• Anonym

    Är less på sambo som väljer onani och porr istället för ett gemensamt sexliv

    Hej alla, min sambo väljer onani och porr istället för att ha ett gemensamt sexliv med mig.
    Jag är så less. Ingenting förändras fast man tagit upp det många gånger.
    Mina känslor börjar ändras och jag vet inte längre om jag bo ihop.

    Vad skulle ni ha gjort?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-02-05 20:17
    För att förtydliga: det är inget fel på att onanera
    Men min sambo väljer bort ett gemensamt sexliv med mig. Tar aldrig initiativ till att vara fysisk

  • Svar på tråden Är less på sambo som väljer onani och porr istället för ett gemensamt sexliv
  • Anonym (Samma här)

    Är i samma situation, min man har hellre ett sexliv med sig själv än med mig. 

  • Anonym (vad är viktigt)
    Anonym skrev 2023-02-05 20:15:30 följande:
    Är less på sambo som väljer onani och porr istället för ett gemensamt sexliv

    Hej alla, min sambo väljer onani och porr istället för att ha ett gemensamt sexliv med mig.
    Jag är så less. Ingenting förändras fast man tagit upp det många gånger.
    Mina känslor börjar ändras och jag vet inte längre om jag bo ihop.

    Vad skulle ni ha gjort?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-02-05 20:17
    För att förtydliga: det är inget fel på att onanera
    Men min sambo väljer bort ett gemensamt sexliv med mig. Tar aldrig initiativ till att vara fysisk


    Vad någon säger har ju ingen betydelse om det inte sker någon förändring i ens handlingar. Vad är hans skäl till att inte vilja ha sex med dig?

    Du behöver utgå för att det inte kommer att ske någon förändring och bestämma dig för hur viktigt ett gemensamt sexliv är för dig (kontra andra saker som kanske fungerar bra i er relation).

    Skittrist att vi ett ultimatum tvinga fram ett sexliv, man vill ju att den andra ska vilja ha sex annars är det ju inte så kul. Men er relation kanske är värd ett slutgiltigt snack där du på allvar meddelar att du vill separera om det inte sker en förändring inom en viss tid. Sen behöver ni ju reda ut varför han inte vill ha sex och se om det finns en möjlighet att jobba med det. Som sagt, "ställa-upp-sex" är ju inget bra alternativ. 
  • Anonym (Phantasy)

    Citat:


    e inlägg en gång.


    Väldigt sexuell och sinnlig i tankarna men inte särskilt sexuell fysisk.
    Har inte särskilt stort behov av den fysiska akten eftersom den inte ger lika mycket som den mentala erotiken. Är kvinna.


  • Anonym
    Anonym (Samma) skrev 2023-02-05 21:20:40 följande:
    Drick en kopp te och gå och lägg dig. 
    ok
  • Anonym
    Anonym (Kalle) skrev 2023-02-06 00:04:11 följande:

    Har du gått upp i vikt sen ni träffades första gången?


    Alla kroppar förändras och åldras. Åven min sambos
  • Anonym
    Anonym (???) skrev 2023-02-06 00:09:21 följande:

    Vad finns det att tveka och fundera på?


    Ja, men det är sorgligt
  • Anonym
    Anonym (Samma här) skrev 2023-02-06 00:56:48 följande:

    Är i samma situation, min man har hellre ett sexliv med sig själv än med mig. 


    Ja, det är ledsamt
  • Anonym
    Anonym (vad är viktigt) skrev 2023-02-06 09:17:38 följande:
    Vad någon säger har ju ingen betydelse om det inte sker någon förändring i ens handlingar. Vad är hans skäl till att inte vilja ha sex med dig?

    Du behöver utgå för att det inte kommer att ske någon förändring och bestämma dig för hur viktigt ett gemensamt sexliv är för dig (kontra andra saker som kanske fungerar bra i er relation).

    Skittrist att vi ett ultimatum tvinga fram ett sexliv, man vill ju att den andra ska vilja ha sex annars är det ju inte så kul. Men er relation kanske är värd ett slutgiltigt snack där du på allvar meddelar att du vill separera om det inte sker en förändring inom en viss tid. Sen behöver ni ju reda ut varför han inte vill ha sex och se om det finns en möjlighet att jobba med det. Som sagt, "ställa-upp-sex" är ju inget bra alternativ. 
    Nej, det är ju så. Om en person inte frivilligt vill ha någon fysisk kontakt med kramar edyl så är det ju så. Det har ju personen redan visat genom att aldrig ta initiativ till att kramas. Så den har ju redan visat sin vilja.
    När man måste påtala att man inte har ett sexliv och varför osv så är det ju kört
  • Anonym
    Anonym (Phantasy) skrev 2023-02-06 09:29:17 följande:

    Citat:


    e inlägg en gång.


    Väldigt sexuell och sinnlig i tankarna men inte särskilt sexuell fysisk.
    Har inte särskilt stort behov av den fysiska akten eftersom den inte ger lika mycket som den mentala erotiken. Är kvinna.


    ok
  • Anonym
    Anonym (4) skrev 2023-02-06 09:37:34 följande:

    Va vill du bestämm dig för de å kör på den linjen. 


    Ja jag har nog hoppats för länge på en förändring
  • Anonym (Kalle)
    Anonym skrev 2023-02-06 19:35:07 följande:
    Alla kroppar förändras och åldras. Åven min sambos
    Man behöver inte gå upp i vikt bara för att man blir äldre.
  • Anonym
    Anonym (Jo) skrev 2023-02-06 19:44:05 följande:

     Vad trist att det är så.


    Ja , gråter ofta
  • Anonym
    Anonym (Kalle) skrev 2023-02-06 19:57:35 följande:
    Man behöver inte gå upp i vikt bara för att man blir äldre.
    Anonym (Kalle) skrev 2023-02-06 19:57:35 följande:
    Man behöver inte gå upp i vikt bara för att man blir äldre.

    nej 
  • Anonym (???)
    Anonym skrev 2023-02-06 19:35:45 följande:
    Ja, men det är sorgligt
    Det som är sorgligt är att slösa en enda sekund till på en sån man..
  • Orvarsökerung

    Har ni testat att göra annorlunda istället för att gnälla på internet, vad sägs om ett gymkort, några sallader och en powerwalk då och då.
    Annars kan ni ju alltid köra överraskningsmetoden, vissa män älskar större kvinnor så om det inte är "problemet" kanske ni bara borde våga ta för er.

    Här följer några exempel,
    När din partner gör något i hemmet, tex diskar eller tvättar, smyg upp bakom denne, daska vederbörande hårt med öppen handflata över könet och väs givakt soldat. 

    När er partner kommer hem efter en lång arbetsdag finns det sällan något som piggar upp mer än en överraskningsmanöver, häll ut såpa på golvet och klä er i en sopsäck, kom sedan glidandes i full fart på golvet mot ytterdörren så fort denne kliver in över tröskeln och skrik att ni kräver k*k.

  • Anonym
    Anonym (???) skrev 2023-02-06 23:38:43 följande:
    Det som är sorgligt är att slösa en enda sekund till på en sån man..
    Jag förstår den aspekten
Svar på tråden Är less på sambo som väljer onani och porr istället för ett gemensamt sexliv