Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

    Min man beter sig klumpigt

    Min man smygläste mina sms? dock hitta han inget så de va lugnt. jag Läste hans gamla konversationer med två tjejer. En av dom va hans gamla kk. Där skrev han att han sakna deras sex och att han får stånd när han tänker på hur skönt de va osv. Han har aldrig sagt att jag är bra eller skön i sängen. Tog upp detta att jag smygläste. Ställde han mot väggen och frågade vem av hon o jag som varit bäst. Han sa att vi var lika bra. De svaret tolkar jag de som att han tycker hon va bättre men att han inte vill såra mig.

    ni behöver inte säga att vi är barnsliga eller ställa frågan varför jag ens bryr mig elelr frågar sånna saker. Vet att de är barnsligt o fel. Men min dåliga självkänsla och att jag får 0 bekräftelse får mig att känna Att jag vill veta vad han verkligen tycker 

  • Svar på tråden Min man beter sig klumpigt
  • Anonym (A)
    Anonym (ppp) skrev 2022-11-17 06:12:16 följande:

    Han säger ni är bra båda och du tror inte på det? Din självkänsla gör att du tror att han bara säger det för att han "måste" säga det. 

    Hur han än svarar blir det inte rätt. Du frågar eftersom du vill ha bekräftelse men har han inte sagt det du vill höra spontant, kommer du aldrig riktigt tro på hans ord, eller hur? 


    Lite så. Men förstår inte hur han kan ha haft bättre sex med nån han låg med 7 gånger än mig han varit tsm med 10 år 
  • Anonym (A)
    Anonym (Jaha) skrev 2022-11-17 11:11:50 följande:
    Antingen är du och han inte lika kompatibla sexuellt eller så (tyvärr) kan det vara så att hon är bättre i sängen än dig. En del blir inte bättre trots att det gått tio år.
    Nej men nåt ligg borde väl ha varit böttre eller likvärdigt? jag gör allt för den jag ligger med.. och min kille har själv sagt de? men tydligen räckte inte det 
  • Anonym (A)

    Handlar inte om att vara bekräftaelsekåt.. men om ni aldrig hade fått höra nåt bra om er i sängen förutom att ni är mysiga. Såklart ni hade reagerat..

  • Anonym (A)
    Västernorrlandskillen skrev 2022-11-17 11:39:57 följande:

    Hade han den sms konversationen medans ni var tillsammans tycker jag det var riktigt respektlöst mot dig. Inget fel alls med att ha kvar kontakt med ett ex, men då pratar man inte om sexet man hade med henne tycker jag.


    Nej de var innan han o jag blev tillsammans. Som tur är
  • Anonym (A)
    Anonym (Kim) skrev 2022-11-17 14:54:15 följande:

    Jo du ÄR bekräftelsekåt när du frågar som du gör. Du kan aldrig jämföra dig med hans ex. Du förlorar alltid. Dvs du kan inte jämföra dig någonsin. Du är du och har ingen aning om hur de andra kvinnorna varit. Det är dömt att misslyckas. Fundera på varför det är så viktigt för dig att han säger att du är bäst. Det blir ju indirekt en jämförelse. Det han ska säga och du lyssna på är att han gillar att ha sex med dig. Det krävs faktiskt två och bra kommunikation. Ibland säger handling mer än ord. 


    Jo du har väl rätt.. men aldrig fått höra nåt positivt om mig så antar väl att det är de.. bara hört att jag är en snäll person men inget annat? så antar jag vill höra sanningen också för att kunna förbättra mig o att jag ska ligga i topp på så sätt.. att han berättar va han behöver. Om de är mer variation osv.. eller nåt annat..
    ja handling väger mer, och att hab ville ligga med henne varje gång dom sågs O flera gånger visar ju va han tyckte om det. Medans med mig så ligger vi sällan.. visst han har två jobb och mycket att göra så han är ofta trött? men har man bra sex vill man betydligt oftare än va vi får till det
Svar på tråden Min man beter sig klumpigt