Inlägg från: Anonym (Nfnf) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nfnf)

    Vad är det som händer? 30 års kris?

    Lär ju bero på den andra tjejen. 

  • Anonym (Nfnf)
    Vinnie83 skrev 2023-02-03 12:19:51 följande:
    Ja jag ska inte låta han duscha här mer. Vi pratade om det väldigt mycket igår innan och under tiden. Det är viktigt att det känns bra för båda och han ville absolut inte att jag skulle känna mig utnyttjad. Men så här i efterhand så känner jag mig ledsen för jag vill bara att han ska komma på vilket misstag han gjort och komma på det. 
    Men ja han skickar dubbla signaler men varför då? Är han så osäker då eller varför gör man det?
    För han är osäker på om han sak vara med dig eller den nya tjejen som han redan lär ha legat med. Det är rätt uppenbart. 
  • Anonym (Nfnf)
    Vinnie83 skrev 2023-02-03 15:40:08 följande:
    Ja jag vet att det är okej att vara arg och besviken. Besviken och sårad vet han att jag är. Arg är jag väl bara inombords men det kanske blir mera när tiden går. Jag vet inte.

    Som sagt han känns väldigt osäker i allt detta. Allt hände i samma veva som dom nya kompisar dök upp i bilden känns det som. Det blev så påtagligt när dom ville lana i helgen och spela bowling förra helgen. Klart han nappar på det. 

    Tack för att du vill bolla med mig och ge mig råd.
    De nya vännerna är ju säkert hennes vänner.

    Prata inte med honom. 
  • Anonym (Nfnf)
    Vinnie83 skrev 2023-02-05 12:32:53 följande:
    Det är ganska mycket förutfattade meningar här i denna tråd om att han varit med denna tjej. Jag tror inte det. Dom har brutit kontakten och han har sagt flera ggr att inget har hänt. Och hon har dessutom sambo och barn och ingen dålig relation. 

    Det behöver ju inte vara så. Men tyvärr är det vanligt. Jag har själv varit med om flertalet liknande där de också varit  en så kallad bra relation. Men det verkar kunna vara just det som är problemet ibland konstigt nog, de har inga problem. Spänningen fattas väl. Om jag ska luska i varför vissa då söker efter andra ändå. Men jag hoppas ju såklart att det inte är så i ditt fall. Bra att inte vara allt för godtrogen bara. Utan iallafall fundera lite i de banorna. Otrogna människor är väldigt bra på att dölja saker och få det att verka som att det inte är så. 


    Ett exempel är en man jag träffade som hade tjej och tre barn sedan tidigare. Han sprang med mig i smyg. denna tjej fick reda på det. Jag och hon pratade. De är fortfarande med varann och har fått egna barn nu. Det där var en körskollärare och jag var eleven. 

  • Anonym (Nfnf)

    Är du säker på att han är hos hans vän och inte tjejen? Har du sett det själv? hoppas ju verkligen att det inte är så men det här känns skumt. 

    Det kan myxket väl vara därför han inte hämtat sina saker. 


    Tycker inte tystnaden är schysst emot dig och speciellt inte om tiden då istället går till den andre tjejen. För det verkar ju vara klassiskt. Om inte vet jag inte vad han velar om. Det kunde han ju pratat med dig om också kan jag tycka. Man gör inte så. 

  • Anonym (Nfnf)
    Vinnie83 skrev 2023-02-06 07:06:36 följande:
    Jaja visst han är hos en vän till honom och inte tjejen. Har svårt att tro att hennes sambo skulle låta mitt ex bo hos dom. 

    Jag vet inte varför han inte hämtar sakerna. Det kändes som det skulle gå så fort mellan måndags och torsdags men nu igen hört. Iofs sa jag att vi behöver inte ha bråttom heller så det kanske är därför han inte hör av sig. Tanken från min sida är att vi inte behöver ha så bråttom är just för att allt annat har gått så otroligt snabbt. I måndags lyssnade han knappt på det när jag ifrågasatte varför det skulle gå så snabbt alltingen och att jag är rädd att han gjort ngt förhastat. Men i torsdags så bad han om ursäkt för att det gått så snabbt. Så det kändes som att det hade sjunkit in lite mer hos han då att det faktiskt har gått fort.

    Sen märker man ju samtidigt att han har väldigt svårt att släppa taget. Efter allt som hände sen på torsdagen. Han ville kramas och duscha och mysa. Vilket han fick för det kändes bra för oss båda. Kanske är fel jag vet inte men huvudsaken är att det kändes bra som sagt. Det vart inget sex det var vi överens om att det kanske inte var så bra trots att vi båda gärna ville. 
    Så nu är det 3 dagar sen vi hördes/sågs. Får se när han hör av dig för jag gör det inte. Jag har bestämt mig att allt kontakt sker på hans villkor jag har inte tänkt alls att höra av mig så han inte känner sig pressad och att jag upplevs som tjatig. Han vet vad jag vill och känner.
    Han velat mellan dig och henne. Det är väl ganska självklart. Även om hon har sambo hindrar det inte folk till att vara otrogna. inte ett dugg tyvärr även om man önskar att det vore så. 
  • Anonym (Nfnf)
    MrsJenka skrev 2023-02-06 07:26:57 följande:

    Jag spelar en del onlinespel och skulle tro att det finns kvinnor i den "nya grupp spelvänner" han träffat. Det känns lite märkligt att utgå ifrån att det bara är snubbar? Troligtvis har han fått känslor för någon han spelar med.


    Håller med. Men hon vill väl inte tro dåligt om honom/skydda honom. 
  • Anonym (Nfnf)

    Spelar också onlinespel och är tjej. Det är skitkul. Vet många tjejer som gör det. 

