• Stoffosinsky

Vad är mest avtändande för en kvinna ”Enkät”

Välj det som får dig att tända av och bli iskall.
    (sjukligt fet och smal är inte med)
    Är det något som är avtändande som inte är med i enkäten så skriv ner

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är mest avtändande för en kvinna ”Enkät”
  • Anonym (Mia)

Överviktig med mage. En kagge förvandlar en man till en skojig gubbe. 
    Visst, är en man lång o bredaxlad o allmänt stor så finns det utrymme för lite mer hull, är han slank från början o bara har ätit o druckit onyttigt o fått ölmage så är det värre.

• Anonym (Jellybelly)
    Anonym (Mia) skrev 2023-03-09 19:38:52 följande:

Överviktig med mage. En kagge förvandlar en man till en skojig gubbe. 
    Visst, är en man lång o bredaxlad o allmänt stor så finns det utrymme för lite mer hull, är han slank från början o bara har ätit o druckit onyttigt o fått ölmage så är det värre.

Tyvärr är det så. Min undran är varför endast vissa män verkar få en kula och andra stannar vid fettvalkar. Eller är fettvalkar det som kommer först innan kulan ? Någon man kanske som kan svara på varför kulor uppstår och hur lång tid det tar att utveckla en sådan?
  • StudierKemi
    Anonym (Jellybelly) skrev 2023-03-09 19:43:18 följande:
    Tyvärr är det så. Min undran är varför endast vissa män verkar få en kula och andra stannar vid fettvalkar. Eller är fettvalkar det som kommer först innan kulan ? Någon man kanske som kan svara på varför kulor uppstår och hur lång tid det tar att utveckla en sådan?
    De som bara får mindre fettvalkar och inget mer, samlar väl fett på ett bättre ställe på kroppen, antagligen rumpa och lår. Det ökar risk för välfärdssjukdomar att samla fett på magen. Oftast gör männen det, men vissa kvinnor samlar också allt på magen. Jag tillhör den minoriteten tyvärr, och jag får kämpa hårdare för att hålla vikten, annars ser det inte så attraktivt ut. Tuttarna på mig är jättesmå dessutom som på Miley Cyrus, men det har också sin egna charm. Vissa män har bara tur med generna i livet och får äta mer, och ändå ser de bättre ut än de flesta!
  • Anonym (?)

.....eller så ser man till personen man mött.

• Anonym (Mia)
    Anonym (?) skrev 2023-03-09 21:49:36 följande:

.....eller så ser man till personen man mött.

Oj så god och fin du är då.
    De allra flesta ser nog till BÅDE person o utseende, när man blir äldre ihop finner man sig i bådas förändringar.
    Men det är en del av personen om man äter bra o sköter om sig eller om man struntar i hälsa o utseende och bara låter kaggen växa, det visar också att man inte bryr sig om att hålla formen för sin partner.
    Dessutom gällde  just denna fråga utseendesaker o var kanske inte heller på blodigt allvar, du kan ju göra en egen tråd med inre egenskaper som är avtändande, eller är det kanske fult med sådana preferenser också? 
  • Anonym (helinulen)
    Anonym (Mia) skrev 2023-03-10 15:57:26 följande:
    Oj så god och fin du är då.
    De allra flesta ser nog till BÅDE person o utseende, när man blir äldre ihop finner man sig i bådas förändringar.
    Men det är en del av personen om man äter bra o sköter om sig eller om man struntar i hälsa o utseende och bara låter kaggen växa, det visar också att man inte bryr sig om att hålla formen för sin partner.
    Dessutom gällde  just denna fråga utseendesaker o var kanske inte heller på blodigt allvar, du kan ju göra en egen tråd med inre egenskaper som är avtändande, eller är det kanske fult med sådana preferenser också? 
    Var inlägget du citerade provocerande?
  • Anonym (Grrr)

Något alternativ som saknas?

• Anonym (Batman)
    Anonym (Vivi) skrev 2023-03-09 09:55:32 följande:
    ?????
    Hon tycker att feministiska män är oattraktiva.

Män som röstar vänster och som gillar att prata om genus, ras och värdegrund.
  • Anonym (...)

Så detta handlar enbart om det fysiska alltså?
    Innan jag såg alternativen tänkte jag inte på sånt alls utan på att det mest avtändande jag vet är:
    Den självgode mannen som tror att jag ska svimma bara han är i min närhet. Han som är dryg och samtidigt lite småtaskig mot andra, för att han tänker att han har rätt till det, för att han är en så fantastisk och fulländad person. 
    Det är värre än alla utseendemässiga flaws man kanske har. 

Svar på tråden Vad är mest avtändande för en kvinna ”Enkät”