• Anonym (Yes)

    Oralsex som kvinna - hiss eller diss

    Att någon går ner på dig och slickar dig är det hiss eller diss?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Oralsex som kvinna - hiss eller diss
  • Anonym (Yes)
    Anonym (Bäst) skrev 2023-03-18 11:13:09 följande:
    Det märks tydligt om en man verkligen gillar att slicka eller inte. En man som verkligen älskar fitta och att slicka är nog det hetaste som finns. En man som slickar målmedvetet och passionerat och hungrigt suger på fingrarna han nyss hade hade på rätt punkt i min fitta. En man som insisterar att han kan få mig att komma en gång till. 
    Känner igen mig på målvetenheten och passionen för jag älskar verkligen att få slicka fitta, jag gör det både för min skull men även för hennes skull så klart. Tyvärr har min sambo varit lite obekväm när jag går ner på henne, men jag har försökt förklara att jag verkligen gillar det och att jag inte enbart gör det för hennes skull. Hon försöker tänka att jag gillar det och att hon inte behöver fundera på om jag blir trött i tungan, ligger obekvämt etc. Jag tror det kommer bli bättre i framtiden och hon fick nog en aha-upplevelse när jag berättade att jag nästan fick orgasm av att slicka henne sist. Hon låg bekvämt i soffan och faktiskt njöt av min behandling, hennes stön och så gjorde att jag blev ännu kåtare och jag var inte långt ifrån att få orgasm av att tillfredsställa henne. 😛
  • Anonym (Yes)
    Anonym (Jgtyjv) skrev 2023-03-17 23:58:36 följande:

    Generellt har det tråkigt nog varit mest slaffsigt, oengagerat, suck å stonk att de är jobbigt/ont/obekväm ställning. Gått från 0 till 100 på en gång...lämnat en I en stor pöl av saliv etc å tror man är såå våt..å man ba...va?? Trots att man sagt upprepade ggr hur man önskar ha de.
    De märks EXTREMT fort om personen faktiskt gillar de den gör alt tänder på de vs en som bara gör de för hennes skull eller i hopp om att få ligga etc..engagemanget å känslan är det extremt stor skillnad på.
    Så jag vill säga hiss men 9/10ggr diss. Snyft.


    Men om du skulle träffa någon som vill och kan slicka, tycker du då det är diss då med eller är betyget utifrån den erfarenhet du har när någon gått ner på dig? Att många inte gör det med engagemang och egen vilja att tillfredsställa och att det därför sällan blir bra. 
  • Anonym (Y)
    Anonym (Ngnf) skrev 2023-03-18 11:21:07 följande:
    Haha men va, helst? Ja det är väl ditt val? Vad ni en del på med
    Du har helt rätt och jag uttryckte mig nog fel. Jag går inte med på sånt jag inte vill men gjorde det i ungdomen. Väldigt många män anser ju att "jaaaag kan minsann" och så blir det ett jävla tjat. Men det var över tio år sedan sist. 
    Jag hatar det inte, kanske det jag menar med "helst". I unika fall kan det vara lite trevligt, min nuvarande är bra. Så jag lider mig inte igenom det och är/blir det för trist så avbryter jag honom. 
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (C) skrev 2023-03-17 14:27:49 följande:

    Min nya kille kan få mig att gallskrika av njutning när han skickar mig. Ingen annan har varit i närheten av hans klass. Kan inte förklara vad det är han gör men jag aldrig varit med om så skönt oralsex med någon annan. Blir våt bara av att tänka på det.


    Är det något positivt att gallskrika? Vill man att alla ska höra hur skönt man har eller vad?
  • Anonym (Tjej66)
    Anonym (Ajdå) skrev 2023-03-17 22:24:15 följande:

    Uppenbarligen har jag mestadels haft tur som träffat kvinnor som både gett och tgit emot munsex. 
    Blir lite förvånad att så många kvinnor inte känner sig bekväma med detta....


