• Anonym (Ångerfull)

Jag ljög för min sambo..

Hej, jag är en man som är tillsammans med den mest fantastiska kvinna som finns. Tidigare i vår relation så fick jag veta att hon inte riktigt tyckte det var okej med onani och porrtittande då hon varit med om en relation där tidigare sambo ljög om sitt porrtittande hela tiden. 

Jag själv såg onani och porr ensam som något rätt vanligt och trots hennes ord så fanns det tillfällen då jag tittade på porr själv.

Tiden gick och det togs upp mer och mer hur allvarligt hon såg på porrtittandet och jag började få så jävligt dåligt samvete och sa att det var något jag inte höll på med för jag ville verkligen inte såra henne. 

För mig så var onani till porr något jag använt som avkoppling/bortkoppling. Men nu burit sån extrem skuld för att jag tidigare gjort. Så nu har jag berättat och hon är oerhört sårad och det känns som jag varit otrogen. Jag har slutat med det helt för ett bra tag sen men känns ändå helt förjävligt.. vad ska jag göra? Jag går sönder över att jag gjort detta..

• Svar på tråden Jag ljög för min sambo..
  • Anonym (Teddy)
    Anonym (Maria) skrev 2022-12-21 17:54:33 följande:
    Och där gav du mig med en fråga, vilken jag svarade på. Jag vet inte vad mer du vill att jag ska förstå. Jag har svarat dig.
    Och jag har svarat dig. Det är du som fortsätter att tjata.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-12-21 21:17:16 följande:
    Och jag har svarat dig. Det är du som fortsätter att tjata.
    Självklart invänder jag när du i svaret skriver någonting som inte stämmer. Jag har inte alls velat få det till att sexualitet bara handlar om att ligga. Vilket du påstod att jag menade. Kalla det för tjat eller vad du vill.
  • Anonym (Rut)

Men varför i hela friden har du lovat en tjej att du inte ska onanera? Det har hon inte ens med att göra. Du behöver inte ens svara till en annan person huruvida du gör det eller inte. Du kan bara svara "du inte med att göra om jag onanerar eller ej". 

Du behöver inte berätta för någon om du är för eller emot onani. Du behöver inte berätta för någon om du onanerar eller inte onanerar. 

• Anonym (A)
    Eurydike skrev 2022-12-21 17:31:13 följande:
    Hoppas du mår lite bättre idag TS! Nu är det bara att blicka framåt 😊 God jul på dig! 🎄
    Håller med. God jul
  • Anonym (Teddy)
    Anonym (Maria) skrev 2022-12-21 21:50:12 följande:
    Självklart invänder jag när du i svaret skriver någonting som inte stämmer. Jag har inte alls velat få det till att sexualitet bara handlar om att ligga. Vilket du påstod att jag menade. Kalla det för tjat eller vad du vill.
    Du vill väldigt gärna diskutera att jag påstod att du tycker att sexualitet bara handlar om att ligga men undviker konsekvent att kommentera det du skrev I ditt första inlägg. Som faktiskt har med ts upplevda problem att göra. Kan vi diskutera det så att ts kanske får någon hjälplig ny infallsvinkel eller vill du fortsätta tjata om detta?
  • Anonym (Teddy)
    Anonym (Rut) skrev 2022-12-21 22:32:00 följande:

Men varför i hela friden har du lovat en tjej att du inte ska onanera? Det har hon inte ens med att göra. Du behöver inte ens svara till en annan person huruvida du gör det eller inte. Du kan bara svara "du inte med att göra om jag onanerar eller ej". 

Du behöver inte berätta för någon om du är för eller emot onani. Du behöver inte berätta för någon om du onanerar eller inte onanerar. 

Bra sagt!
  • Anonym (Teddy)
    Anonym (Kli) skrev 2022-12-21 20:11:39 följande:
    Jag kan nästan garantera att denna flickvän inte bryr sig något vidare om vare sig traffickingoffer eller kvinnor som exploateras inom porren då de är hennes rivaler. Hennes problem (vilket indikeras av att även onani utan porr är otrohet för hennes) är hennes bristande självkänsla som resulterar i en total egocentricitet.
    Exakt. 
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-12-21 22:34:18 följande:
    Du vill väldigt gärna diskutera att jag påstod att du tycker att sexualitet bara handlar om att ligga men undviker konsekvent att kommentera det du skrev I ditt första inlägg. Som faktiskt har med ts upplevda problem att göra. Kan vi diskutera det så att ts kanske får någon hjälplig ny infallsvinkel eller vill du fortsätta tjata om detta?
    Ska jag kommentera mitt eget inlägg? Jag är nöjd med det jag redan har skrivit där.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-12-21 23:15:56 följande:
    Du gör ett väldigt bra jobb att spela dum.
    Det enda jag har varit intresserad av som du har skrivit och som jag har ifrågasatt är det du skrev I ditt första inlägg. Är du intresserad av att kommentera det vidare, bra. Om inte så kan du sluta med dina verbala kullerbyttor. 
    Jag har redan kommenterat ditt svar på mitt första inlägg.
  • Anonym (Teddy)
    Anonym (Maria) skrev 2022-12-21 23:42:54 följande:
    Jag har redan kommenterat ditt svar på mitt första inlägg.
    Nej det har du inte. Men det blir nog bra det med.
Svar på tråden Jag ljög för min sambo..