Trivs inte i Sverige
utlandssvenk, vill göra något bra av situationen men vet inte vad man kan göra åt den saken finns inte så mycket man kan göra. Inse den hårda sanningen svider men får leva med att det svider
utlandssvenk, vill göra något bra av situationen men vet inte vad man kan göra åt den saken finns inte så mycket man kan göra. Inse den hårda sanningen svider men får leva med att det svider
Josef, okej vad har jag gjort mot dig? jäklar, bara för man tycker något får man skit för det
X, det vet jag inte om det tillgodoser det men det innebär inte att man måste tycka om Sverige
Xexx, det känns som att du försöker få mig att tycka om Sverige. bara Känns så
Jag förstår att du inte trivdes i Stockholm
Så du har bara bott på en enda ort hela ditt liv, aldrig besökt någon av de miljöer som har internationellt anseende som fantastiska och världsunika, men ändå säger du att du inte gillar Sverige...
Och varför flytta till en annan stad? Du verkar ju inte trivas i stan?
Hur gammal är du? Varför har du aldrig flyttat från Sthlm?
Som Robban sa: man kan aldrig resa bort från sig själv. Sina sjukdomar och demoner tar man med sig var man än bor, tro mig som har bott på betydligt fler platser än du.
Xexx, Jag försöker ta till mig. Önskar bara att andra kunde respektera att jag inte gillar Sverige. Jag är väldigt öppen med det. Jag förstår inte varför de jag berättar det för inte bara kan säga ?Jag håller inte med men respekterar din åsikt? blir alltid motarbetad när jag säger att jag inte gillar Sverige. Alla motarbetningar expanderar bara mitt hat
Bla_h jag har försökt tycka om Sverige men det var lättare sagt än gjort. ännu olustigare är det ju att låtsas gilla Sverige. Känns som att man blir dumstämplad för man inte tycker om Sverige som att Sverige är heligt
Bla_h Jag känner bara så. Man Kan ju inte älska allt ingen människa tycker om allting här i världen
jag rör på mig men jag vet inte vad jag ska skriva i en sån dagbok för jag vet inte vad jag ska vara tacksam för
xexx, Kanske framöver kan tänka att det bara är så att jag inte gillar Sverige. Jag känner bara inte till något bra om Sverige. snarare jag personligen har inga positiva erfarenheter av Sverige. men framöver ska jag hålla mig till att det är min åsikt
X, det är varmare, bättre väder där, godare mat jag har inte så höga krav på att det ska vara bra