• Anonym (TS)

Onlyfans,mnb osv

Hejsan.
    Är det någon här som använder sig av det?
    Alltså som säljer.. ekonomin är kass och funderar på att börja.
    Har en del frågor om hur det går till.

• Svar på tråden Onlyfans,mnb osv
  • Anonym (Per-Ola)
    Anonym (Meee) skrev 2024-02-14 17:10:18 följande:
    De flesta har faktiskt velat se ansiktet :) så jag visar ansiktet till de som ber om det.
    Men det jag lägger upp offentligt är mer anonymt, inget ansikte iallafall.
    Ja jag tar allt mellan 200-400 per video! Och på en dag så kan  jag få in mellan 200-2000, beroende på hur många jag väljer att skriva med. Det är ju lite krävande 😅 blir mycket skrivande. 
    Många jag skriver med är gifta eller har någon form av relation. Så det sker ytterst diskret. Vissa betalar via swish, andra banköverföring eller PayPal. 
    Har du F.skattsedel?
    Jo, kan tänka mig att det är mer arbete än vad man först tror.
    Det ska skrivas och kanske även förhandlas?

Ger du rabatt till studenter och pensionärer?
  • Anonym (Meee)
    Anonym (Nisse) skrev 2024-02-14 17:23:23 följande:
    Är det custom videos eller har du färdiga ?  Hur gammal är du ?
    Jag gör custom och har färdiga :) i 20års åldern
  • Anonym (Meee)
    Anonym (Per-Ola) skrev 2024-02-14 19:30:42 följande:
    Har du F.skattsedel?
    Jo, kan tänka mig att det är mer arbete än vad man först tror.
    Det ska skrivas och kanske även förhandlas?

Ger du rabatt till studenter och pensionärer?
    Ja en del förhandlar om pris, det är tråkigt. För om man köper material av mig regelbundet så brukar jag tillslut ge billigare priser och ibland ge bort gratis material om man är trogen kund :)
    Privat så kommer jag inte upp i dom summorna än att jag behöver skatta. På MNB tex så dras skatt automatiskt, vet inte med onlyfans för har inte lagt upp något än.
  • Anonym (Per-Ola)
    Anonym (Meee) skrev 2024-02-14 20:17:52 följande:
    Ja en del förhandlar om pris, det är tråkigt. För om man köper material av mig regelbundet så brukar jag tillslut ge billigare priser och ibland ge bort gratis material om man är trogen kund :)
    Privat så kommer jag inte upp i dom summorna än att jag behöver skatta. På MNB tex så dras skatt automatiskt, vet inte med onlyfans för har inte lagt upp något än.
    Det är egentligen bara tiden som kostar dig pengar, eller?
  • Anonym (Nisse)
    Anonym (Meee) skrev 2024-02-14 20:17:52 följande:
    Mnb, antar att de är nåt kredit system de har då ? Men tar inte MNB en del av kakan då?  
  • Tukt
    Anonym (Nisse) skrev 2024-02-14 20:33:23 följande:
    Mnb, antar att de är nåt kredit system de har då ? Men tar inte MNB en del av kakan då?  
    Ja, MNBs pengar är rätt "dyra". 
  • Anonym (Meee)
    Anonym (Nisse) skrev 2024-02-14 20:33:23 följande:
    Precis, på mnb köper man krediter och betalar med dom till den som säljer material. Jo, mnb tar en del.
  • Tink

Det är väl bara att köra på, så länge man förstår att betalväggen bara finns där en kort tid. Sedan har allt material stulits eller kopierats ut och finns ute för allmänt beskådande. För evigt.

Jag, som tidigare i livet har modellat underkläder och beachwear, vet fortfarande ungefär vad jag ska googla på för att få upp bilder på mig. Jag är idag väldigt tacksam att det då skedde professionellt och smakfullt så att jag inte behöver gå omkring och vara orolig över ifall det ska påverka mitt jobb, familj eller socialt liv. Jag kan tänka mig att många unga tjejer som just nu tycker att det här är ett enkelt sätt att tjäna en liten slant, kommer inte att ha denna känsla i framtiden. 

• Anonym (g)
    Anonym (EW) skrev 2024-02-14 13:52:42 följande:

Tycker du borde kolla videos på Youtube med onlyfans modeller som ångrar sig. 

Glöm inte heller att internet är för evigt. Det du lägger ut kommer aldrig bli privat igen. 

Om du gör det för ekonomin så förvänta dig inga stora summor. Hemsidan i sig tar ju en hög andel av det du tjänar. Inte heller populärt om du vill byta jobb i framtiden att det kommer fram. 

Klokt svar. Vill råda TS att lyssna till smarta medlemmar likt denna framför kåtbockarna härinne som hetsar på och bara vill utnyttja din kropp sexuellt.

Prostitution kommer aldrig att bli ett respektabelt yrke eftersom det främjar en avhumaniserande syn på kvinnan som ett simpelt objekt att bruka och sen kasta bort.
    Lika sant som att ingen normal människa respekterar torskarna som objektifierar. 
  • Anonym (g)
    Anonym (tim) skrev 2024-02-14 13:23:32 följande:
    Jag vet vilka du menar, har tänkt samma tankar själv. Om någon snäll hemmafru lägger ut en tuttbild bakom sin dubbelanonyma nick för att få en liten ego-boost, så är det helt harmlöst. Kör på bara. Men det där annonserandet gillar jag inte.
    Ja, det där stämmer nog. Så länge kvinnan postar fullt anonymt och otillgängligt så handlar det troligtvis om att fiska uppskattning och inte om att sälja sexuella tjänster. 
  • Anonym (Per-Ola)

Är det prostitution att vika ut sig på Onlyfans?
    Såvida man inte träffar ngn fysiskt mot betalning.

• Anonym (Meee)
    Anonym (Per-Ola) skrev 2024-02-17 16:57:48 följande:

Är det prostitution att vika ut sig på Onlyfans?
    Såvida man inte träffar ngn fysiskt mot betalning.

Nej det är inte prostitution.
Svar på tråden Onlyfans,mnb osv