• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • t123
    Sanlin90 skrev 2023-02-17 11:33:07 följande:
    Ja jag tog ett babyplan early men det va tvär negativt sitter och väntar tiden på ett abblo pharma till nu men det lär va neg. 
    Åh 😔 gårdagens såg ju verkligen positivt ut tyckte jag!
  • t123
    Sanlin90 skrev 2023-02-17 13:16:02 följande:

Det va negativt idag :(

Åhh ledsen för din skull❣️
  • Syskonförsök

Men fasen då. Spök eller kemisk graviditet. förstår känslan , har själv varit där alldeles för många gånger ❤️❤️❤️ kram!

Sanlin90 skrev 2023-02-17 13:16:02 följande:

Det va negativt idag :(

• hopemalin

Stort grattis Ladylovely! ❤️❤️

Åh jag håller tummarna för dig Sanlin90 ❤️❤️

Jag kände inget av magen igår, men precis nu Kl 10:10 när jag skulle gå ut från matbutiken kom en hel serie med stickningar i livmodern. En typ av smärta / känsla jag aldrig känt tidigare. Det pågick en bra stund, typ 1-1,5 timme, men inte lika intensivt som när det kom. Ville bara dela med mig och memorera känslan och tiden, om det nu skulle vara något därinne som i detta nu börjar bygga bo 🥰❤️

Kram till er alla! Hoppas ni har en riktigt fin dag än så länge 🤗❤️

• Syskonförsök

Mysigt hopemalin! Hoppas hoppas 🥰🥰 
    jag har haft en brännande känsla i livmodern idag och högre temp efter gårdagens dipp så jag hoppas det är gott tecken men googlat och hittat andra med brännande känsla där de inte var något.., så hoppet sviktade efter att löst det!! Lång väntan till bim nu. Vill bara VETA, oavsett vad det är så börjar det bli sjukt påfrestande med att hel tiden fundera, vänta, hoppas!

hopemalin skrev 2023-02-17 14:22:01 följande:

Stort grattis Ladylovely! ❤️❤️

Åh jag håller tummarna för dig Sanlin90 ❤️❤️

Jag kände inget av magen igår, men precis nu Kl 10:10 när jag skulle gå ut från matbutiken kom en hel serie med stickningar i livmodern. En typ av smärta / känsla jag aldrig känt tidigare. Det pågick en bra stund, typ 1-1,5 timme, men inte lika intensivt som när det kom. Ville bara dela med mig och memorera känslan och tiden, om det nu skulle vara något därinne som i detta nu börjar bygga bo 🥰❤️

Kram till er alla! Hoppas ni har en riktigt fin dag än så länge 🤗❤️

• Syskonlängtansdröm

Äl+11 idag, hade bruna flytningar igår och i förrgår.. har kort lutealfas så bim är idag eller imorn. Har aldrig hunnit testa tidigt eftersom jag har så kort mellan äl och mens så hinner aldrig. Försökt att få syskon i drygt två år. 

Har molvärk som jag alltid har när mensen ska komma och är säker på att den dyker upp snart. Men inga bruna flytningar idag vilket gör att jag inte kan låta bli att hoppas. Ändå.

Det är fruktansvärt jobbigt att ställa om efter varje mens och försöka bli gravid när man försökt länge. Är säker på att många av er vet. Redan ställt in alla appar på ny cykel för att försöka lindra sorgen när mensen väl dyker upp. Brydde mig inte ens om att lägga in mig i listan denna månad, men har följt tråden. 

och så härligt att se så många PLUS! 

Håller så tummarna för er som fortfarande väntar och att ni som fått ett plus, att det stannar kvar. 
    Hoppas såklart på ett mirakel, men efter två år är det inget jag tror på. Ledsen för deppigt inlägg här! Önskar er alla en fin helg!

• Sanlin90

Morgonen och förmiddagen låg tempen på typ 36,29-36.35 men nu har den gått upp till 36,75 igen som den brukar va efter äl på dagen jag är varm och jättehård i magen som jag aldrig varit innan men hört att man kan bli det innan mens. 

• hopemalin

Syskonlängtansdröm: Fina du ❤️ Alla inlägg är välkomna här, vilket innehåll de än har, upp eller ner. Sorg och positiva besked. Jag håller alla mina tummar för att ni får ett plus och ett syskon snart. Allt kan hända och när du minst anar det kan det bli en liten rackare till hos er. 

