Vad hindrar incels från att få till en träff/dejt?
Det är kvinnor som ratar männen vilket tydligt framgår om man ids läsa artiklarna.
Att du VILL inte läsa artiklarna är en annan sak.
Det är kvinnor som ratar männen vilket tydligt framgår om man ids läsa artiklarna.
Att du VILL inte läsa artiklarna är en annan sak.
Genom att stötta pojkar så de lyckas lika bra som flickorna i skolan.
Män som inte lyckas på arbetsmarknaden går helt enkelt inte hem hos kvinnorna konstaterar professor Sundström. Forskarkollegan Boschini befarar i en färsk intervju med tidningen Forskning & Framsteg att utveckling fortsätter i negativ riktning då kvinnor utbildar sig mer än män.
För kvinnor finns ingen motsvarande koppling till ställningen i arbetslivet och barnafödande.
Genom att stötta pojkar så de lyckas lika bra som flickorna i skolan.
Män som inte lyckas på arbetsmarknaden går helt enkelt inte hem hos kvinnorna konstaterar professor Sundström. Forskarkollegan Boschini befarar i en färsk intervju med tidningen Forskning & Framsteg att utveckling fortsätter i negativ riktning då kvinnor utbildar sig mer än män.
För kvinnor finns ingen motsvarande koppling till ställningen i arbetslivet och barnafödande.
infiltrerar INTE jämställdhetsmyndigheten
Men de suddar ord i mina inlägg
Har du sex med någon som inte vill ha sex med dig så är det våldtäkt.
har någon krav på någon annan att plocka ur diskmaskinen så är det också frivilligt.
Du behöver ju inte ha sex bara för att någon annan vill det.
men det känns som du snurrar runt. Du vill ju inte bli påsatt av vem som helst, varför skulle någon annan vilja det? Handlar om trygghet för människor.
Du kan inte ställa krav, oavsett om någon säger nej. krav är ett felaktigt användning av ordet.
Du kan däremot fråga om någon vill ha sex, och sen acceptera ett nej.
Skulle du komma med kravet att en kvinna ska ha sex med dig, då kan det nog klassas som våldtäkt.
du kan komma med krav på banken att de ska ge dig alla pengar också. Skulle kunna klassas som rån eller rånförsök.
sluta använd ordet krav. Har du missbedömt uttrycket kanske?
Om skriver Så exempelvis om en kvinna säger att hon vill ha en erfaren man så är ju syftet att hon vill att andra ska anpassa till hennes krav och att hon ska vilja ha sex med det hon vill ha.
det du skriver stämmer ju inte. Har aldrig hört en kvinna ställa krav på någon på det viset.
är det möjligt att du förväxlar krav med önskemål? Kan tänka mig att en kvinna eller man för den delen önskar en partner med erfarenhet. Om den hittar en sådan återstår att se.
Vi kan väl testa?
jag kräver att du slutar älta det här ämnet nu.
Ja, vad är krav egentligen? Jag tolkar det som ett tvingande anspråk, motsatsen till skuld.
använder du ett tvingande anspråk på någon annan vad gäller sex så våldtar du denne.
Om, handlar det om semantik? Skulle inte tolka ?kvinnors krav? enligt artikel du länkade till som faktiska krav. Kvinnan väljer väl att vara singel om hon inte hittar sin drömprins enligt ?kravlistan?
att ställa krav på att kvinnor har sex med någon de inte vill ha sex med, samtidigt som man hävdar att det är en mänsklig rättighet är en helt annan sak.
nu har jag förstått att du har autism så skillnaden är väl mer uppenbar för andra.