• Anonym (TS)

Onlyfans,mnb osv

Hejsan.
    Är det någon här som använder sig av det?
    Alltså som säljer.. ekonomin är kass och funderar på att börja.
    Har en del frågor om hur det går till.

• Svar på tråden Onlyfans,mnb osv
  • Anonym (Vad är det för nåt)
    Anonym (C) skrev 2023-01-03 00:18:38 följande:

Finns sjukt många som använder det på sin fritid. 

Vad är onlyfans för något 
  • Anonym (C)
    Anonym (Vad är det för nåt) skrev 2023-01-03 17:53:35 följande:
    Jag vet inte, har inte prövat det själv då jag är kille. Men har sett på jättemångas "Linktree's" som det heter. Att dom även lägger ut sina bilder på något som heter Onlyfans. 
  • Anonym (Bonnhåla)
    Anonym (C) skrev 2023-01-03 00:18:38 följande:

Finns sjukt många som använder det på sin fritid. 

Är bara Svenskar som inte hängit med. 

Jorå. Jag bor i en liten håla och vet flera tjejer som visar upp sig där. Åldrarna är 21 till 38.
  • Anonym (Väldigt tidskrävande)
    Anonym (Vad är det för nåt) skrev 2023-01-03 17:53:35 följande:
    Porr eller "åt porr-hållet" där du betalar månadsvis för att få ta del av en specifik persons porr. kan vara bilder, filmer men utöver det också kommunikation med den du köper ifrån där du kan chatta, skicka meddelanden, uttrycka önskningar om innehåll, specialbeställa innehåll gjort för dig. 

Ofta med en baskostnad på x antal dollar i månaden där du får ta del av kreatörens basutbud, och där du får betala mer för allt utöver det. 

Onlyfans tar en del av förtjänsten från sina kreatörer.

I många fall drivs en del av verksamheten kreatören har av ett fan som arbetar ideellt där han är fotograf, filmare, redigerar, låtsas vara henne i kundkontakter mot att han får vara killen i hennes filmer.     
  • Ztiff

Känner några som använder det och det är bra pengar i onlyfans, man behöver såklart lägga ut content

TS skriv till mig så slipper du vissa moralpoliser 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Väldigt tidskrävande)
    Anonym (Anonym med of) skrev 2023-07-06 13:51:49 följande:

Jag skaffade onlyfans igår, du måste ju dela din länk kanske bra för att få en följar skara. Men skaffa de! Du förlorar inget på det och de ger lite extra pengar! 

här är min länk!  https://onlyfans.com/littlemissjh

Ett tips är att ha ett par bilder och ett par rader som beskriver vad du erbjuder (gärna på engelska) så att en kund vet vad han (eller undantagsfall hon) skall betala för. Nu har du ett "heeej" och en bild som inte går att se vad det föreställer :D 

Utöver det skaffa Twitter, facebook och Instagram med länk till din OF. klicka gilla på lite allt möjligt män postar/kommenterar i en uppsjö olika ämnen.
  • MissecretLatina

Hej! 

Att skaffa det är inte speciellt svårt. Men att få folk att vilja betala verkar vara en del jobb. Sen tror jag att ju mer du är villig att göra ju bättre kommer det att gå.

Men som andra har sagt handlar det väl om att försöka få följare från dina sociala medier att vilja följa dig.

Jag gjorde en själv för ca en vecka sedan: onlyfans.com/missecretlatina

Någon som har tips om hur jag kan förbättra profilen?

• Anonym (Meee)

Nu är det ett år sedan du startade den här tråden.
    Jag håller på med MNB och har precis fixat Onlyfans.
    De dagar jag "jobbar" med MNB så drar jag in mellan 500-3000 på en kväll. Jag gör ingen reklam, ingen vidare ansträngning mer än att det såklart krävs lite jobb med att fota, raka sig, klä sig i sexiga underkläder, chatta osv.
    Jag säljer bilder, videos, använda underkläder :) mest säljer jag videos.
    Brukar ta ungefär 100kr per video, 300kr för en video och fyra valfria bilder. 2 videos 200kr med en tillhörande bild. Ja, det ser lite olika ut faktiskt :)
    Jag har låtsas vara någon flickvän i 4 dagar och fick 1200 kr för det. Rätt enkla pengar om du frågar mig haha.

• Anonym (Meee)
    MissecretLatina skrev 2023-07-17 00:06:30 följande:

Hej! 

Att skaffa det är inte speciellt svårt. Men att få folk att vilja betala verkar vara en del jobb. Sen tror jag att ju mer du är villig att göra ju bättre kommer det att gå.

Men som andra har sagt handlar det väl om att försöka få följare från dina sociala medier att vilja följa dig.

Jag gjorde en själv för ca en vecka sedan: onlyfans.com/missecretlatina

Någon som har tips om hur jag kan förbättra profilen?

Hur mycket tjänar du hittills?
Svar på tråden Onlyfans,mnb osv