• Jim84

Auto-fellatio (att suga av sig själv)

Som tonåring upptäckte jag att jag var tillräckligt vig för att suga min egen kuk. Det var väldigt bökigt och jag nådde precis runt ollonet med läpparna. Hur som helst var det en sensation för mig som oskuld, även om den allt annat än avslappnade ställningen omöjliggjorde för mig att komma så. Minns det mest som ett intressant inslag i samband med onani som jag på grund av krånglet bara praktiserade vid några tillfällen. När jag ett eller ett par år senare började ha flickvänner (som gladeligen gav mig avsugningar, utan att för den skull vara akrobater) kändes det dessutom som en väldigt överflödig sysselsättning. Idag skulle jag inte ens våga mig på att försöka, då jag är betydligt stelare.

Finns andra med erfarenheter av att suga av sig själva? Någon som lyckats komma i sin egen mun?

Kan tillägga att jag inte har någon extremt lång kuk, så det borde finnas en och annan med erfarenhet av detta (dock är det väl kanske inget man springer runt och pratar om).

• Svar på tråden Auto-fellatio (att suga av sig själv)
  • Anonym (af)

Jag kunde göra detta fram till ca 30 års ålder. Det var ju dock ganska bökigt för jag kunde inte sitta och böja mig framåt utan fick ligga ner och böja benen över huvudet, så jag gjorde det rätt sällan. Men det var en härlig känsla, och jag gillade att komma i munnen på mig själv.

• Anonym (Jpg)
    Vi får hoppas evolutionen drar åt det hållet. Mäns ryggar blir längre, överrörliga, böjs som en båge framåt, kan förstås inverka på gången som blir framåtlutad som Ringaren av NotreDame. Allas kukar förlängs till 30-40 cm och Auto-Fellatio innebär inga fysiska hinder längre. Vore väl nice? Tungan ute
  • Anders 386

Tyvärr har jag alltid varit för "stel" i kroppen. Men det skulle vara superhärligt att kunna det. Ser inte nåt konstigt med att leka med sig själv. Man är ju liksom van vid sin egen kropp, ser inget äckligt eller sjukt med det.

• Anonym (Jpg)
    Anders 386 skrev 2023-01-23 15:35:39 följande:

Tyvärr har jag alltid varit för "stel" i kroppen. Men det skulle vara superhärligt att kunna det. Ser inte nåt konstigt med att leka med sig själv. Man är ju liksom van vid sin egen kropp, ser inget äckligt eller sjukt med det.

Säkert inte. Om människans utveckling och evolution ser en vinst i att män ska nå fram och slicka sin kuk och spruta i sin egen mun, eller kvinnor nå och slicka sin fitta, kommer människans kropp och utseende förändras. Tar ett par generationer minst. Mannens kropp här då, ändras i proportioner och ryggen blir en dubbelt så lång, är överrörlig för att nå fram till kuk och pung, böjd rygg kommer till. För säkerhets skull skänker skapelsen honom en minst 30 cm lång balle, om suga sig själv är nåt evolutionen premierar och prioriterar. 
  • Jim84
    Anonym (Nack och ryggskador) skrev 2023-01-22 22:54:42 följande:
    Har skadat mig själv just på det sättet genom att försöka i "pretzel" som tur var bara just en muskelsträckning i nacken. Men vill verkligen varna för detta för det är verkligen inte roligt att förklara på akuten att man försökt slicka sig själv mellan benen  :(
    Haha, ska man någon gång tumma på sanningen är det väl ett väl valt tillfälle.

- jag sträckte nacken när jag utförde yog/avancerad stretching, doktorn.
    - jaså, det råkar inte vara så att du försökte slicka/suga dig själv?
  • Anonym (Ajsomfan..)

Är gammal fotbollsspelare= stel som en gipsad pinne.
    Lyckades få in ollonet i munnen några gånger men ont som fan i rygg och nacke - inte värt det!
    Bättre att ha en kvinna som suger kan jag tycka...

• Anonym (Jpg)
    Anonym (Ajsomfan..) skrev 2023-01-23 21:44:11 följande:

Lyckades få in ollonet i munnen några gånger men ont som fan i rygg och nacke - inte värt det!

Vem vet?

Tänk om alla killar och tjejer nån gång i framtiden föds skapade så, väl könsmogna, att utan rygg och nackont kunna tillfredsställa sig själva och suga sin kuk eller slicka sina fitta ifred för glatta livet? Vi kanske till och med blir enkönade på köpet när drivet att hitta nån att para sig med minskar ordentligt. 

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Jpg) skrev 2023-01-23 18:45:15 följande:
    Säkert inte. Om människans utveckling och evolution ser en vinst i att män ska nå fram och slicka sin kuk och spruta i sin egen mun, eller kvinnor nå och slicka sin fitta, kommer människans kropp och utseende förändras. Tar ett par generationer minst. Mannens kropp här då, ändras i proportioner och ryggen blir en dubbelt så lång, är överrörlig för att nå fram till kuk och pung, böjd rygg kommer till. För säkerhets skull skänker skapelsen honom en minst 30 cm lång balle, om suga sig själv är nåt evolutionen premierar och prioriterar. 
    Ja, vem vet. Det finns många andra däggdjur som praktiserar detta, så människan är knappast unik i det avseendet. Apor, björnar, getter, fladdermöss? Till och med en del spindlar enligt Wikipedia.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Ajsomfan..) skrev 2023-01-23 21:44:11 följande:

Det är klart det är bättre. Men det är ju olika saker, en form av onani och sex med en partner. Jag gillar att kombinera.
  • Anonym (Jpg)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-01-24 06:06:31 följande:
    Ja, vem vet. Det finns många andra däggdjur som praktiserar detta, så människan är knappast unik i det avseendet. Apor, björnar, getter, fladdermöss? Till och med en del spindlar enligt Wikipedia.
    Nja, nu siktar du lite väl högt. När du snackar apor, björnar och getter. Om du istället nämnt mikroskopiska små björndjur i mossan eller tvekönade saltvattensnäckor är det en annan femma. Mikroskopiskt små björndjur och snäckor förökar sig genom jungfrufödsel. Högst stående art i utvecklingskedjan som fixar samma blir komodvaranen. Men du kanske tänkte på nåt annat? 
Svar på tråden Auto-fellatio (att suga av sig själv)