    Jag är förvånad över att du är förvånad över att så många kvinnor känner sig obekväma. Du är ju man och  kan OMÖJLIGT tänka dig in i situationen och uppleva vad dessa kvinnor känner. Hur ska du  kunna förstå? Att en kvinna tycker det känns obekvämt/utlämnande/inte är skönt eller vilket det nu är har inget  att göra med om du gillar det eller ej. 
    Eller tror du som en del män på riktigt gör, att om hon  är med dig så gillar  hon det för du är ju såå bra på det? Jag har träffat ett gäng män som ääälskade att slicka och "kvinnans njutning sätter jag i fokus" och så var de dåliga på det. 

    Jag gillar verkligen att suga kuk och gör det gärna och många gånger har det stannat där. Men jag gillar inte att bli slickad och klarar mig fint om det aldrig sker igen. 
  • Anonym (Ajdå)
    Anonym (Tjej66) skrev 2023-03-18 20:02:14 följande:
    Jag är förvånad över att du är förvånad över att så många kvinnor känner sig obekväma. Du är ju man och  kan OMÖJLIGT tänka dig in i situationen och uppleva vad dessa kvinnor känner. Hur ska du  kunna förstå? Att en kvinna tycker det känns obekvämt/utlämnande/inte är skönt eller vilket det nu är har inget  att göra med om du gillar det eller ej. 
    Eller tror du som en del män på riktigt gör, att om hon  är med dig så gillar  hon det för du är ju såå bra på det? Jag har träffat ett gäng män som ääälskade att slicka och "kvinnans njutning sätter jag i fokus" och så var de dåliga på det. 

    Jag gillar verkligen att suga kuk och gör det gärna och många gånger har det stannat där. Men jag gillar inte att bli slickad och klarar mig fint om det aldrig sker igen. 
    Är väl en kombo av njutning och intimitet kan jag tycka. Åt båda håll.
    Att ha munsex är ju verkligen att komma varandra nära.
     
  • Anonym (Tjej66)
    Anonym (Ajdå) skrev 2023-03-18 20:19:46 följande:
    Är väl en kombo av njutning och intimitet kan jag tycka. Åt båda håll.
    Att ha munsex är ju verkligen att komma varandra nära.
     
    Jo det är det ju. Men det klarar även kvinnor  som inte gillar att bli slickad också av. Att komma nära menar jag. 
    Är mannen inte bra eller gör på ett sätt hon inte tycker är skönt så funkar det inte. Ibland har man sex med nån tillfällig eller kanske ett ons och  då är det inte så mycket "komma nära" med ändå. 
    En del gillar det inte. Så är det bara. Men män har svårt att ta till sig det. Man "ska ju gilla det" och en del män har verkligen hybris och tror de är så bra. 

    En del kvinnor är  endast  ok med det i ett förhållande eller åtminstone någon man känner och aldrig med någon tillfällig. Jag behöver träffa honom flera gånger innan det sker. Men slipper det helst. Har inte fått orgasm då så den kopplingen har jag inte. 
    Andra är ok med det och med vem som helst, även tillfälliga män. Så olika...
    Att bli slickad innehåller för en del (och för mig)  ett moment av orgasmhets eftersom det förväntas att man ska komma. Tror mannen dessutom att han är  duktig (tjejerna brukar ju komma när han slickar?!) så blir det inte alls bra. 
    En del av att inte vilja bli slickad ligger i att jag vill slippa pressen på att komma. Iomd minskar samtidigt chansen att jag tycker om det. 
    Träffar nu en man som jag uppskattar allt han gör med mig och upplever ingen press från honom.
  • Anonym (Ajdå)
    Anonym (Tjej66) skrev 2023-03-18 20:55:29 följande:
    Jo det är det ju. Men det klarar även kvinnor  som inte gillar att bli slickad också av. Att komma nära menar jag. 
    Är mannen inte bra eller gör på ett sätt hon inte tycker är skönt så funkar det inte. Ibland har man sex med nån tillfällig eller kanske ett ons och  då är det inte så mycket "komma nära" med ändå. 
    En del gillar det inte. Så är det bara. Men män har svårt att ta till sig det. Man "ska ju gilla det" och en del män har verkligen hybris och tror de är så bra. 

