Vad hindrar incels från att få till en träff/dejt?
Användaren skrev ju massor av inlägg till dig ju.
Ett?
Det är ju 13st.
Jag såg vad du svarade på.
Jag pratar om den användarens 13st inlägg som du inte svarar på.
Vad är det om?
Så varför svarade du inte för, för ett?
Nej 13 stycken struntade du i, och du fick ju massa svar på dina inlägg.
Den stora frågan som nu uppstår, varför gav du upp?
Och än mer, varför svarar du mig ens och när du har TRETTON inlägg att adressera först?
Men antar detta summerar upp dig, du vill inte diskutera det som vi diskuterat i tusentals inlägg.
What gives?
Förresten, rört ihop?
Du har samtliga inläggs nummer, om jag nu inte missat någon.
Men för skoj skull, var är det som rörts ihop, för det glömde du av att berätta.
Bra du berättar, det betyder att du aldrig mer kommer svara mig nu då.
För du har inget att säga längre och när det kommer till dessa tusentals inlägg som varit ämnet är före nu.
Och ett icke svar på "Avikandeåsikts inlägget", vad är det om OM?
13 inlägg enligt trådens ämne i tusentals inlägg och svar på ditt förslag om byta till kvinna.
Något stämmer inte här inser jag.
DU fick svar på ditt förslag att användaren skulle göra sig till kvinna istället.
Att det var så svårt att förstå?
Jag skrev "och svar på ditt förslag om byta till kvinna.", var det svårt att förstå, kan du förklara det?
"13 inlägg enligt trådens ämne i tusentals inlägg", ja, enda som saknades där var väl att användaren svarade dig och dessa TRETTON gånger, men hur det gick missa och med tanke på historiken kring dessa 13st inlägg som du undviker som pesten ett tag nu.
Så kan det knappast varit oklart det heller vad dessa 13 var.
Och att något inte stämmer här, vad i den meningen är svår svenska?
Kan du förklara dig?
(DU behöver inte ens, jag vet detta är en flykt och ad hominem i hopp om att slippa dessa 13 inlägg, dock sjukt intressant du inte gör, riktigt intressant, tom fascinerande intressant att du får så många svar och itne ens svarar, men fullständigt OT svarar du på VARJE GÅNG.)
What gives?
13st inlägg missar du som var inom incell ämnet, OT inlägg har du 100% deltagande.
Vad är det om?
What gives?
Så du är bara här för OT.
Nu ställde du dock fråga till användaren, så det förstår är nått som inte heller stämmer.
Du ignorerar ämnet incells som diskuterats i en form i tusentals inlägg, men du vill diskutera OT hela tiden.
Vad är det om?
Det intressanta är att du verkar vara besatt av att jag står upp för kvinnor och när samtycke ifrågasätts om det är så viktigt.
I hur sjukvård är fritt, men ska begränsas för kvinnor.
osv...osv.....
13st inlägg av OnT och incells diskussion, det är vill du inte veta av.
Du har ett ohälsosam besatthet av mig, som gör att du inte klarar av att diskutera ämnet vi har.
Vem vet, eller ingen vet.
Då det verkar som användaren glömmer av att sjukvård gäller även män.
Kanske det är pga den inte har sex alls, och är avundsjuk att kvinnor kan få problem med sina kön och behöver vård ibland.
Som om det inte skulle gälla män också, eller ja, har man ingen sex, så är det inget som kommer användas.