• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Med satsen i min mun…
  • Jim84

    Jag har upplevt alla kategorierna ovan, flest hemmahörande i kat 1 och 2. Det har varit okej också med de fåtal som spottat eller låtit sperman spruta utanför munnen, men efter att ha varit med partners som älskar sperma så är det svårt att tänka sig någonting annat (åtminstone mer varaktigt).

    Kat 1 och 2 kan dock vara svåra att skilja åt till en början, men det brukar visa sig efter ett tag är min erfarenhet.

  • Jim84
    Purple Haze of Sweden skrev 2022-11-30 15:49:54 följande:

    Jag är man men svarar å mina kvinnors vägnar som jag varit tillsammans med. De har uttryckligen bett mig spruta i munnen på dom. Och självklart gör man som kvinnan vill.  // Skrattande


    Alla? Hur många har du varit med?
  • Jim84
    Anonym (Hmm) skrev 2022-12-01 18:52:25 följande:

    För att vara lite allvarlig i ämnet. Många killar har tvingar sig på tjejer med att köra ner i halsen, hålla en hand runt nacken och tvinga sig till ett munsprut.
    Hat tyvärr stött på de som blivit våldtagna och utsatta för övergrepp och inte ens pallat en hand på huvudet under sugning. 
    Har träffat på de som tydligen inte ens fattat att en man kommer om man suger.
    Har även haft de som tagit i munnen så det sprutar ur näsan ....
    Allt har funkat även om det är frustrerande med en fantastisk avsugning men man får komma i handen ...hahaha
    Har dock ALDRIG tvingat någon till något de inte vill.


    Ja, man undrar ju verkligen hur en del män är funtade? hört både ex och vänninor som berättat om liknande våldtäktsförsök med orala inslag? vidrigt.
  • Jim84

    Minns en rätt oerfaren tjej i tonåren som aldrig tagit satsen i munnen. Hon var kåt och nyfiken, hade nyligen upptäckt att hon gillade att suga kuk och bad uttryckligen om att få prova på att svälja. Men när det sedan hände var hon som helt paralyserad av förvåning och rådvillighet. Som tur var fanns då ett glas nära till hands.

  • Jim84

    Att det är skönast att komma i munnen fattar nog de flesta. Generellt tycker jag att en avsugning som avslutas i munnen ger mer intensiva orgasmer än t ex vaginalt sex, med trycket som skapas och läpparnas och tungans rörelser.

    Utöver detta kanske en del tror att det inte är någon större skillnad på att svälja och spotta. Inget kunde vara fel, åtminstone i min bok. Om jag vet att hon som suger egentligen inte vill ha satsen i sin mun så påverkar det mig under akten. Om jag vet att hon tvärtom vill ha den där så kommer jag att slappna av mer, dvs uppgå mer i njutningen.

    Orgasmögonblicket är förvisso detsamma, men utöver den akt som leder fram till detta så har spotta/svälj relevans efter orgasmen också; dels hur hon hanterar sperman men också eventuell vetskap om hur hon kommer att göra (den mentala biten).

    För någon som inte vill svälja skapas ju ett akut problem som sammanfaller med min orgasm. Hon kanske måste springa in på toaletten och spotta och skölja munnen, medan jag ligger kvar i sängen. Efteråt är hon kanske helt ?off?. Jämfört med någon som njuter av att svälja och fortsätter att suga, kyssa och slicka efter orgasmen. Som är ännu kåtare och vill ha mer sex.

  • Jim84
    Anonym (Varför) skrev 2022-12-04 12:08:24 följande:

    Som vanligt vid denna typ av trådar RIKTAD till kvinnor så är majoriteten som svarar män.
    Märkligt beteende.


    Hur fick du det till att tråden riktar sig till kvinnor?
  • Jim84
    Anonym (Varför) skrev 2022-12-04 18:43:50 följande:
    Läs dina svarsalternativ igen så förstår då.
    Riktar sig till kvinnor eller män som suger.

    Går det att misstolka?

    Förklara i så fall.
    Kvinnor eller män som suger ja, men det var inte så du skrev i ditt förra inlägg.
  • Jim84
    Anonym (Spottar ut) skrev 2022-12-05 22:16:15 följande:

    Inga problem alls med satsen i munnen men fixar inte att svälja. Har svårt för vissa konsistenser och sperma tillhör definitivt en sådan konsistens.

    brukar ändå alltid ha papper vid sängen. Spottar ut i det eller om man är i duschen är det ju bara att öppna munnen och spotta där.

    även om vissa tycker det är sexigare att svälja än att spotta så tror jag de flesta tycker spotta är bättre än att kräkas :)


    Haha, jag tror du gör en korrekt bedömning.
Svar på tråden Med satsen i min mun…