• klyban

Vad hindrar incels från att få till en träff/dejt?

Anonym (Om) skrev 2023-07-12 18:20:01 följande:
    Du vet inte om olika personer du träffar i verkligheten skriver anonymt på internet.

Det kanske man inte vet, men vem bryr sig?
    Bryr du dig?

Men såklart, hade kvinnor läst dina inlägg i början och när du ofta sade att samtycke är inget att bry sig om, ja, den kvinnan kommer nog dra snabbt åt andra hållet.
    Men det är upp till dig vad du skriver, personligen bryr jag inte om vem som läser mina inlägg och vetenskapen det är jag IRL.
    Då jag skäms inte över nått jag skriver.
    Du däremot, du vågar ju inte ens upprepa vilka krav du har.
    Som jag tolkar som att de är extremt orimliga.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (Om) skrev 2023-07-12 18:23:56 följande:
    I så fall, varför förekommer det att kvinnor tycker män är osexiga om de mår dåligt?
    Om man är kompis med någon så brukar man ha mer överseende med varandras mående. 
    Det finns kvinnor som tycker annat också, eller inbillar du dig alla kvinnor är samma individ och tänker exakt samma, är det så illa?
    Vi alla är olika och varför ältar du de som säger nej till dig igen är en gåta, då de kommer aldrig ge samtycke.
    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (Om) skrev 2023-07-12 18:27:06 följande:
    Vänskap handlar mindre om utseende jämfört med sexuella relationer.
    Sexuella attraktioner kan handla om något annat än exempelvis någons personliga åsikter. 
    Jaha, det saknas substans i detta inlägget, vill du försöka igen så någon förstår vad du skriver?
  • klyban
    Anonym (Dålig självbild?) skrev 2023-07-12 18:30:07 följande:
    Stalkers och andra kryp avslutar jag kontakten med både online och IRL och i vissa fall polisanmäls det.
    Det har jag faktiskt varit med om. 

Det är stor risk att det är just en sådan här, då den har stora stora problem med att acceptera ett nej.
    Och den har inte fattat att få nej i partnerjagandet är det vanligaste resultatet(Och av otroligt många olika anledningar, för ibland kan ju ett nej vara så att kvinnan är attraherad, men är i en relation.)

Undrar varför en del har så stora problem med någon säger nej.

• klyban
    Anonym (Om) skrev 2023-07-12 19:51:01 följande:
    Inte lika mycket. 

SÅ du är avundsjuk att du inte kan ha dina onämnbara krav.
    Och jag som inbillade mig det handlade om hitta en partner och som ger sex.

SÅ det kan bli ibland.

• klyban
    Anonym (Om) skrev 2023-07-15 22:12:42 följande:
    Det skulle snarare ses som något positivt.
    Någon person är intresserad och det är ingen rättighet att andra är det i en. 
    Jaha, gå vidare när du fått ett nej, det gör vi andra normala som dejtar.

• klyban
    Anonym (Om) skrev 2023-07-15 22:15:28 följande:
    Nej kan förändras till ett ja. Kvinnan eller mannen kan ändra på det efter vad man sa först. 

Och vad är det som tyder det är ett ja pga och när de äcklad av dig?
    För det är ju vad du berättar och hur du dissar dig och när du vägrar acceptera nej.

• klyban
    Anonym (Om) skrev 2023-07-16 19:07:19 följande:
    Det går att ändra på ett samtycke. 
    Jag syftar inte på en våldtäkt. 
    Samtycke är en binärt val, antingen ger du det eller INTE, och inte och forcerar sex = Våldtäkt varje gång.
  • klyban
    Anonym (Om) skrev 2023-07-16 19:08:36 följande:
    I så fall får inte ett ja bli till ett nej, enligt vad du säger. 
    Man måste acceptera det man sa först. 

Förblir samtycke från bägge så har man sex, ger inte eller åter tar sitt samtycke och sen forcerar sex ändå = Våldtäkt alla dagar i veckan.

Detta vet du redan då du har varvat runt samtycke innan, och även där menat på att ett nej är inget man behöver bry sig om.

• klyban
    Anonym (Om) skrev 2023-07-17 21:43:48 följande:
    Det var ett exempel på det som du tog upp. 

Då håller du ju med mig. 
    Ja kan bli ett nej. 
    Och nej kan bli ett ja
    Och jag syftar inte på en våldtäkt 

DU har dock berättat du inte kan släppa ett nej, och det är där dina problem startar.
    Och ältande efterhängsna män/kvinnor, de är oattraktiva pga deras ältande.

Så lustigt det ser ut när du försöker argumentera på riktigt och med tanke på hur det såg ut innan.
    När du ändå håller på, så vilka krav?(Eller var det en engångs sak?)

Svar på tråden Vad hindrar incels från att få till en träff/dejt?