• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • jordgubbsfelle

Ladylovely: kunde inte citera dig. Nope, fast glad gubbe med dom rosa CB testen. Tre dagar i rad? även testat några vanliga teststickor under över 72h och alla test är tokpositiva. Första glada fasta gubben kom i måndags kl 10 och senaste för en timme sedan 😜 fattar ingenting. Jag som ej haft ägglossning sen i november blev överglad men nu börjar man nojja för att ägglossningen är för LÄNGE 😂 känner mest, låt mig bara bli gravid så man slipper alla dessa tankar och funderingar 😝

• Syskonförsök

Förstår den!! Du har inte kunnat se på tempen att ägget faktiskt släppt? 

jordgubbsfelle skrev 2023-02-15 23:00:05 följande:

Ladylovely: kunde inte citera dig. Nope, fast glad gubbe med dom rosa CB testen. Tre dagar i rad? även testat några vanliga teststickor under över 72h och alla test är tokpositiva. Första glada fasta gubben kom i måndags kl 10 och senaste för en timme sedan 😜 fattar ingenting. Jag som ej haft ägglossning sen i november blev överglad men nu börjar man nojja för att ägglossningen är för LÄNGE 😂 känner mest, låt mig bara bli gravid så man slipper alla dessa tankar och funderingar 😝

• Oväntadedrömmen

Bim -2 och den här gången håller jag tummarna att de negativa testerna stämmer.

Min molvärk i rygg och höger sida mage blev intensivare hela tiden, så slutade med en tur till akuten med resultatet inläggning i 2 dagar, antibiotika dropp. Nu ska jag äta antibiotika I 3 veckor och är jag gravid måste jag ringa urologimottagningen. 

Jag har tydligen fått en infekterad cysta i njuren pågrund av en obehandlad urinvägsinfektion jag inte kännt av. 
    Så här pausas bebisverkstan inför kommande cykel, tills vi har fått bukt på varbölden. Lycka till ni andra ❤️

• Syskonförsök

men oj! Så bra du åkte in och fick hjälp!❤️❤️❤️ då hoppas vi på nästa cykel istället.!!

Oväntadedrömmen skrev 2023-02-16 07:09:23 följande:

Bim -2 och den här gången håller jag tummarna att de negativa testerna stämmer.

Min molvärk i rygg och höger sida mage blev intensivare hela tiden, så slutade med en tur till akuten med resultatet inläggning i 2 dagar, antibiotika dropp. Nu ska jag äta antibiotika I 3 veckor och är jag gravid måste jag ringa urologimottagningen. 

Jag har tydligen fått en infekterad cysta i njuren pågrund av en obehandlad urinvägsinfektion jag inte kännt av. 
    Så här pausas bebisverkstan inför kommande cykel, tills vi har fått bukt på varbölden. Lycka till ni andra ❤️

• Qwerty1988
    jordgubbsfelle skrev 2023-02-15 23:00:05 följande:

Har du tagit graviditet test? 

jag hade nämligen glad gubbe i 4 dagar och fattade ingenting, så jag tog ett grav test och de va super positivt 😁❤️

• Sanlin90

Jag ser något helt klart och det är rött men blir så osäker när det inte visar på vanliga testa tidigt från 10 det här är från 5!
  • jordgubbsfelle
    yskonförsök: nope ingen temphöjning. idag fick jag fast glad gubbe på CB igen, fjärde dagen 🥵

qwerty1988: yes, gravtesta igår. Definitivt negativt 😔
  • hopemalin

Den där intensiva smärtan i höger sida som jag kände av hela kvällen igår, den är totalt borta idag. Blir så orolig att något är fel 🙁 Eller kan smärta komma och gå såhär även efter ägglossning?

Tänkte igår att smärtan kanske berodde på att ägget färdades från äggstocken och ner till livmodern (eftersom det var just höger äggstock som smärtade och förmodligen då var den äggstock som släppte ägget förra helgen 🥰). Den färden kan ju kännas har jag hört 🤗

Hm vad tror ni? Märkligt att smärtan är borta Över en natt. Lite ömt bara nu liksom. 

❤️

• ladylovely

Vad tror vi om dethär då... Blir det ett plus tro eller är det spök? Dom har varit helt blanka innan. 😅
Svar på tråden BIM februari 2023