Min särbo vill hålla mig hemlig
Vad innebär att ni är särbos? För hon säger att ni inte är tillsammans, så risken är väl stor att hon träffar andra.
Vad innebär att ni är särbos? För hon säger att ni inte är tillsammans, så risken är väl stor att hon träffar andra.
Hon vill att vi testar det. Att vi inte bor tillsammans. Då hennes lillasyster emellanåt sover hos henne med.
Hon säger att hon inte vill ha något samboförhållanden, utan detta ska vara ett steg i rätt riktning enligt henne. Vi bor i samma stad. Men det tar ca 1 timme för att åka till varandra med kommunala färdmedel.
Jag är inte den svartsjuka typen av mig. Vet att hon ser bra ut, och att många Skulle vara i mina kläder för att vara med henne.
Sist vi var ute dock så såg jag att hon kollade väldigt mycket på en av kypare där vi var. Och att hon gör det där med sin mun och ansikte när hon gillar något.
Vet dessutom att hon har haft någon flört med någon som bor i samma radhus som henne. Som hon själv inte har berättat utan en pålitlig källa har sagt.
Men trots det så älskar jag henne fortfarande och vill bara spendera mitt liv med henne.
Men det är just detta med att hon börjar hålla mig mer hemlig än tidigare, som oroar mig.
? Du är inte hennes pojkvän, alltså är ni inte särbos. Har du ens kysst henne??
Hon säger att hon är min tjej när vi pratar med varandra. Jag kallar henne för min flickvän, hon kallar sig för min tjej. Vilket ändå måste resultera i samma sak? Vi testar på särbolivet för Att se hur det skulle vara om vi skulle leva ihop hos bara en av oss.
Hehe, så klart jag har Kysst henne!!