• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Syskonförsök

Fortsätt hålla koll då för då kanske inte ägget faktiskt lyckats släppa utan försöker ❤️ håller tummarna!

jordgubbsfelle skrev 2023-02-16 09:03:53 följande:
    yskonförsök: nope ingen temphöjning. idag fick jag fast glad gubbe på CB igen, fjärde dagen 🥵

qwerty1988: yes, gravtesta igår. Definitivt negativt 😔
  • Syskonförsök

Är det molvärk så kan den även komma och gå. Jag har alltid haft mer intensivt med molvärk på kvällen! Vi får se vad de faktiskt var om några dagar ❤️❤️❤️😍 

hopemalin skrev 2023-02-16 09:23:23 följande:

Den där intensiva smärtan i höger sida som jag kände av hela kvällen igår, den är totalt borta idag. Blir så orolig att något är fel 🙁 Eller kan smärta komma och gå såhär även efter ägglossning?

Tänkte igår att smärtan kanske berodde på att ägget färdades från äggstocken och ner till livmodern (eftersom det var just höger äggstock som smärtade och förmodligen då var den äggstock som släppte ägget förra helgen 🥰). Den färden kan ju kännas har jag hört 🤗

Hm vad tror ni? Märkligt att smärtan är borta Över en natt. Lite ömt bara nu liksom. 

❤️

• Syskonförsök

Jag är helt hundra på att de kommer ge utslag bara du håller dig från att dricka massa vatten och att kissa några timmar 😍😍 men annars får vi bekräftelse imorgon. Solklart plus. Jag vågar mig på ett grattis ❤️

ladylovely skrev 2023-02-16 09:30:33 följande:

Jag har ett digitalt hemma men tänker tvinga mig att vänta till imorgon bitti ☺️

• Syskonförsök

Nu svarade jag redan i annan tråd men jag har varit med om spök på dessa tester men självklart håller jag tummarna att de inte är så i ditt fall❤️❤️❤️ mina KAN också varit kemisk graviditet så det KAN varit något men mensen kom när den skulle den gången och fick inget annat plus på någon annan sticka. 

Sanlin90 skrev 2023-02-16 12:00:13 följande:
    Blev orolig för det inte syns något på babyplan tidiga men hoppas på imorgon eller fredag, med dottern plussa jag på vanliga test i v 3+6 skulle va 3+3 nu om jag är gravid?är så rädd att det ska va spök har ju fortfarande den där intensiva känslan av att vara gravid.
    Inga direkta symtom bara molvärk och ont i huvudet typ. 
  • Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-02-16 12:08:14 följande:

Nu svarade jag redan i annan tråd men jag har varit med om spök på dessa tester men självklart håller jag tummarna att de inte är så i ditt fall❤️❤️❤️ mina KAN också varit kemisk graviditet så det KAN varit något men mensen kom när den skulle den gången och fick inget annat plus på någon annan sticka. 

Ja, jag blev skeptisk nu när det torkat, det är solklart färg på det men det är som strecket är mer färgat som en ruta och inte så färgat mitt i :(
  • Syskonförsök

Jag tror ändå ditt kan vara något!!! Starkare än mina så jag håller tummarna ❤️❤️❤️

Sanlin90 skrev 2023-02-16 12:33:19 följande:

Såhär ser det ut torkat, svårt att få rosa på bild men det är rosa
  • Maymom

I?m out. Här sjönk tempen igår och mensen har startat igång. Nya tag nästa månad.
    Lycka till ni som fortfarande väntar på bim!

• Laura90
    Maymom skrev 2023-02-16 12:59:16 följande:

I?m out. Här sjönk tempen igår och mensen har startat igång. Nya tag nästa månad.
    Lycka till ni som fortfarande väntar på bim!

Åh <3 Du är välkommen till mars-gruppen!
  • t123

Jag tycker att det ser för tydligt ut för att vara spökstreck! Men man vet såklart aldrig. Men testa igen imorgon 😀

Sanlin90 skrev 2023-02-16 12:33:19 följande:

Såhär ser det ut torkat, svårt att få rosa på bild men det är rosa
Svar på tråden BIM februari 2023