• Swave

BIM Januari 2023

Här kommer en BIM lista för januari. 

1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket

• Svar på tråden BIM Januari 2023
  • Swave
    Elina24 skrev 2023-01-04 08:34:34 följande:

Jag gjorde ett test nu bim-3 och ser ett svaaaagt plus!  Vågar inte tro på det än men ändå. Tänk om min magkänsla är rätt ????

Har du någon bild? Hjärta
  • Elina24
    Swave skrev 2023-01-04 08:45:47 följande:
    Har du någon bild? Hjärta
    Nej det är så pass svagt så jag tror inte det syns 😊 Funderar på att köpa ett digitalt test och ta imorgon eller om ett par dagar om jag kan vänta 😄
  • Sannet

Är det någon som upplevt molande/ilande värk på vänster sida av nedre delen av magen som strålar bak i ländryggen och ibland ner i ljumsken? 
    Har aldrig känt detta innan. 

• studerade

Kunde inte hålla mig 🙈 bim -4 och ser ett Jätte Jätte svagt streck ❤️❤️❤️❤️ Ska testa igen i övermorgon, men jag plussade omän svagt ❤️❤️❤️ 

håller tummarna för er andra som väntar in ❤️

• Solros22

Bim -4? 
    såg en svag skugga igår? idag syns den tydligare!! 

har känt mig gravid sedan i söndags så blev inte förvånad att det var positivt. 

men vågar inte tro eller hoppas än.. 

• Elina24

studerande
    Åh vad kul, jag fick liknande! Ska du ta ett vanligt eller digitalt nästa gång? 

solros22
    Vad spännande! syns ju tydligt på bilden 😃 

• studerade
    Elina24 skrev 2023-01-04 10:08:03 följande:

studerande
    Åh vad kul, jag fick liknande! Ska du ta ett vanligt eller digitalt nästa gång? 

solros22
    Vad spännande! syns ju tydligt på bilden 😃 

Grattis de syns ❤️❤️❤️❤️❤️ 

har kvar RFSU vanliga så kommer använda de ❤️ flrra grav körde jag varannan dag för att kolla ökningen 

• Allie27

Har sex dagar kvar till BIM. Har inga symtom alls mer än molvärk och sämre hy. Men å andra sidan har jag ätit ppiller i flera år så har glömt hur min kropp fungerar utan hormoner så att säga. Vågar inte hoppas för mycket faktiskt. Någon mer som har BIM den 10? 

Svar på tråden BIM Januari 2023