Inlägg från: Smultrollet |Visa alla inlägg
  • Smultrollet

    Pedagogiskt kunskapsintresse

    Hejsan
    Nu behöver jag verkligen er hjälp. Jag studerar pedagogik B och vi har fått till oss att diskutera det pedagogiska kunskapsintresset i 2 artiklar. Men jag fattar inte vad kunskapsintresset är? Är det en förändrings process. Tittar man i en av artiklarnas syfte så är det dessa frågor. 

    Research Questions:
    RQ 1: How can university students act as co-creators designing gamification teaching activities for K-12 education?
    RQ 2: What gamification design principals did they develop?
    RQ 3: What are the experiences of the school students and teachers?
    RQ 4: What opportunities as well as challenges are there when using university students as co-creators designing teaching activities for K-12 education?

  • Svar på tråden Pedagogiskt kunskapsintresse
  • Smultrollet

    Kan du se vad för kunskapsintresse det finns i detta syftet oxå 😀

    The following questions guided the review of the empirical literature:


    ?  
    To what extent has student voice been studied in the US at the K-12 levels?
    ?  
    What are the conceptual characteristics of US student voice studies at the K-12 levels?
    ?  
    What are the methodological characteristics of student voice studies at K-12 levels in the US?
Svar på tråden Pedagogiskt kunskapsintresse