Vickan31 skrev 2023-04-21 10:00:27 följande:
Fina fina Elliot, så otroligt ledsen jag blir att läsa att det inte gick! 💔 Jag lider verkligen med dig och önskar så mycket att du skulle ha fått glada nyheter istället för det är sorgliga 😔
Jag har varit helt off från Familjeliv hela den här månaden egentligen pga mycket på jobbet, husköp (vilket känns fantastiskt kul förstås), sjukhusbesök med mormor och oro för henne, samt någon envis influensa jag dragit på mig. Med det sagt, jag har ändå tänkt mycket på er här i gruppen och dig lite extra i och med att du hade börjat ruva sist jag skrev 💕 Hur mår du nu och hur går tankarna? Skickar dig en av mina största kramar!
Hej Vickan!
Vad fint att du är tillbaka, jag trodde alla hade dragit härifrån 🙃 Nu har jag dock själv varit lite frånvarande också, men så kommer man på lite då och då att man vill in och läsa här! 😊
Ja, vad ska man säga. Det gick ju verkligen åt helvete 💔 Jag var nog ändå helt inställd på att man skulle behöva fler återföringar innan det fungerar, det som knäckte mig var att vi inte fick ett enda ägg till frysen. Dels det faktum att vi finansierat detta själva och alltså lagt tiotusentals kronor på INGET, och dels det att tankarna direkt börjar gå till att det är mina ägg det är fel på eftersom de inte överlevde varken i min livmoder eller utanför. Nu har det ju gått nästan en månad sen det negativa testet så det är klart man tagit sig igenom detta också, men det är fortfarande en sorg att det gick som det gick. Jag hade gärna gjort en ny behandling, jag är som sagt väl införstådd med att det kan behövas flera. Men vi kan ju inte trolla fram pengar, det är där ångesten ligger just nu 😩 💔 Vi har ett möte med läkaren om en vecka, för att diskutera hur kan eventuellt skulle justera något inför en ny behandling osv.
Vi har ju såklart försökt själva, men sitter med mensvärk och förväntar mig mens senast onsdag. Vet ungefär
när jag hade ägglossning men har varken tempat eller testat med ÄL-tester. Har varit en vecka i Portugal och druckit massa vin och inte brytt mig om det här, det var SÅ skönt att koppla bort 💕
Hur går det för dig?! Så nyfiken! 🤗