• Stoffosinsky

Vad är mest avtändande för en kvinna ”Enkät”

Välj det som får dig att tända av och bli iskall.
    (sjukligt fet och smal är inte med)
    Är det något som är avtändande som inte är med i enkäten så skriv ner

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är mest avtändande för en kvinna ”Enkät”
  • Anonym (Jellybelly)
    Anonym (Batman) skrev 2023-03-19 20:02:37 följande:
    Hon tycker att feministiska män är oattraktiva.

Män som röstar vänster och som gillar att prata om genus, ras och värdegrund.
    Personligen är jag väldigt förtjust i den typen av män!
  • Anonym (Batman)
    Anonym (Jellybelly) skrev 2023-03-20 00:35:40 följande:
    Personligen är jag väldigt förtjust i den typen av män!
    Det kan jag förstå att du är.

Vi människor är nämligen olika.
  • Anonym (liten)

mina erfarenheter är att på nätet så är det omöjligt att hitta ligg med liten kuk....
    det är prio för brudarna att det är en bra kuk, rynt 16cm skulle jag gissa minst

• Anonym (nyfiken)
    Anonym (liten) skrev 2023-03-22 11:27:16 följande:

mina erfarenheter är att på nätet så är det omöjligt att hitta ligg med liten kuk....
    det är prio för brudarna att det är en bra kuk, rynt 16cm skulle jag gissa minst

skojar du? Medelkuken är runt 13-15 cm enligt mätningar. Inte "glädjemätningar" där männen själva mätt drulen.

14 cm är en medelkuk.
  • Anonym (C)

Dåligt självförtroende 
    Sexuell oerfarenhet
    Dålig hygien 
    Övervikt med mage 
    Undervikt utan muskler 

• Anonym (nyfiken)
    Anonym (C) skrev 2023-03-22 13:56:19 följande:

Dåligt självförtroende 
    Sexuell oerfarenhet
    Dålig hygien 
    Övervikt med mage 
    Undervikt utan muskler 

Är man överviktig oskuld i 40 årsåldern som bor hemma hos mamma är man guld med andra ord?
  • mandude
    Anonym (nyfiken) skrev 2023-03-22 13:52:25 följande:
    skojar du? Medelkuken är runt 13-15 cm enligt mätningar. Inte "glädjemätningar" där männen själva mätt drulen.

14 cm är en medelkuk.
    Säg det till tjejerna :P dom bry sig vell inte om vad någon undersökning säger :P
  • Anonym (helinulen)
    mandude skrev 2023-03-22 14:31:52 följande:
    Säg det till tjejerna :P dom bry sig vell inte om vad någon undersökning säger :P
    Vad är det för sidor du är med på där man anger kukstorlek?

Bodycontact? Dark Side? 

Eller frågar tjejerna om kukstorlek när ni pratat ett tag? Är det just när du avslöjat storleken som de tackar för sig eller tycker de kanske bara att du inte verkar intressant?
    Många män (säger inte att du ingår bland dem) skriver så kort och tråkigt, som att de inte är intresserade av den de pratar med. Som att de inte vill veta en massa om just mig eller dela med sig mycket om sig själva. Endast prata sex, vilket inte känns så kul att göra med någon som inte verkar vilja lära känna en för annat än enbart sex.
  • mandude
    Anonym (helinulen) skrev 2023-03-27 00:30:35 följande:
    Vad är det för sidor du är med på där man anger kukstorlek?

Bodycontact? Dark Side? 

Eller frågar tjejerna om kukstorlek när ni pratat ett tag? Är det just när du avslöjat storleken som de tackar för sig eller tycker de kanske bara att du inte verkar intressant?
    Många män (säger inte att du ingår bland dem) skriver så kort och tråkigt, som att de inte är intresserade av den de pratar med. Som att de inte vill veta en massa om just mig eller dela med sig mycket om sig själva. Endast prata sex, vilket inte känns så kul att göra med någon som inte verkar vilja lära känna en för annat än enbart sex.
    BC är jag inte med i hahahah ingen mening med 14cm :P
    Sen på vilken dejtingsida som helst, det är lätt att det bli sexchatt på dessa med!
    japp då fråga dom om man har stor, å dåsäger jag att jag har 14cm elr medel å då tappa som intresse å sluta skriva...
    Dom flesta tjejer vill ha över 16cm tyvär...Hade jag haft det så hade jag haft betydligt mer sex en jag har idag
  • Anonym (Love)

Jag har svårt för när folk luktar illa. Men om det är något som en dusch skulle hjälpa mot så skulle inte det vara något problem. 

I övrigt är inget av listade sakerna något som stör nämnvärt. Tycker jag om personen så funkar egentligen hela listan. 

Det som är fullständigt avtändande är ju snarare saker personen säger/gör, som visar på riktigt shitty värderingar. Där har jag väldigt låg tolerans. 

• Anonym (L)

Ser i omröstningen att många är eniga, däribland också jag - det värsta som finns är folk som luktar illa! Det spelar ingen roll om man är lite tjock/tanig/hårig eller har liten penis eller stor om man luktar skunk. Finns inget mer avtändande! Min kille har både mage och kroppshår och är skitsexig, och tar hand om sin hygien! 

• Anonym (nyfiken)
    Anonym (L) skrev 2023-03-27 12:44:08 följande:

Ser i omröstningen att många är eniga, däribland också jag - det värsta som finns är folk som luktar illa! Det spelar ingen roll om man är lite tjock/tanig/hårig eller har liten penis eller stor om man luktar skunk. Finns inget mer avtändande! Min kille har både mage och kroppshår och är skitsexig, och tar hand om sin hygien! 

Din kille är säkert bra för dig, men har mannen stor mage och kraftig kroppsbehåring är det en stor turn-off för mig. Nej tack.

Men smaken är ju olika, och bra att du är nöjd med din kille!
  • Anonym (Alice)

En kille med för stort ego är det mest avtändande som finns. 

Svar på tråden Vad är mest avtändande för en kvinna ”Enkät”