• Anonym (M)

Kom åt hennes Facebook

Varit endel osämja I familjen. Svärmor blev sur för att jag sa åt henne att jag skulle uppskatta Om hon plinga på innan och inte bara går in? men hon skrev att hon skulle komma förbi, men stämde aldrig av att det var lugnt. Men samtidigt var jag nog otydlig i mina svar. Hon tog illa upp när jag sa åt henne och ville inte komma hit sen.. varit endel osämja. Blev utesluten på julen, mina barn blev bjudna men inte jag. Alla hakade på utfrysningen och började fråga min sambo om han kunde komma med barnen utan mig. Jag blev irriterad på killebs mamma och syster som började skriva till killen att han skulle komma 

• Svar på tråden Kom åt hennes Facebook
  • Anonym (M)

Fortsättningen. 

dom sa att det inte är deras ansvar att skicka inbjudan, men varför då ta det ansvaret när dom vet att jag inte får komma? Men iaf svärmor hade glömt att logga ut fb. Jag läste igenom en konversation som hon hade med sin dotter, alltså killens syster. Där står det att jag förstör och splittrar familjen. Står att jag är en idiot och att det är nåt fel på mig. Vet att jag får skylla mig själv när jag läst nåt jag inte borde läsa? jag ångrar mig så och kommer aldrig göra igen.. men hur tar man sig vidare? Dom är även sura på småsaker och screenar allt jag skriver. Systern skrev att hon ska visa mina barn allt i framtiden vad jag är för människa? känner mig så vilsen och ledsen. Vill bara säga förlåt och lösa allt för barnens skull? men känns inte som nåt kommer leda nånstans 

• Anonym (I)

Inte en tråd till...sök hjälp. 

• Idadenfina02

Du borde inte lägga energin på en sån dysfunktionell familj som dom. Mitt råd till dig är att inte höra av dig mer till dom

• Anonym (?)

Har du psykiska diagnoser som gör att du har problem med det sociala samspelet eller varför ligger tråden under psykisk ohälsa? Oavsett, det finns hjälp att få, sök terapi så att du får hjälp med att hantera dina känslor.

• Anonym (ööö)

Du visade naturligtvis din partner vad hans mamma har skrivit om dig. Det viktiga är att du och han är överens om hur ni ska sköta er familj. 

• Kockobello

Fejsbook-folket alltså.

Lol

• Anonym (N)

Visst har du startat trådar förr om att du blir utesluten ur den här familjen?

• Anonym (M)
    Anonym (N) skrev 2022-11-20 09:08:37 följande:

Visst har du startat trådar förr om att du blir utesluten ur den här familjen?

Ja det stämmer 
  • Anonym (M)

bad om ursäkt till henne nyss Och förklarade mig och sa även att hon var välkommen hit när hon vill.. hon va dock väldigt dryg o bad inte om ursäkt för nåt.. hon hade taggarna utåt o de märkte min sambo och blev besviken på henne. Men jag lägger ner detta. Enda anledningen att jag försöker är för att min sambo vill att vi ska bli sams. Men går inte om de bara är jag som försöker 

• EpicF
    Anonym (M) skrev 2022-11-20 10:12:37 följande:
    Ja det stämmer 
    Vill du verkligen ha kontakt med en sådan dysfunktionella familj? 
Svar på tråden Kom åt hennes Facebook