• Jemp

Min särbo vill hålla mig hemlig

Vad innebär att ni är särbos? För hon säger att ni inte är tillsammans, så risken är väl stor att hon träffar andra. 

• Jemp
    Buskis skrev 2023-02-04 10:00:41 följande:

Hon vill att vi testar det. Att vi inte bor tillsammans. Då hennes lillasyster emellanåt sover hos henne med. 

Hon säger att hon inte vill ha något samboförhållanden, utan detta ska vara ett steg i rätt riktning enligt henne. Vi bor i samma stad. Men det tar ca 1 timme för att åka till varandra med kommunala färdmedel.
    Jag är inte den svartsjuka typen av mig. Vet att hon ser bra ut, och att många Skulle vara i mina kläder för att vara med henne. 

Sist vi var ute dock så såg jag att hon kollade väldigt mycket på en av kypare där vi var. Och att hon gör det där med sin mun och ansikte när hon gillar något. 

Vet dessutom att hon har haft någon flört med någon som bor i samma radhus som henne. Som hon själv inte har berättat utan en pålitlig källa har sagt. 

Men trots det så älskar jag henne fortfarande och vill bara spendera mitt liv med henne.
    Men det är just detta med att hon börjar hålla mig mer hemlig än tidigare, som oroar mig. 

Jag förstår att ni inte bor ihop och det är ju inget underligt. Men du är inte hennes pojkvän? Har ni ett förhållande elöer inte? 

Jag tycker inte det låter som att hon är att lita på och att du låter som att du anpassar dig alldeles för mycket. 
  • Jemp
    Buskis skrev 2023-02-05 01:04:41 följande:

? Du är inte hennes pojkvän, alltså är ni inte särbos. Har du ens kysst henne??

Hon säger att hon är min tjej när vi pratar med varandra. Jag kallar henne för min flickvän, hon kallar sig för min tjej. Vilket ändå måste resultera i samma sak? Vi testar på särbolivet för Att se hur det skulle vara om vi skulle leva ihop hos bara en av oss.
    Hehe, så klart jag har Kysst henne!!

Så ni är exlusiva. Om hon är din tjej, varför är inte du hennes pojkvän?
  • Jemp
    Buskis skrev 2023-02-05 00:59:10 följande:
    ?Jag förstår att ni inte bor ihop och det är ju inget underligt. Men du är inte hennes pojkvän? Har ni ett förhållande elöer inte? 

Jag tycker inte det låter som att hon är att lita på och att du låter som att du anpassar dig alldeles för mycket. ?

Vi bor inte ihop då hon inte vill ha ett sambo förhållande. Det jag jobbar inom gör att jag inte är hemma så ofta i månaden. Men jag sover hos henne emellanåt. vi ses ute och äter, shoppar åker hem till var och en. Och då och sover jag hos henne.

Som sagt jag har väntat i många år på den här tjejen då jag älskar henne så otroligt mycket. Och kan inte se en framtid utan henne i den. Jag har offrat mycket på vägen, en del vänner som även säger att jag blir lurad genom åren. Men jag vill tro på att hon menar allvar nu när vi dejtar och ses så mycket som vi gör. Jag har gjort det tydligt att jag inte träffar någon annan eller ligger runt. Utan det är bara hon för mig. Men hon svarar sällan tillbaka på det mer än att hon inte dejtar någon annan.
    Jag förstår att du älskar henne. Det blir lätt en skev maktbalans i förhållanden där man har olika starka känslor. Akta dig så du inte blir utnyttjad och mer sårad. Har ni ett förhållande ska hon såklart inte gömma undan dig. 
Svar på tråden Min särbo vill hålla mig hemlig