  • Anonym (Nfnf)

    För varför ska du behöva sitta och vänta på honom? Han kommer då lära sig att han kan behandla dig hur som helst. 

  • Anonym (Nfnf)
    Vinnie83 skrev 2023-02-07 07:31:40 följande:
    Jag hör inte av mig har inte hört av mig sen i tisdags. Jag vet att han funderar över det dör han hade nog förväntat sig tjat och gråt och jobbiga sms men istället ingentingen. Vill han komma och höra av sig så får vi ta det då. Just nu låter jag han få vara så han kan förhoppningsvis fundera vad han egentligen vill. Dubbla budskap och sagt emot sig själv så många gånger. Känns osäker helt enkelt.
    Ja jag hoppas det bara är så att han funderar då och inte springer med någon annan vilket verkar vara en klassiker. Då kan man ju vänta. Ett tag åtminstone. Men annars, usch då hade jag aldrig väntat. Då är det bara att lämna!
  • Anonym (Nfnf)
    Vinnie83 skrev 2023-02-07 08:32:22 följande:
    Spelar det någon roll här och nu? Detta gäller ju att han gick bakom ryggen på mig med att skriva med henne och dessutom kände själv att det var fel. 
    Jag har ju inte gjort detta så i detta fall var det respektlöst från hans sida. 

    Just detta som får mig att tro att det ändå är otrohet detta handlar om. Om han själv kände att det var fel har han redan gått över sin gräns. Att det dessutom är en kollega, ja då kan de ju lätt gå undan och träffas. 


    Min kille hade ett ex som inte heller ville framkomma som otrogen. Nejdå. Hon var ju bara på fika hos en vän hette det. Så var det verkligen inte. Hon erkände aldrig otrohet men alla runt omkring visste förutom han. 

  • Anonym (Nfnf)

    För att dra fler exempel. Jag har ett ex som hade en annan samtidigt men heller inte erkände förrän jag kom på honom. Han skulle så kallat jobba och hörde inte av sig då. Stängde till och med av mobilen så det inte gick att ringa. Nu var han en sådan som jobbade mycket så man kunde ju lätt varit dum och trott på det där. 


    Tycker att du borde lämna honom. 


     

  • Anonym (Nfnf)
    Vinnie83 skrev 2023-02-07 11:36:31 följande:
    Han har ju redan lämnat mig... 
    Ja men du väntar ju på honom. 
  • Anonym (Nfnf)
    Anonym (Förståndig) skrev 2023-02-07 11:19:18 följande:
    När mannen/kvinnan plötsligt "jobbar" mycket då vet man vad som händer. Som tur är fick jag information vad som hände från hennes jobbarkompisar, utanför hotellrummet kunde dom tydligt höra vad som hände därinne Obestämd
    Ja det är ju så vanligt, då är det inte det egentligen utan annat. Är de dessutom kollegor ja då är det ju ännu mer tillfällen att ses på. Men usch, stackare. Fast bra att du fick veta! Om man ska se något bra i det. Hemskt att gå runt och inte veta eller gå runt i en ren lögn. 
  • Anonym (Nfnf)
    Anonym (att våga se) skrev 2023-02-08 07:54:48 följande:
    Hoppet må vara det sista som överger en, men det ligger något i "var försiktig med vad du önskar".
    Ville bara påpeka att det också finns ett destruktivt hopp som hindrar en från att gå vidare och att det nog kan vara klokt i att fundera på vad som är rimligt.

    OM din partner kommer tillbaka nu, har du fortfarande mer än en vecka då han faktiskt velat vara singel. Du har hans uppbrott och hans dubbla signaler, hans berättelse till dina vänner. Och att han faktiskt lämnade dig.
    Är det det du vill ha tillbaka? Eller är det den du trodde han var och hoppas han faktiskt är? Att han kommer tillbaka och denna händelse kommer vara bakom er?

    Jag tycker du ska göra något för dig själv för att markera att det gått mer än en vecka. Att försöka hitta på något som hjälper dig att förstå. Det låter som att du är kvar i chock och du bör vara på väg mot bearbetning... 
    Håller med helt. 
  • Anonym (Nfnf)
    Vinnie83 skrev 2023-02-07 22:15:46 följande:
    Ja det gör jag. Hoppet är ju det sista som överger en.
    Nej så är det ju. Men har du sagt ifrån då? Eller ska du bara sitta där och vänta på honom? vad visar du honom då? Att det är helt okej att behandla dig som skit.
  • Anonym (Nfnf)
    Vinnie83 skrev 2023-02-08 11:27:50 följande:
    Klart jag har sagt ifrån. Dels detta med tjejen han bröt ju upp kontakten med henne efter att jag krävde det. 
    Ja jag har sagt att om han ångrar sig så vill jag inte att han tvekar att komma. MEN det ska givetvis krävas mycket förändringar från bådas sidor men han har mycket att kämpa för så som han sårat mig. 
    Han sade upp kontakten med henne och lämnade dig därefter. Vad säger det??
  • Anonym (Nfnf)

    Nu blev det dubbla frågetecken, det skulle varit punkter.

  • Anonym (Nfnf)
    Vinnie83 skrev 2023-02-08 21:09:32 följande:
    Att dom känslorna som svalnat inte kommit tillbaka och att han orkade mer för han ville må bra. Hans ord. Jag tror faktiskt inte att dom har ihop det. Jag tror inte det. 
    Så brukar ju alltid folk säga. 
Svar på tråden Vad är det som händer? 30 års kris?