• Swave

BIM Januari 2023

Här kommer en BIM lista för januari. 

1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket

• Svar på tråden BIM Januari 2023
  • Swave
    Loulou92 skrev 2023-01-05 06:01:58 följande:

Swave: jag såg nog bara vad jag hemskt gärna ville se, idag är det helt blankt igen. BIM söndag men min temp började gå neråt idag. 

Men vad tusan! Obestämd

Du har inte testat ta med morgonurin? 

• Etaj
    t123 skrev 2023-01-04 23:28:16 följande:
    Vad kul!! :) Då är du också precis några få dagar förbi ägglossningen nu förstår jag? Håller tummarna för oss båda! Har du barn sen innan?
    Jag är på ägglossning+5 idag och du? Håller också tummarna för ossGlad 
    Ja jag har 5 st faktiskt, fyra från ett tidigare förhållande och ett i mitt nuvarande och du har du några barn?
  • Elina24
    Testade idag igen bim-2 och det är ganska svagt men tydligare än igår! 😮

• Swave
    Elina24 skrev 2023-01-05 07:30:33 följande:
    Testade idag igen bim-2 och det är ganska svagt men tydligare än igår! 😮
    Grattis Hjärta
  • Oväntadedrömmen

Här är mensen över äntligen! Nästa bim är 25januari.
    Den här gången inser jag varför jag ätit Slinda tidigare. Visste att jag mår dåligt före och under mens, men glömt bort hur dåligt! Hu, måtte detta gå snabbt så en slipper den ångesten! 

Kul att det trillar in lite plus här ⚘️

• Swave
    Oväntadedrömmen skrev 2023-01-05 08:49:31 följande:

Här är mensen över äntligen! Nästa bim är 25januari.
    Den här gången inser jag varför jag ätit Slinda tidigare. Visste att jag mår dåligt före och under mens, men glömt bort hur dåligt! Hu, måtte detta gå snabbt så en slipper den ångesten! 

Kul att det trillar in lite plus här ⚘️

Då har vi BIM samma dag Cool

• Oväntadedrömmen
    Swave skrev 2023-01-05 08:54:54 följande:

Då har vi BIM samma dag Cool

Åh spännande! 🙂
    Skönt att slippa den eviga väntan ensam 😛
  • t123
    Etaj skrev 2023-01-05 07:27:05 följande:
    Jag är på ägglossning+5 idag och du? Håller också tummarna för ossGlad 
    Ja jag har 5 st faktiskt, fyra från ett tidigare förhållande och ett i mitt nuvarande och du har du några barn?
    Men vad kul med en till med stor familj! Det är vår fjärde vi försöker med! Blev oplanerat gravid i oktober och vi bestämde oss för att behålla, men slutade tyvärr i MA i vecka 12 trots att vi sett ett tickande hjärta bara två veckor innan. Men då vill vi försöka igen, det hann ju ändå gå ganska många veckor och vi började se vår familj som en med fyra barn, så det kändes verkligen som en förlust när det inte blev så. Men det här är ägglossningen direkt efter det så det återstår att se om kroppen är redo eller inte :) Är på ÄL+3 eller 4 idag!
Svar på tråden BIM Januari 2023