Inlägg från: Snälla Killen |Visa alla inlägg
  • Snälla Killen

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

molly50 skrev 2025-06-28 14:01:00 följande:
    Hur gammal är du egentligen?
    Du borde vara medveten om att denna tråden är en s.k "troll"-tråd.

Typ som Redit och Flashback.

Ingen idé att ens försöka vara seriös. Häng bara med istället 😉
    Snäll? Definiera snälla...
  • Snälla Killen
    molly50 skrev 2025-06-28 14:01:00 följande:
    Hur gammal är du egentligen?
    Du borde vara medveten om att denna tråden är en s.k "troll"-tråd.

Typ som Redit och Flashback.

Ingen idé att ens försöka vara seriös. Häng bara med istället 😉
  • Snälla Killen

Jag skrev i ett tidigare inlägg att detta förmodligen är den mest onödiga tråden på hela FL just nu.

Typ 5 veckor senare är vi ändå här 🙃

• Snälla Killen

Hmmm nu när jag läser igenom tråden, så kanske "hellikoptern" kan bli den nya attraktionen på Lisseberg 2026? 🙃

Är det någon som kommer ihåg damerna inne på gröna lund där man kastade bollar på en måltavla för att få lättklädda damer att ramla i plurret när man träffade rätt? (18 års gräns såklart)

Vevande herrar och som surkärringar vill se ett slut på borde vara en kassako och kanske kunde hjälpa till att finansiera nybygget av vattenlandet det närmaste decenniet 🤑

• Snälla Killen
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-07-03 23:13:39 följande:
    Eller så kan fula gubbslem sluta uppmuntra andra fula gubbslem till att blotta sig för kvinnor, vilket är ett lagbrott som sagt och något som alla normalbegåvade kvinnor endast äcklas av.
    Men det var ju underförstått att det enbart skulle vara halvt lagliga och snygga herrar och med magrutor, som precis hade fyllt 18, lagom till sitt första sommarjobb...

Slemmiga gubbar hittar du på vilken buss som helst.

Det finns nog några kvinnor som skulle finna ett visst nöje i att få slut på vevande lammkött. Det är jag helt övertygad om...
  • Snälla Killen
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-07-03 23:42:17 följande:
    Snygga män har inga behov av att blotta sig för kvinnor för de får redan bekräftelse av det motsatta könet. Endast fulingar, desperata efter att någon ska se dem. 
    Sommarjobb ger pengar och är tillfälligt.  Vart ska alla pojkar som väntar på att rycka in i lumpen annars ta vägen menar du?
  • Snälla Killen
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-07-03 23:57:27 följande:
    Som sagt. Snygga män behöver inte oroa sig för något. Fula slemgubbar blottar sig. Såna som aldrig får nån uppmärksamhet ändå och blir desperata. 
    Jag tror bestämt att damen blandar ihop två olika saker nu.

Snygga män är väl också i behov av pengar? Med tanke på dagens inflation och hopplösa lånevillkor, så måste man ju få en hyfsad start någonstans i början av sitt vuxna liv...
  • Snälla Killen
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-07-04 00:29:45 följande:
    Fast ingen normal kvinna är intresserad av att betala en man för att blotta sig. Det är du som inte fattar nåt. 
    Jag tror mig veta, men inte alla som vill erkänna det bara... 😇

• Snälla Killen
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-07-04 00:41:30 följande:
    Antar att de där fulingarna sjunger om sina önskedrömmar - att kvinnor ska vilja se deras fula småspikar. Irrelevant. 
    Förstår inte varför du har något emot naturens gåva och som 90% av befolkningen uppskattar. Räcker enbart enbart att ge sig sig ut på stan så finns där en bronsstaty med en naken herre till allmän beskådan.

Lite pryd verkar du ändå vara...
  • Snälla Killen

Du fattar fortfarande inte att du har hamnat inom en troll-tråd 😅😅😉

• Snälla Killen

Detta är per definition en trolltråd, ifall du har missat det?

Jag har inte startat den och jag enbart tog vid...

Orka vara så seriös och totalt humorbefriad som du verkar vara... Varsågod och anmäl mig 🙂

• Snälla Killen

Jag tyckte också att detta var en riktig skräptråd till en början och tycker fortfarande att den är det.

Men jag börjar förstå varför den fortfarande "hänger" kvar 🙃

Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?