• Jim84

Auto-fellatio (att suga av sig själv)

Som tonåring upptäckte jag att jag var tillräckligt vig för att suga min egen kuk. Det var väldigt bökigt och jag nådde precis runt ollonet med läpparna. Hur som helst var det en sensation för mig som oskuld, även om den allt annat än avslappnade ställningen omöjliggjorde för mig att komma så. Minns det mest som ett intressant inslag i samband med onani som jag på grund av krånglet bara praktiserade vid några tillfällen. När jag ett eller ett par år senare började ha flickvänner (som gladeligen gav mig avsugningar, utan att för den skull vara akrobater) kändes det dessutom som en väldigt överflödig sysselsättning. Idag skulle jag inte ens våga mig på att försöka, då jag är betydligt stelare.

Finns andra med erfarenheter av att suga av sig själva? Någon som lyckats komma i sin egen mun?

Kan tillägga att jag inte har någon extremt lång kuk, så det borde finnas en och annan med erfarenhet av detta (dock är det väl kanske inget man springer runt och pratar om).

• Svar på tråden Auto-fellatio (att suga av sig själv)
  • Anonym (Jpg)
    Anonym (Emelie) skrev 2022-10-27 10:13:49 följande:

Trådarna här på familjeliv blir bara sjukare och sjukare 🤮

👍
  • Anonym (Flickvännen)
    Anonym (Sophie) skrev 2022-10-27 00:38:20 följande:
    Kunde han suga sig själv till orgasm?
    Har inget minne av att det var något form av mål. Mest uppvisa det faktum att han nådde/kunde. Precis som folk som kan vicka på öronen, eller slicka på sin egen nässpets, liksom något att visa upp men sedan var syftet uppnått.
    Jim84 skrev 2022-10-27 07:30:10 följande:
    Jag var också 15-16 har jag för mig Och jag hade aldrig vågat visa det för någon då. Kul för dig ändå (?) att du fick ta del av hans trick!
    Läs ovan, jag tyckte nog mer att det var obehagligt men lite fascinerande att det går, just som ovan, något man kan men inget man gör mer än en spex grej då möjligen så att säga, för att majoriteten inte kan det.
  • Jim84
    Anonym (Johann) skrev 2022-11-24 18:32:03 följande:

Jo jag kunde detta i tonåren. Gjorde det regelbundet och kom djupare och djupare runt kuken efter några månaders "träning". Sprutade även i munnen men fick tyvärr skamkänslor efteråt.. idag är jag 35år och för ca ett år sen bestämde jag mig för att försöka träna mig tillräckligt vig igen. Jag gav det dock bara 1månad ungefär sen gav jag upp för det kändes så otroligt långt bort.. då har jag ändå 20cm kuk och relativt vig och vältränad (lite bukfett men fortfarande smal). Älskar min kuklukt och får aldrig en avsugning annars, sperma tänder mig också enormt, dock tappar jag lusten för mycket efter jag sprutat för att tex slicka upp det från handen eller liknande...så hade varit bra att kunna spruta direkt i munnen!

Nån som kan detta som vuxen? Eller har tips på stretch och vighetsövningar?

Jag minns att det kändes som en riktig avsugning (såklart!), med mental kåthetsbonus att samtidigt ha kuk i munnen...

Testat att suga av någon annan? Om inte så låter det ju onekligen som något för dig.

Inga tips på övningar att ge och det var ju så länge sen. Har för mig att jag provat igen vid senare tillfälle men att det kändes så ovärt ansträngningen. Men när det begav sig minns jag att jag både satt på golvet och någon stol och sög.

Hade ändå varit intressant att testa med partnern. Typ att vi båda suger och runkar min kuk i varandras munnar.
  • Jim84
    Anonym (Johann) skrev 2022-11-24 20:18:56 följande:

Nej tyvärr har aldrig fått suga kuk, och har svårt att tro jag någonsin kommer få göra det, tyvärr. Är gift med en trångsynt homofobisk kvinna. 

Min fantasi om kukar och sperma går i skov med ca 1 års uppehåll, och varar då ca 3-6månader. Det är i slutet av en sådan period jag börjar överväga stretching för att nå min ungdoms potential. 

Jobbigt läge. Men du är ju ändå fri att göra det, med eller utan hennes vetskap, tycker jag.

Sedan är det ju två helt olika ämnen, men ändå.

• Anonym (Anonym)

Det är en speciell känsla. Inte som att få en avsugning men intressant att förstå hur det känns för någon annan att ha ens kuk i munnen. Värt att prova om förutsättningarna finns.

• KimLinnefeldt

Det finns en scen i en film som heter Busstop (tror jag) där en man gör just detta.

Själv når jag inte.

• Anonym (Nack och ryggskador)

Finns både män och kvinnor som skadat sig  genom att försöka göra detta. Nacke och rygg.

Inte världens roligaste att söka akutvård för.  självförvållade skador vid onani.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Nack och ryggskador) skrev 2023-01-22 15:00:35 följande:

Finns både män och kvinnor som skadat sig  genom att försöka göra detta. Nacke och rygg.

Inte världens roligaste att söka akutvård för.  självförvållade skador vid onani.

Det finns män och kvinnor som har skadat sig genom allt möjligt sexrelaterat.

När jag gjort det har jag bara böjt mig framåt. Sittandes på golvet för det mesta. Pressar man ner huvudet med ett ben över nacken så kanske man kan skada den, men så länge man bara böjer sig framåt av egen kraft är muskelsträckning nog den största risken.

• Anonym (Nack och ryggskador)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-01-22 22:20:13 följande:

Det finns män och kvinnor som har skadat sig genom allt möjligt sexrelaterat.

När jag gjort det har jag bara böjt mig framåt. Sittandes på golvet för det mesta. Pressar man ner huvudet med ett ben över nacken så kanske man kan skada den, men så länge man bara böjer sig framåt av egen kraft är muskelsträckning nog den största risken.

Har skadat mig själv just på det sättet genom att försöka i "pretzel" som tur var bara just en muskelsträckning i nacken. Men vill verkligen varna för detta för det är verkligen inte roligt att förklara på akuten att man försökt slicka sig själv mellan benen  :(
Svar på tråden Auto-fellatio (att suga av sig själv)