Vad är mest avtändande för en kvinna ”Enkät”
Välj det som får dig att tända av och bli iskall.
(sjukligt fet och smal är inte med)
Är det något som är avtändande som inte är med i enkäten så skriv ner
Välj det som får dig att tända av och bli iskall.
(sjukligt fet och smal är inte med)
Är det något som är avtändande som inte är med i enkäten så skriv ner
Fruktansvärt dåligt utförd och därför omöjlig att svara på.
Feminism hos män är avtändandande och ger mig kapten klänning- vibbar.
Fruktansvärt dåligt utförd och därför omöjlig att svara på.
Feminism hos män är avtändandande och ger mig kapten klänning- vibbar.
Svarade "mycket hår" men saknade ett alternativ som gör mig fullständigt ökentorr och iskall och det är tjafs och gnäll. Då tänker jag på när man varit i relationen länge och allt bara genomsyras av trist gnäll. All form av passion och sexlust försvinner för mig.
Gillar heller inte om han luktar svett men det är ju ändå ganska lätt ordnat att ta en dusch tillsammans innan sexandet.
Eftersom älskaren har ett fysiskt arbete där han blir (mycket) smutsig och svettig brukar vi inleda med det. Jag är den som rengör k**en och suger av honom i duschen. Sen kan vi köra på hela kvällen.
Svarade "mycket hår" men saknade ett alternativ som gör mig fullständigt ökentorr och iskall och det är tjafs och gnäll. Då tänker jag på när man varit i relationen länge och allt bara genomsyras av trist gnäll. All form av passion och sexlust försvinner för mig.
Gillar heller inte om han luktar svett men det är ju ändå ganska lätt ordnat att ta en dusch tillsammans innan sexandet.
Eftersom älskaren har ett fysiskt arbete där han blir (mycket) smutsig och svettig brukar vi inleda med det. Jag är den som rengör k**en och suger av honom i duschen. Sen kan vi köra på hela kvällen.
det är flera, attraheras sällan av
illaluktande
undervikt
liten penis
Är det något mer som är väldigt avtändande?
Mycket bristande alternativ. Luktar lite illa, lite svett ehh? Jag äcklas inte av lite svett på rätt person och i rätt sammanhang, men på en främling som dessutom är oattraktiv med trisst personlighet kan det vara riktigt avtändande och utlösa starkt äckel.
Många faktorer går ofta hand i hand och blir en helhet som man inte finner attraktiv. Jag gillar absolut inte hår i nån större mängd tex, förutom ett kraftigt vackert hårsvall på huvudet, gärna långt. Men om jag måste välja något förutom dålig lukt som är vämjeligt på alla så är det kulmage på män som gör attraktion omöjligt. Spelar ingen roll hur vackert ansikte eller personlighet. Magen funkar inte i ett sexuellt sammanhang alls för mig. Som vänner fine men skulle aldrig tända på en man med gravidmage. Fettvalkar kan vara okej, men kulmage, NEJ NEJ och åter NEJ!