Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er! 
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er! 
Hej hörni!
Länge sen jag va aktiv här!
Är nu i vecka 15+1 och mår mer och mer dåligt över de så kallade spökveckorna. För ca 2 veckor sen kände jag fladdret tydligt, men sen dess har de inte känts något. Alla symptom har också avtagit och tycker magen nästan blir mindre de två senaste veckorna? Har tid hos BM på måndag så ska ta upp detta då eftersom det äter upp mig inifrån. Men att vänta 3,5 vecka till RUL känns som en evighet 🥵 Har ni upplevt liknande? Hur hanterar ni det?
Hade kub i vecka 12+3 och då såg allt bra ut!
Tror också det men sambon är helt säker på flicka denna gång för hela graviditeten är annorlunda 😂 Men jag har fått för mig att jag bara kan få pojkar haha.
Är det någon mer som inte känner fosterrörelser än? Börjar bli då nojig. Väntar tredje barnet och jar precis gått in i vecka 17. Någon enstaka gånger har jag känt något svagt längst ner men verkligen osäker på om det är det och det sker som sagt inte ofta. Med andra kände jag vid det här laget.
Är det någon mer som inte känner fosterrörelser än? Börjar bli då nojig. Väntar tredje barnet och jar precis gått in i vecka 17. Någon enstaka gånger har jag känt något svagt längst ner men verkligen osäker på om det är det och det sker som sagt inte ofta. Med andra kände jag vid det här laget.
Elsy:
Har du testat att sitta lite framåtböjd? Så att magen blir lite klämd? När jag har suttit så har jag känt något svagt som jag tycker mig påminna om rörelser, men som tidigare nämt så det är det väldigt diffusa rörelser. Snart kommer det nog igång lite mer, och starkare!
Ni som inte vet kön ännu, ska ni ta reda på det eller vänta till förlossningen? 😀