Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

    Farmen 2023

    Nandez skrev 2023-01-18 20:34:01 följande:
    Förstår faktiskt inte hur man kan bete sig så illa
    Ännu mindre förstår inte jag att produktionen låter det pågå.
  • Johannus
    Nandez skrev 2023-01-19 19:36:05 följande:
    Trött på VENS pakten 
    Jag hade inte i början trott på att Sebastian skulle ingå i pakter. Trodde han var en med alla. Men det är så tråkigt att Eddie manipulerar sina män omkring sig.
  • Johannus
    Nandez skrev 2023-01-19 19:37:04 följande:
    Mycket gott till midsommarfirandet
    Man får hoppas på att Viktor håller sig i skinnet när han dricker......
  • Johannus
    molly50 skrev 2023-01-19 19:43:22 följande:
    Tycker han hellre borde välja någon som är ett större hot,om han är smart.
    Jag tror inte att Julia är ett så stort hot egentligen.
    Inte vad jag har sett,i alla fall.
    Nä Julia är inget stort hot, men hon är tjej.....
  • Johannus
    molly50 skrev 2023-01-19 19:51:31 följande:
    Ja,men han valde en annan tjej. Tova. 
    Tova berättade ju att det var övernskommet med Eddie att han skulle välja henne. Hon kommer att välja Julia eftersom hon tror att hon får ut Julia. Jag hoppas att om det blir Julia så att hon vinner över Tova. Fattar inte vad dem har emot Julia som verkar vara snäll.
  • Johannus
    molly50 skrev 2023-01-19 20:38:12 följande:
    Jag vet inte om man kan säga så om en människa man inte känner.
    Men det jag har sett av honom gör att jag inte tål honom. 
    Jag känner likadant
  • Johannus

    På söndag kommer jag nog inte skriva nåt då jag reser till södra Sverige. Har ingen FL på mobilen. Vet inte heller hur man laddar ner det. 

  • Johannus
    Nandez skrev 2023-01-19 22:12:12 följande:
    Kommer att sakna dig
    Jag kommer att sakna er och att få skriva av mig Skrattande
  • Johannus
    molly50 skrev 2023-01-19 22:16:22 följande:
    Jag tror inte att FL har en app.
    Utan du får söka på FL på webben helt enkelt.
    Det funkar på mobilen med. 
    Hoppas du får en trevlig resa!  smile1.gif
    Jag kollar om jag kan få på telefon FL annars lånar jag dotterns dator.

    Tack jag med hoppas det blir en trevlig resa, men jag är rädd för att flyga.
  • Johannus
    molly50 skrev 2023-01-20 11:48:19 följande:
    Ja,det ska fungera.
    Men får du låna din dotters dator så går ju det lika bra.  smile1.gif

    Det går nog säkert bra,ska du se.  smile1.gif
    Glad
  • Johannus
    Nandez skrev 2023-01-20 19:16:08 följande:
    Ja, låna hennes dator smile1.gif

    Det går nog bra
    Jag ska försöka låna doterns dator, bara det att datorn är i ett annat rum än tv. Hemma har jag datorn och tv:n bredvid varann.
  • Johannus
    Nandez skrev 2023-01-20 19:40:06 följande:
    Hoppas att det går att lösa
    Om inte annat så får jag skriva mig i kapp när jag är hemma igen Skrattande
  • Johannus
    Nandez skrev 2023-01-20 20:05:06 följande:
    Okej men du kommer att vara saknad
    Ja ni får veta att jag kommer att sakna ert skrivande. Det är uppiggande att se er skriva varje kväll då jag sitter ensam i min lägenhet.
  • Johannus
    lövet2 skrev 2023-01-20 20:45:23 följande:
    Har sett hela veckans Farmen och Torpet nu. Gillar båda killarna som är på Torpet. Den ene är lite för mycket inne på pakter, men annars är han bra. Blondies son gillar jag, fast jag minns att jag inte gillade Blondie när han var med. Jag hoppas i alla fall att Sandrorna slappnar av lite medan de är där. Det är tatueringar och fysträning för hela slanten annars!
    Det låter som att Tova ska välja Julia som andrakämpe och tänker få ut henne. I så fall väljer hon väl Viktor till storbonde, så då blir han nöjd. Jag tror ändå att han kommer att bli avslöjad av tjejerna. Han räknar nog inte med att de ska prata med varandra så mycket som de gör. Det lär nog komma fram vad han sysslar med!
    Jag gillar också båda killarna på Torpet. Lill Blondie är int som sin pappa trots att han är en kopia av Blondie. Blondie med Öskan var inte roliga att förlja då dem var med. 

    Sandrorna tror jag är väldigt ute efter att bli Tv kändisar. Dem verkar spela ett hårt spel utåtsett i alla fall. Kan vara att dem är mjuka, men det har inte jag sett ännu.

    Trist vem som än åker av Tova eller Julia....Båda kommer att välja Viktor som storbonde och då kommer Eddie få fortsätta att bo i Storbondestugan och fortsätta sitt paktande. 

    Jag hoppas att Skådesplelaren vad han heter tar ett snack med Sebastian att han lämnar pakten med Viktor och Eddie så att dem blir fler som kan sätta Viktor och Eddie på plats.
Svar på tråden Farmen 2023