• Anonym (Ångerfull)

Jag ljög för min sambo..

Hej, jag är en man som är tillsammans med den mest fantastiska kvinna som finns. Tidigare i vår relation så fick jag veta att hon inte riktigt tyckte det var okej med onani och porrtittande då hon varit med om en relation där tidigare sambo ljög om sitt porrtittande hela tiden. 

Jag själv såg onani och porr ensam som något rätt vanligt och trots hennes ord så fanns det tillfällen då jag tittade på porr själv.

Tiden gick och det togs upp mer och mer hur allvarligt hon såg på porrtittandet och jag började få så jävligt dåligt samvete och sa att det var något jag inte höll på med för jag ville verkligen inte såra henne. 

För mig så var onani till porr något jag använt som avkoppling/bortkoppling. Men nu burit sån extrem skuld för att jag tidigare gjort. Så nu har jag berättat och hon är oerhört sårad och det känns som jag varit otrogen. Jag har slutat med det helt för ett bra tag sen men känns ändå helt förjävligt.. vad ska jag göra? Jag går sönder över att jag gjort detta..

• Svar på tråden Jag ljög för min sambo..
  • Anonym (Kvinnan)

Men jisses, alla onanerar. även de i förhållanden har rätt till sin egen sexualitet. Hon har ingen rätt att kräva Att du inte tittar på porr i din ensamhet, sjukt.

• Anonym (Maria)

Men vilken retorik vissa använder i tråden, samma retorik kan man försvara sex med en annan kvinna för TS tjej har ju ingen rätt att bestämma över hans sexualitet...

Skulle själv aldrig acceptera hennes villkor, men nu valde TS att göra det, så det är han som har gjort fel här. Vill han inte vara utan sitt onanerande och porrtittande så skulle han faktiskt gjort det klart för henne ifrån början när hon tog upp frågan.

• Anonym (Teddy)
    Anonym (Maria) skrev 2022-12-21 13:50:14 följande:

Men vilken retorik vissa använder i tråden, samma retorik kan man försvara sex med en annan kvinna för TS tjej har ju ingen rätt att bestämma över hans sexualitet...

Skulle själv aldrig acceptera hennes villkor, men nu valde TS att göra det, så det är han som har gjort fel här. Vill han inte vara utan sitt onanerande och porrtittande så skulle han faktiskt gjort det klart för henne ifrån början när hon tog upp frågan.

Tycker du att andra människor har rätt att bestämma över din sexualitet?
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-12-21 14:10:32 följande:
    Tycker du att andra människor har rätt att bestämma över din sexualitet?
    Nej, jag ligger med precis vem jag behagar och ingen annan har med det att göra.
  • Anonym (sådär)

Jag tycker inte felet ligger i att du kollade på porr och onanerade, jag tycker felet snarare ligger i att du öht gick in i en relation med någon som ställer såna krav.

Du frågar vad du ska göra?

Jag tycker du ska ta upp hennes krav till diskussion och ifrågasätta dess rimlighet. Det är meningslöst att bara vika sig dubbel och gå med på vad som helst bara för att du är rädd att hon drar för det kommer inte hålla i längden.

• Anonym (Teddy)
    Anonym (Maria) skrev 2022-12-21 14:27:02 följande:
    Nej, jag ligger med precis vem jag behagar och ingen annan har med det att göra.
    Du vill gärna få det till att sexualitet bara handlar om att ligga när det handlar om så mycket mer. Onani tex. Vi har alla rätt till en egen sexualitet som ingen annan har rätt att bestämma över. Att du sen inte verkar/vill förstå vad det betyder är ditt problem.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-12-21 15:08:40 följande:
    Du vill gärna få det till att sexualitet bara handlar om att ligga när det handlar om så mycket mer. Onani tex. Vi har alla rätt till en egen sexualitet som ingen annan har rätt att bestämma över. Att du sen inte verkar/vill förstå vad det betyder är ditt problem.
    Jag har ingenstans skrivit att det bara handlar om att ligga, jag tycker ingen ska bestämma om jag ska få onanera heller, så nu har jag lagt till det också. Är det något mer du vill att jag ska räkna upp som ingår i sexualitet?
  • Anonym (Teddy)
    Anonym (Maria) skrev 2022-12-21 15:14:55 följande:
    Jag har ingenstans skrivit att det bara handlar om att ligga, jag tycker ingen ska bestämma om jag ska få onanera heller, så nu har jag lagt till det också. Är det något mer du vill att jag ska räkna upp som ingår i sexualitet?
    Oj, vad snäsig man kan vara. 
    Du verkade tycka det var konstigt att ts fått rådet att han själv bestämmer över sin sexualitet. Men nu har du berättat att du bestämmer över din sexualitet och då antar jag att du tycker att ts har rätt att bestämma över sin.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-12-21 15:35:57 följande:
    Oj, vad snäsig man kan vara. 
    Du verkade tycka det var konstigt att ts fått rådet att han själv bestämmer över sin sexualitet. Men nu har du berättat att du bestämmer över din sexualitet och då antar jag att du tycker att ts har rätt att bestämma över sin.
    Jag försöker svara på vad skriver. Du hittar ju på saker som jag inte ens påstått.

Jag svarar gärna på frågor om min sexualitet, men det har ju inte så mycket med TS att göra. Det är inte jag som har ingått en relation med den här kvinnan.
  • Anonym (Teddy)
    Anonym (Maria) skrev 2022-12-21 15:40:48 följande:
    Jag försöker svara på vad skriver. Du hittar ju på saker som jag inte ens påstått.

Jag svarar gärna på frågor om min sexualitet, men det har ju inte så mycket med TS att göra. Det är inte jag som har ingått en relation med den här kvinnan.
    Jag hittar inte på. Du får läsa om ditt första inlägg.
Svar på tråden Jag ljög för min sambo..