Inlägg från: Anonym (Emma37) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Emma37)

    Har ni par analsex?

    Aldrig haft anala samlag och kommer aldrig att ha. Det är mitt privata hål som jag vill ha för mig själv.

  • Anonym (Emma37)
    Tom Araya skrev 2023-01-14 04:07:51 följande:
    Är inte hela din kropp din privata som du vill behålla?
    Jag skrev inte behålla? Men visst vill jag behålla den så länge det går.
  • Anonym (Emma37)
    Camarosmurfen skrev 2023-01-15 18:33:19 följande:
    Det funkar inte så, alla är individuella. Det för med prostatan är inget som är universellt på något sätt. 

    Att analsex i formen av att knulla analt är rätt självklart att det förutsätter att mannen penetrerar kvinnan, då kvinnor inte har någon kuk och att ta på sig en dildo ger knappast kvinnan någon njutning. 

    Ett analt knull är win-win för båda. 
    Alla har väl en prostata? 

    Knappast någon njutning och vem är du att bedöma det. Vissa kvinnor älskar att göra det.

    Din syn på analsex gäller inte för alla.
  • Anonym (Emma37)
    Camarosmurfen skrev 2023-01-15 21:20:54 följande:

    Till Emma37

    Ja, alla män har en prostata, men att det innebär någon form av sexuell njutning för alla är bara en myt, men många kvinnor verkar tro det, oklart varför.

    En kvinna kan inte känna fysisk njutning av att penetrera någon med en påspänd dildo  på samma sätt som en man, däremot kan hon ju bli upphetsad av det, precis som att jag tycker det är upphetsande att använda dildos/pluggar i analen på tjejer, men jag får ju ingen orgasm av det direkt.

    Men om tjejen njuter av penetration och jag också gör det, då är det ju njutning för båda, precis som vid ett vanligt vaginalt knull.


    Ingen har sagt att det gäller sexuell njutning för alla män men kvinnor har definitivt ingen sån punkt i analen så därför ligger det närmare till hands att tänka att en man får ut mer av stimulans där

    Men det är väl inte bara njuta på samma sätt som en man som räknas heller, och det är inte du som avgör vem som njuter mest eller vilken njutning som ska räknas. Du skrev att kvinnor kan inte får någon njutning av det och det stämmer inte.

    Javisst är det njutning om båda njuter av det, har inte sagt något annat. Men enbart i ett sånt fall är det win-win och inte annars.
  • Anonym (Emma37)
    Anonym (Maria81) skrev 2023-01-15 21:24:24 följande:
    Bara män har prostata. Så även inom t ex djurvärlden. Du kanske tänkte på g-punkten? Det har väl båda om man nu hittar'n. Jag har aldrig hittat någon. O jag har letat och provat :) 
    Syftade på alla män, du får gärna se till sammanhanget som jag svarade på.
  • Anonym (Emma37)
    Camarosmurfen skrev 2023-01-16 00:07:02 följande:

    Emma 37

    Ok, du får gärna förklara hur en kvinna känner njutningen när dildon åker in och ut, den var ny för mig faktiskt. 

    Kopplas den in med elektroder i hjärnan eller? 


    Jag har inte upplevt det själv och skulle nog inte kunna njuta av det heller. Men jag tror de som säger att de njuter av det jag behöver inte veta exakt hur det funkar faktiskt för att godkänna deras njutning.
  • Anonym (Emma37)
    Anonym (Hm) skrev 2023-01-17 17:01:39 följande:

    Par i 40 års ålder. Analt är ju en självklarhet det är lika skönt för mig som kvinna som det är för min man. Det är vänner i vår ålder som inte ha analsex för dom tycker det är opassande. Jag anser det är upp till var och en. 


    Opassande? Som att det inte är tillräckligt fint eller hur menar de?
  • Anonym (Emma37)
    Camarosmurfen skrev 2023-01-30 08:46:38 följande:
    Precis, men det påstods ifrån annan användare att det gav just fysisk njutning, och jag vänder mig emot den beskrivningen. 
    Vilket inlägg syftar du på nu? Vem skrev påstod just fysisk njutning?
  • Anonym (Emma37)
    Camarosmurfen skrev 2023-01-30 17:21:30 följande:
    Det vet fröken Emma mycket väl om själv....
    Jag skrev aldrig just fysisk njutning vilket du påstår.
  • Anonym (Emma37)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2023-02-02 15:43:32 följande:
    Snarare sund och hälsosam om jag får säga det själv. Föredrar det naturliga framför det onaturliga. Att ständigt flytta fram positionerna och inte bli nöjd leder inte till lycka.
    Analen är ju utformad för att saker ska ut, och inte in. Men vem vet vad som händer i evolutionen med våra analöppningar, kanske blir de byggda som naturliga knullhål i framtiden.
  • Anonym (Emma37)
    Tom Araya skrev 2023-02-06 21:49:38 följande:
    Säg bara att du inte gillar analsex, det är enkelt och fullt tillräckligt.
    Du har inte kompetensen för att hävda något annat.
    Jag tar inte order ifrån dig utan jag skriver vad jag vill. Analen och hela tarmkanalen är byggd för att saker ska åt andra hållet.
  • Anonym (Emma37)
    Kockobello skrev 2023-02-06 22:03:11 följande:
    Ok fast folk gör vad de vill oavsett dig.

    Lol 
    Har jag sagt något annat? Jag gör också vad jag vill oavsett dig.
  • Anonym (Emma37)
    Tom Araya skrev 2023-02-07 00:27:00 följande:
    Självklart skriver du vad du vill, jag har inte avsett något annat.
    Men det du uttrycker kan ju sakna värde av det skäl jag nämnde. Då säger det bara något mindre smickrande om din personlighet.
    Jag bryr mig inte om vad du anser om min personlighet eller att du vill försöka fokusera om diskussionen till att klanka ner på min person eller min kompetens. Det förändrar inte att tarmkanalen är utformad för att saker ska transporteras ut ur den och inte för att något ska tryckas in åt andra hållet.
  • Anonym (Emma37)
    Anonym (Vivi) skrev 2023-02-07 06:38:55 följande:
    Människan är inte konstruerad för att flyga genom luften.

    Ändå gör vi det och det är bra.
    Om det är bra att flyga kan visserligen diskuteras, men nu försökte jag inte ens ha poängen vad man borde göra eller inte. Du fäktar mot väderkvarnar.
  • Anonym (Emma37)
    Anonym (Vivi) skrev 2023-02-07 11:34:09 följande:
    Vi gillar olika. Olika är bra.

    Lite synd om dig att du missar något så skönt, men du gillar väl något annat.
    Men det jag skrev om analen handlade inte om vad som olika människor tycker är skönt.
Svar på tråden Har ni par analsex?