, prostituera sig eller sänka sina krav för attraktion. Jag har inte sett trådar där kvinnor tycker att män har alldeles för höga krav och att det är mäns fel att de är ensamma.
    Nej, det har inte jag sett heller, men om man vill hämta förstärkning från män från Flashback, så är det uppenbart en form av krigsföring denne bedriver.
  • Anonym (Klop)
    KyligSynaps skrev 2022-12-01 16:19:08 följande:
    Säger "kvinnorna" här i tråden som en självklarhet.. Som att det inte skulle vara krigsföring. Att kalla andra män för incel.. 

Nu tror ju inte jag att ni direkt är några kvinnor.. Utan förmodligen är ni ett gäng veka män.. Som ljuger att ni är kvinnor.. 

För jag har nämligen aldrig haft oturen, att behöva höra några kvinnor som beter sig som er.. 
    jag skulle inte kalla en annan man för incel oförtjänt.
  • Anonym (Klop)
    KyligSynaps skrev 2022-12-01 16:30:41 följande:
    Det finns många.. Till o med på flashback som ni här inne verkar hata.. Så tycker man att män bör ta o sänka sina krav..

Så.. Nu vet du det alla andra vet redan.. För det skrivs typ som tips på internet varenda jävla dag..

Tror dock inte att det kommer o hindra dig ifrån att spamma samma fråga...

För du tror nämligen att du har fått tag i något smart.
    Jag hatar inte Flashback, läser där ibland, men visst så finns där mängder av sexistiska och rasistiska inlägg. det går ju inte att förneka. Du kan ju inte gruppera människor i två läger, de flesta befinner sig i en gråzon.
  • Anonym (Klop)

Kyligsnaps, var kallar klyban någons pappa för en incel och våldtäktsman? Eller är det en påhittad retorik?

• Anonym (Klop)
    KyligSynaps skrev 2022-12-01 17:56:20 följande:
    Men asså, du har inte tagit ställning emot människor som knullar djur.. Varför har du inte gjort det? 

Här ska du få höra en sak Klitoris.. Jag läser inte ens hälften av det den där skitungen skriver.. 

Varför skulle jag sitta o slösa tid på någon människa när alla vet att den ljuger?
    You mad bro?
  • Anonym (Klop)

kyligsnaps, du pratar om flying monkeys, förväntar du dig att folk ska hålla med dig? Du är ju helt irrationell.

• Anonym (Klop)

Tydligen så är ordet incel den brännande frågan och så pass träffande för kyligsnaps att denne ägnas sida efter sida till att irrationellt mobba klyban. 

är du en incel Kyligsnaps?

• Anonym (Klop)
    KyligSynaps skrev 2022-12-01 19:32:05 följande:
    Vad oväntat att the flying monkey skulle försöka komma tillbaka..? Knullar tio gånger finare än vad du gör apan.. 
    ooooh, träffade tydligen en öm punkt. 
  • Anonym (Klop)

Det är inte säkert att du är en incel, kyligsynaps, än så län verkar du bara vara misogyn och hatisk. om du är en tröst.

Svar på tråden Vad hindrar incels från att få till en träff/dejt?