Inlägg från: MeIMyself |Visa alla inlägg
  • MeIMyself

    Min sambo säger att hans känslor svalnat

    Vinnie83 skrev 2023-01-11 10:33:12 följande:
    Min sambo säger att hans känslor svalnat

    Det kom fram att Min sambos känslor har svalnat för mig. Men han säger samtidigt att han älskar mig vill leva tillsammans med mig. Kämpa att det ska bli bra. Han vill att det ska bli bra. Vi har tjafsat från och till och han har varit väldigt svår att ha kommunikation med så det har lätt blivit att vi har haft sura miner och skrikigt åt varann osv. Han har gått och samlat på sig tydligen och nu har bägaren runnit över. Istället för att prata lugnt med mig och vi kanske kunde löst detta för längre tillbaka. Han hatar sig själv för att han sårat mig och att han inte sagt ngt tidigare. Vi har försökt skaffa barn i 1.5 år och skulle börja med IVF om 2 veckor. Så nu vill han avvakta några dagar för och se hur det känns eller om vi ska skjuta på det 1 månad till. Jag är helt förtvivlad. Har aldrig älskat någon så här mycket som jag älskar honom. Vill verkligen inte att det ska ta slut mellan oss. 
    Han säger att han älskar mig ger mig närhet han vill mysa med mig ha sex med mig. Jag är som ett frågetecken, om nu känslorna har svalnat så borde han völ inte vilja ha närhet och sex med mig och definitivt inte ha oskyddad sex när jag har ägglossning.  Någon som vill skriva hag har panik och mår inte alls bra. Har inte så många att prata med om detta. Jag ska prata med honom idag om att börja på parterapi. 


    Hej,

    Beklagar situationen, men han är man... klart han vill ha sex..
    Män fungerar inte som kvinnor.
    Sen tror jag han tänker att ni  inte kan bli gravida så chansen att du ska bli gavid är väldigt liten om ni ska göra IVF?
    Kanske han inte är redo för att skaffa barn? Ge honom lite tid även om det är svårt och försök prata om det öppet.
Svar på tråden Min sambo säger att hans känslor svalnat