Vad hindrar incels från att få till en träff/dejt?
Jag har aldrig någonsin pratat om incells som är nöjda med sin situation, och de är harmlösa som du säger.
De jag pratar om är INTE harmlösa.
Jag har aldrig någonsin pratat om incells som är nöjda med sin situation, och de är harmlösa som du säger.
De jag pratar om är INTE harmlösa.
I städerna så slåss de högutbildade kvinnorna om de välutbildade männen.
Sociologiska studier visar hur heterosexuella mäns och kvinnors partnerval skiljer sig. Kvinnor tenderar att söka sig till män med högre status och lön. Vad händer när svenska akademikerkullar i allt högre grad kommer att bestå av kvinnor? Oftast är det ju akademiska studier som ger statusen och inkomsten. Kommer de sociala normerna att förändras?
kvartal.se/artiklar/vem-ska-en-kvinnlig-akade.../
Och nu har du slutat prata om incells.
Och vi vet redan....
Vilket hat?
Undrar då du glömde av att kvantifiera detta.
Jag ställde dig en fråga, vilket hat?
Då du glömde av att kvantifiera det igen.
Och du fallerade svårt med detta.
Alla män i förhållanden är tofflar i olika utsträckning. De som anser sig inte var det är oftast de sorgligaste exemplen.
Kvinnor har inget att förhålla sig till. De föds rätt och ligger rätt i tiden. Kravställare helt enkelt.
Männen får anpassa sig till kvinnorna eller vara ensamma.
En person som skriver detta verkar inte veta mycket om världen, men det är lugnt du växer upp en dag också.
Så då är svaret att jag inget hat har då, just för du inte kvantifiera detta.
Så vad är det du vill med sluta prata om incells?
Och ja, du är ett bra exempel på en som inte riktigt vet hur saker och ting fungerar, är det härskarteknik att observerat detta, nja, skulle inte tro detta, men det berättar att du inte har de kunskaper som krävs för ämnet, eller så är det något annat som ger sig för dig.
Vad, ja, det är svårt och veta, kanske det kommer senare.
SÅ svaret är nu då det finns inget hat hos mig, då du misslyckades att kvantifiera detta.
Och nummer två, dina fel berättar du inte riktigt har koll på vad du skriver om, kanske du ska göra nått åt det då, än påstå saker som är befängda som alla dessa aggressiva kvinnor du pratar om.
Men kanske kommer i nästa inlägg?
Incells får bli som alla andra och lära sig vad kompromiss är.
Så din mening är innehållslös, då det inte ens är detta du skrev.
Den slutsatsen vi drar med detta, det är att du har inga iakttagelser som betyder något och med tanke på din slutsatser är inkorrekta.
Jag misstänker du inte förstår en del saker, men fyller i själv resten och då blir det så här galet som det blir med dig.
Nope, inte ens nära, men sure, i ett fåtal fall så ja, men en så extrem generalisering, hur tänkte du?
Män!!!!
Jag förstår saklighet är jobbiga saker för dig och ämnet, det behöver du inte berätta, för det visste jag redan samma tusendel du äntra tråden.
Vill du försöka igen?