• Anonym (TS)

Onlyfans,mnb osv

Hejsan.
    Är det någon här som använder sig av det?
    Alltså som säljer.. ekonomin är kass och funderar på att börja.
    Har en del frågor om hur det går till.

• Svar på tråden Onlyfans,mnb osv
  • Anonym (Meee)
    Anonym (Nisse) skrev 2024-02-13 15:12:57 följande:

Reddit är nog det bästa stället att göra reklam för sin OF.  
    På vissa kanaler och taggar finns det miljontals följare och de finns nischer för allt möjligt...

Tack för tipset :)
  • Anonym (Meee)
    Anonym (Per-Ola) skrev 2024-02-13 23:36:09 följande:

Hur går det till?

Jan-Erik betalar Anna 500 kronor och han får se henne onanerar i fem minuter, eller?

Är det live eller får Jan-Erik ta del av Annas "katalog" med filmer och bilder?

Nu använder jag inte onlyfans ÄN. Men på MNB så gör jag reklam för mig och blir sedan kontaktad av män, vi fortsätter chatta via KIK. På KIK skriver sedan mannen vad han är intresserad av och jag fixar då bilder/videos åt honom.
    Han betalar mig första via swish innan jag skickar materialet.
    Jag säljer bland annat sexvideos, oralsex videos, onani etc och bilder. Ibland sexchattar jag, jag ställer upp på att agera digital flickvän ett par dagar till någon.
  • Anonym (g)
    Anonym (tim) skrev 2024-02-14 07:46:33 följande:
    Det kanske är pga att "Kroppstråden" här är reklam för deras OF-konto. De bjuder på en och annan suddig bild på ett par bröst under sina öppna nick, väntar på att någon man skickar ett PM, utväxlar ett par i förväg författade sexiga meddelanden varefter de tillhandahåller betallänken. 
    Frågan är om det är tillåtet på detta forum att göra reklam för sig själv på det sättet.

Funderat på att anmäla en av de som postar därinne med sitt öppna nick. Tycker inte att Familjeliv är rätt plats att annonsera med sin egen prostitution.
  • Anonym (Meee)
    Anonym (g) skrev 2024-02-14 13:06:00 följande:
    Frågan är om det är tillåtet på detta forum att göra reklam för sig själv på det sättet.

Funderat på att anmäla en av de som postar därinne med sitt öppna nick. Tycker inte att Familjeliv är rätt plats att annonsera med sin egen prostitution.
    Det är tillåtet, annars skulle det inte vara kvar. Så länge man inte visar hela brösten, underlivet eller sina privata kroppsdelar så är det tillåtet.
    Är du man eller kvinna? Varför tycker du att familjeliv är fel plats? Det är ju dagligen kåta män som skriver inlägg efter inlägg här inne om alla möjliga konstiga saker.
  • Anonym (tim)
    Anonym (g) skrev 2024-02-14 13:06:00 följande:

Jag vet vilka du menar, har tänkt samma tankar själv. Om någon snäll hemmafru lägger ut en tuttbild bakom sin dubbelanonyma nick för att få en liten ego-boost, så är det helt harmlöst. Kör på bara. Men det där annonserandet gillar jag inte.
  • Anonym (g)
    Anonym (Meee) skrev 2024-02-14 13:21:54 följande:
    Det är tillåtet, annars skulle det inte vara kvar. Så länge man inte visar hela brösten, underlivet eller sina privata kroppsdelar så är det tillåtet.
    Är du man eller kvinna? Varför tycker du att familjeliv är fel plats? Det är ju dagligen kåta män som skriver inlägg efter inlägg här inne om alla möjliga konstiga saker.
    Fast det står inte öppet därinne att personen håller på med Only Fans. Nej, det är inte i enlighet med reglerna att göra reklam för sig själv härinne.

Dessutom så har detta forum sitt främsta fokus på familj och hem vilket dessa grisiga kåtbockar borde ha vett att respektera. De borde söka sig till nån renodlad sexsajt istället.
  • Anonym (EW)

Tycker du borde kolla videos på Youtube med onlyfans modeller som ångrar sig. 

Glöm inte heller att internet är för evigt. Det du lägger ut kommer aldrig bli privat igen. 

Om du gör det för ekonomin så förvänta dig inga stora summor. Hemsidan i sig tar ju en hög andel av det du tjänar. Inte heller populärt om du vill byta jobb i framtiden att det kommer fram. 

• Anonym (Per-Ola)
    Anonym (Meee) skrev 2024-02-14 12:09:33 följande:
    Nu använder jag inte onlyfans ÄN. Men på MNB så gör jag reklam för mig och blir sedan kontaktad av män, vi fortsätter chatta via KIK. På KIK skriver sedan mannen vad han är intresserad av och jag fixar då bilder/videos åt honom.
    Han betalar mig första via swish innan jag skickar materialet.
    Jag säljer bland annat sexvideos, oralsex videos, onani etc och bilder. Ibland sexchattar jag, jag ställer upp på att agera digital flickvän ett par dagar till någon.
    Ah, du är företagsam. Visar du ansiktet när du skickar material.
    Ungefär hur mkt pengar får du in på det du gör?
  • Anonym (Meee)
    Anonym (Per-Ola) skrev 2024-02-14 16:24:42 följande:
    Ah, du är företagsam. Visar du ansiktet när du skickar material.
    Ungefär hur mkt pengar får du in på det du gör?
    De flesta har faktiskt velat se ansiktet :) så jag visar ansiktet till de som ber om det.
    Men det jag lägger upp offentligt är mer anonymt, inget ansikte iallafall.
    Ja jag tar allt mellan 200-400 per video! Och på en dag så kan  jag få in mellan 200-2000, beroende på hur många jag väljer att skriva med. Det är ju lite krävande 😅 blir mycket skrivande. 
    Många jag skriver med är gifta eller har någon form av relation. Så det sker ytterst diskret. Vissa betalar via swish, andra banköverföring eller PayPal. 
  • Anonym (Nisse)
    Anonym (Meee) skrev 2024-02-14 17:10:18 följande:
    De flesta har faktiskt velat se ansiktet :) så jag visar ansiktet till de som ber om det.
    Men det jag lägger upp offentligt är mer anonymt, inget ansikte iallafall.
    Ja jag tar allt mellan 200-400 per video! Och på en dag så kan  jag få in mellan 200-2000, beroende på hur många jag väljer att skriva med. Det är ju lite krävande 😅 blir mycket skrivande. 
    Många jag skriver med är gifta eller har någon form av relation. Så det sker ytterst diskret. Vissa betalar via swish, andra banköverföring eller PayPal. 
    Är det custom videos eller har du färdiga ?  Hur gammal är du ?
Svar på tråden Onlyfans,mnb osv