Vad är mest avtändande för en kvinna ”Enkät”
Välj det som får dig att tända av och bli iskall.
(sjukligt fet och smal är inte med)
Är det något som är avtändande som inte är med i enkäten så skriv ner
Välj det som får dig att tända av och bli iskall.
(sjukligt fet och smal är inte med)
Är det något som är avtändande som inte är med i enkäten så skriv ner
mina erfarenheter är att på nätet så är det omöjligt att hitta ligg med liten kuk....
det är prio för brudarna att det är en bra kuk, rynt 16cm skulle jag gissa minst
mina erfarenheter är att på nätet så är det omöjligt att hitta ligg med liten kuk....
det är prio för brudarna att det är en bra kuk, rynt 16cm skulle jag gissa minst
Dåligt självförtroende
Sexuell oerfarenhet
Dålig hygien
Övervikt med mage
Undervikt utan muskler
Dåligt självförtroende
Sexuell oerfarenhet
Dålig hygien
Övervikt med mage
Undervikt utan muskler
Jag har svårt för när folk luktar illa. Men om det är något som en dusch skulle hjälpa mot så skulle inte det vara något problem.
I övrigt är inget av listade sakerna något som stör nämnvärt. Tycker jag om personen så funkar egentligen hela listan.
Det som är fullständigt avtändande är ju snarare saker personen säger/gör, som visar på riktigt shitty värderingar. Där har jag väldigt låg tolerans.
Ser i omröstningen att många är eniga, däribland också jag - det värsta som finns är folk som luktar illa! Det spelar ingen roll om man är lite tjock/tanig/hårig eller har liten penis eller stor om man luktar skunk. Finns inget mer avtändande! Min kille har både mage och kroppshår och är skitsexig, och tar hand om sin hygien!
Ser i omröstningen att många är eniga, däribland också jag - det värsta som finns är folk som luktar illa! Det spelar ingen roll om man är lite tjock/tanig/hårig eller har liten penis eller stor om man luktar skunk. Finns inget mer avtändande! Min kille har både mage och kroppshår och är skitsexig, och tar hand om sin hygien!
En kille med för stort ego är det mest avtändande som finns.