Inlägg från: Anonym (Frustrerad och ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frustrerad och ledsen)

    Jag får inget tillbaka

    Nu får det vara nog. 
    Jag ligger i sängen och har gråtit en skvätt efter pojkvännen åkte till jobbet. 
    Vi hade sex innan han gick upp, eller snarare, han körde in den, kom, gav mig en puss och gick upp. 

    Eller, han gav sig på att använda sina fingrar på mig en liten stund men märkte att det inte gav något. Kanske för att jag inte hade hunnit bli kåt överhuvudtaget, då frågade han om jag ville använda en leksak eller om han kunde komma. Jag som inte var kåt sa att han kunde komma bara. För jag ville bara att det skulle gå över och att det skulle ta alldeles för lång tid för mig att komma även med leksak.

    Varför ställer man upp fastän man inte är särskilt sugen? 
    Och varför kan man inte säga hur man vill ha det utan att känna att man är besvärlig? 

    Jag älskar att ha sex och att ge min kille njutning, för det går jag igång på. Han älskar när jag kysser på hans kropp och drar ut på tiden innan jag sätter igång  på riktigt". 

    Det är så jag vill bli behandlad också... inte bara ha sex pang på. Men han ger inte samma tillbaka, även fast han går igång på att jag kommer.

    Nåt konkret tips därute? Jag vet, prata med honom. Men det känns samtidigt som att han då gör nåt för att jag sagt det och inte för att han vill och då känns det inte heller bra. Ska jag bara sexvägra?

  • Svar på tråden Jag får inget tillbaka
  • Anonym (Frustrerad och ledsen)

    UPPDATERING!

    TS här, och vill bara dela med mig av en helt underbar helg.
    Kommunikation, vem hade kunnat tro att det skulle funka? 

    Jag uttryckte, utan att anklaga vad jag behöver och som bekymrar mig. 
    Han lyssnade fint och vi fortsatte helgen utan konstigheter.
    Det var en stor lättnad inom mig och jag kände mig lättare, gladare och nästan lite nykär.
    Det resulterade även i att vi hade sex som var bättre än vad vi haft på länge! 

    Det var såklart jobbigt att ta upp det som störde mig, men det var verkligen så värt det nu i efterhand! 

Svar på tråden Jag får inget tillbaka