• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • hopemalin

Foodie82, Syskonförsök, Sanlin90 & trefaldigmästareikärlek: 
    Åh hörni! Jag känner exakt samma sak. Så himla fin grupp detta är. Inga pekpinnar, pikar eller dumförklaringar. Bara kärlek & värme och pepp! Blir så himla glad och det känns så fint att kika in här då och då under dagen. 

Och alltså, jag hade lätt kunnat ses - oavsett distans. Så himla kul. Allt är möjligt ju 😍🤗 Stor KRAM till er allihopa ❤️

• Foodie92

Haha ja kul att man kan samlas här och prata som ni säger man är ganska ensam annars 🥰

Trefaldigmästareikärlek: wohoo !

Sanlin: noo mät inte på kvällen de kan va väldigt missvisande. Håller tummarna att de visar bra på morgonen 😊

• Barbrastreisand

Håller tummarna för er som väntar in förhoppningsvis synligare streck! Hoppas på en massa +++ för oss i tråden!{#emotions_dlg.flower}

Själv är man troligen på äl+2.
    Har fått positiva ägglossningstest i 3 dagar nu men räknar det första som det riktiga, verkar som om mitt lh sjunker mycket långsammare vissa cyklar. Nu är det bara den eviiiiga väntan till bim ..ska försöka hålla mig till äl+10 denna gång Oskyldig

• Syskonförsök

Ånej!! Dock ska du helst bara mäta basal så håller tummarna att de inte betyder Något! Väntar spänt på ditt test ❤️❤️. 

Sanlin90 skrev 2023-02-16 22:50:20 följande:

Jag har jättelåg temp ikväll så antar att det är kört :(

• Sanlin90

Då va det kört den här gången :( hade en så bra känsla ju :( men har jättemensvärk nu och tempen sjönk och negativt test så duktigt kört är det tom!
  • Embarazada
    ladylovely skrev 2023-02-17 07:55:42 följande:

Det var inget spök 🥰

STORT GRATTIS Hjärta
  • Syskonförsök

Men nej vad tråkigt!!! Aldrig mer abblo pharma test!!!! Var precis sådär med besvikelsen för mig med :(

Sanlin90 skrev 2023-02-17 07:54:30 följande:

Då va det kört den här gången :( hade en så bra känsla ju :( men har jättemensvärk nu och tempen sjönk och negativt test så duktigt kört är det tom!
Svar på tråden BIM februari 2023