    En del kvinnor är  endast  ok med det i ett förhållande eller åtminstone någon man känner och aldrig med någon tillfällig. Jag behöver träffa honom flera gånger innan det sker. Men slipper det helst. Har inte fått orgasm då så den kopplingen har jag inte. 
    Andra är ok med det och med vem som helst, även tillfälliga män. Så olika...
    Att bli slickad innehåller för en del (och för mig)  ett moment av orgasmhets eftersom det förväntas att man ska komma. Tror mannen dessutom att han är  duktig (tjejerna brukar ju komma när han slickar?!) så blir det inte alls bra. 
    En del av att inte vilja bli slickad ligger i att jag vill slippa pressen på att komma. Iomd minskar samtidigt chansen att jag tycker om det. 
    Träffar nu en man som jag uppskattar allt han gör med mig och upplever ingen press från honom.
    Så kan det ju vara, vi är alla olika eller hur?
    Har gett och fått munsex även vid ons och det har funkat riktigt bra.
    Återigen - kanske haft tur och träffat kvinnor som uppskattat att bli slickade.
    Har aldrig stött på någon som knipt ihop benen och bett mig sluta..
    Tvärtom faktiskt.
  • Anonym (Hmm)
    onelifetolive skrev 2023-03-16 22:36:13 följande:
    Hur många har du berättat för hur du vill att det ska göras?
    Hur ska jag kunna berätta det när jag inte vet vad som skulle kännas skönt?
  • Anonym (Tjej66)
    Anonym (Ajdå) skrev 2023-03-18 21:19:41 följande:
    Så kan det ju vara, vi är alla olika eller hur?
    Har gett och fått munsex även vid ons och det har funkat riktigt bra.
    Återigen - kanske haft tur och träffat kvinnor som uppskattat att bli slickade.
    Har aldrig stött på någon som knipt ihop benen och bett mig sluta..
    Tvärtom faktiskt.
    Självklart. Hade inte väntat mig ett annat svar.  Det märktes från början vart det lutade. Grymt oattraktiv egenskap som dessvärre delas av flera. 
    Ha ha....snubbar alltså. Jag skulle inte sära på mina för dig och övriga män med hybris och inställning att de är guds gåva till kvinnor. Avtändande de lux med dessa självutnämnda oralkungar. 
  • Anonym (Ajdå)
    Anonym (Tjej66) skrev 2023-03-18 22:49:00 följande:
    Självklart. Hade inte väntat mig ett annat svar.  Det märktes från början vart det lutade. Grymt oattraktiv egenskap som dessvärre delas av flera. 
    Ha ha....snubbar alltså. Jag skulle inte sära på mina för dig och övriga män med hybris och inställning att de är guds gåva till kvinnor. Avtändande de lux med dessa självutnämnda oralkungar. 
    Du behöver inte sära på något för mig.
    Har så jag klarar mig ändå, hahaha
  • Anonym (Y)
    Anonym (Ajdå) skrev 2023-03-16 22:21:58 följande:
    Oralsex som kvinna - hiss eller diss

    Du har helt klart träffat fel snubbar.


    Den här är man ju så trött på...
  • Anonym (Tjej66)
    Anonym (Ajdå) skrev 2023-03-18 23:07:50 följande:
    Du behöver inte sära på något för mig.
    Nej, som tur är slipper jag ju det. Win-win lixom. 
  • Anonym (Tjej66)
    Anonym (Y) skrev 2023-03-19 00:02:46 följande:
    Den här är man ju så trött på...
    +1
  • Anonym (Stefan)

    Tur man har en kvinna som älskar oralsex. Hon backar inte för lite fittsaft på kuken hon slickar av den så fint.

Svar på tråden Oralsex som kvinna - hiss eller diss