• Swave

BIM Januari 2023

Här kommer en BIM lista för januari. 

1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket

• Svar på tråden BIM Januari 2023
  • Etaj
    t123 skrev 2023-01-05 09:14:14 följande:
    Men vad kul med en till med stor familj! Det är vår fjärde vi försöker med! Blev oplanerat gravid i oktober och vi bestämde oss för att behålla, men slutade tyvärr i MA i vecka 12 trots att vi sett ett tickande hjärta bara två veckor innan. Men då vill vi försöka igen, det hann ju ändå gå ganska många veckor och vi började se vår familj som en med fyra barn, så det kändes verkligen som en förlust när det inte blev så. Men det här är ägglossningen direkt efter det så det återstår att se om kroppen är redo eller inte :) Är på ÄL+3 eller 4 idag!
    Ja va kul:D
    Fick också ma i juni vecka 15 stannat i vecka 9 och i oktober vecka 9 stannat i vecka 7 sett hjärta båda ggr, riktigt jobbigt så förstår hur du känner <3 men nu hoppas vi att januari blir vår tur håller tummarna för oss båda<3
  • t123
    Etaj skrev 2023-01-05 09:43:03 följande:
    Ja va kul:D
    Fick också ma i juni vecka 15 stannat i vecka 9 och i oktober vecka 9 stannat i vecka 7 sett hjärta båda ggr, riktigt jobbigt så förstår hur du känner <3 men nu hoppas vi att januari blir vår tur håller tummarna för oss båda<3
    Åh fy så himla trist!! Förstår ju att saker kan hända även om man sett hjärtat så men kände mig liksom ändå ganska trygg av att ha sett det! Kommer inte våga lita på det den här gången :/ Ja nu hoppas vi verkligen, verkligen!! Inga fler MA! Låter ju konstigt att säga egentligen men skulle hellre få ett vanligt missfall då som startar spontant istället för att man ska gå och tro i flera veckor att man är gravid och så har allt avstannat. Men som sagt, förhoppningsvis ska det få gå vägen nu! Hur gamla är dina barn? :)
  • Swave
    Oväntadedrömmen skrev 2023-01-05 09:05:48 följande:
    Åh spännande! 🙂
    Skönt att slippa den eviga väntan ensam 😛

Eller hur!

Nu kan vi plågas tillsammans Tungan ute

Jag förväntas ha ÄL någonstans mellan 10-12 jan och jag tänkte snart börja med ÄL-tester så jag inte missar utifall den kommer tidigare eller senare.

• Oväntadedrömmen
    Swave skrev 2023-01-05 10:10:50 följande:

Eller hur!

Nu kan vi plågas tillsammans Tungan ute

Jag förväntas ha ÄL någonstans mellan 10-12 jan och jag tänkte snart börja med ÄL-tester så jag inte missar utifall den kommer tidigare eller senare.

Haha. Verkligen!

Ja, jag ska ha däromkring jag också. Men den här gången hoppar jag över ägglossningstester, min kropp visar väldigt tydligt när jag har det ändå 🙂 Samt att vi har sex så ofta att oavsett borde vi pricka in det om det blir någon ägglossning 🙈
  • Sannet

4 dagar till BIM. 
    Det gör så ont att läsa, ändå kunde jag inte låta bli.. 
    Känner mig stundvis så lurad av min egen kropp. Har massor med symtom, men det är väl antagligen mensen som är på gång.. 
  • Etaj
    t123 skrev 2023-01-05 09:49:44 följande:
    Åh fy så himla trist!! Förstår ju att saker kan hända även om man sett hjärtat så men kände mig liksom ändå ganska trygg av att ha sett det! Kommer inte våga lita på det den här gången :/ Ja nu hoppas vi verkligen, verkligen!! Inga fler MA! Låter ju konstigt att säga egentligen men skulle hellre få ett vanligt missfall då som startar spontant istället för att man ska gå och tro i flera veckor att man är gravid och så har allt avstannat. Men som sagt, förhoppningsvis ska det få gå vägen nu! Hur gamla är dina barn? :)
    precis:(
    hoppas hoppas det är vår tur nu:)
    mina stora tjejer är faktiskt så stora som 18,16,14 & 11 och min lille kille är 2 år<3 Hur gamla är dina?
  • Sanlin90

Hoppas det är något positivt och inte spottings eller nått!!
    hade knappt märkbart men jag såg ändå yttepytte lite brun flytning förut idag på äl+9 och hoppas innerligt det va en implantationsblödning! Jag hade lite molvärk en stund några timmar efter men kom inget mer färgat!

• t123
    Etaj skrev 2023-01-05 13:47:44 följande:
    precis:(
    hoppas hoppas det är vår tur nu:)
    mina stora tjejer är faktiskt så stora som 18,16,14 & 11 och min lille kille är 2 år<3 Hur gamla är dina?
    Häftigt med fyra tjejer! Och en liten kille :) Spännande med ett till lillasyskon!! Mina är snart 8, 5 och snart 3! Så yngsta är ju inte så stor, skulle det lyckas nu så skulle det blir lite drygt 3,5 år emellan. 
  • Foodie92

Sannet: såg inte om någon svarade dig, men så har jag haft både vid ÄL och inför mensen. Har PCOS så misstänker att de e cystor som trycker på någon nerv eller så

• Loulou92

Min mens kom igår, så ganska tidig.Vilket ifs är skönt så man kan börja om. Jag håller alla tummar för resten av er 🙏✊

Svar på tråden BIM Januari 2023