Jag tror på dig / er ❤️ All värme till dig ❤️

• Masorlin

Lägger till mig! 30år andra försöket, första barnet. Vi har lågperiod på jobbet vilket innebär att jag har ytterst begränsat med distraktion från graviditetstankar. Fastnar ofta i googlade om tidiga symtom och är vid det här laget väldigt påläst om menscykel och fertilitet, haha! Förra månaden hamnade jag i en testmani som jag hoppas undvika den här gången - men "råkade" visst testa mig i morse trots att hag vet att det är för tidigt! 😆 Är troligtvis på ÄL+7. Tempar eller testar inte men får väldigt tydliga symtom med sekret och ömma bröstvårtor. 

Plussat:
    ettanvandarnamn123
    Dollooo
    Blomman8877
    Lola92
    Qwerty1988
    Fyran4
    Ellie21
    siris
    t123
    Ems99

BIM LISTA:
    1/2 Raindear860, 1a barnet, typ 12e försöket
    1/2 annda97, 1a barnet, 4e försöket
    1/2 Alleb2a barnet, 2a försöket
    3/2 Loulou92, 1a barnet, 4e försöket
    4/2 Bär, 3:e barnet, 1 försöket.
    4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket
    4/2 Pernilla Andersson, 1a barnet, 3dje försöket
    4/2 Hannis1983, 4e barent, 6e försöket
    4/2 Nellygirl93, 1 barnet
    4/2 Laura90, 1 barnet, 7 försöket
    4/2 Magnolia010, 1 barnet 
    5/2 studerande 5 barnet ca 7 försöket? 
    6/2 Mumlanz, 1a barnet, 2a försöket
    7/2 rubie, 2:a barnet, 2:a försöket
    7/2 timochi, 1a barnet
    8/2 Ajn1993, 1:a barnet, 4 försöket efter ma.
    8/2 Amaaanda00 1:à barnet, 9 försöket. Tempar med NC
    9/2 Etaj 2:a gemensamma barnet 2:a försöket efter ma
    10/2 Linneaeli 2a barnet 8e försöket 
    11/2 shethegirl 2a barnet 6 försöket 
    12/2 Pappersdocka, 2 barnet, 5 försöket
    12/2 Cykelhjul, 1a barnet
    14/2 GuldKvinnan, 1a barnet 6e försöket
    14/2 Ems99, 1a barnet, 5 försöket
    15/2 Anile, 2a barnet, 6:e försöket
    16/2 Siris, 2a barnet, 1a försöker efter mf
    16/2 Frufröken12, 2a barnet, 3e försöket
    16/2 Millaann 2a barnet, 3dje försöket
    17/2 ladylovely 4:e barnet
    18/2 ovantadedrommen, 2 barnet, försök 3
    18/2 Sanlin90, 2a barnet, 6(?) försöket
    19/2 kazi2, 2a barnet, 14e försöket
    19/2 Maymom, 2a barnet, 2a försöket
    19/2 MommyA, 3 barnet, försökt i 1,5 år efter sent missfall. 
    20/2 hopemalin, 1:a barnet, 2:a försöket
    20/2 Foodie, 1a barnet
    20/2 A13xandra13, 2a barnet, 9e försöket
    20/2 smulan57, 1:a barnet, försök 10
    21/2 fruffe, 2a barnet, 2a försöket
    21/2 Kattihatt 1a barnet, 2a försöket
    22/2 trefaldigmästareikärlek 2:a barnet 7:e försöket
    23/2 - Embarazada - 3:e barnet, 7:e försöket
    24/2 - Zizzom - 1a barnet, 9e försöket
    24/2 Nununu - 3e barnet, 1a försöket
    24/2 Masorlin - 1:a barnet, 2:a försöket
    25/2 Syskonförsök 2 barnet, försök 10
    25/2 swn 3:e barnet, 1a försöket efter missfall. 
    26/2 Sannet, 1:a barnet, andra riktiga försöket
    27/2 Frelwi, 2a barnet, 1a försöker 
    28/2 - Barbastraisend - 2a barnet, 10e försöket
Svar på tråden BIM februari 2023