• Nathan00

    Kille sex med kille första gången

    En kille på 22 år som är sugen på att ligga med en kille för första gången. Är oskuld. Har skaffat grindr men är nervös inför att träffa någon för första gången. kan tillägga att ingen vet om min läggning. Någon som varit/är i samma sits?

  • Svar på tråden Kille sex med kille första gången
  • Anonym (Kuknyfiken)

    Är också sugen på att ha sex med en kille men är också nervös för att träffa någon. Sen är det inte så lätt att hitta nån heller. Vill att killen isf ska ha riktigt stor kuk och han bör vara i skaplig form för att jag ska kunna ha sex med en kille. 

  • Sexdrogen

    Samma här. Är straight men måste nog säga bisexuell eftersom jag tänder mycket på killsex också.
    Är själv vältränad och bra utrustad och blir bara attraherad av killar som är maskulina, i bra form med stor kuk

  • Anonym (Smyg)

    Oavsett om man går på dejt med en kille eller en tjej är man jäkligt nervös första gången.
    Samma sak när det gäller sex, man är alltid nervös första gången.
    Men hitta någon som verkar vettig och som gör dig mindre nervös.
    Sen är det bara att hoppas att ni tänder på varandra och att ni är kompatibla sexuellt.

  • Anonym (Kuknyfiken)
    Anonym (Smyg) skrev 2023-03-18 19:08:27 följande:

    Oavsett om man går på dejt med en kille eller en tjej är man jäkligt nervös första gången.
    Samma sak när det gäller sex, man är alltid nervös första gången.
    Men hitta någon som verkar vettig och som gör dig mindre nervös.
    Sen är det bara att hoppas att ni tänder på varandra och att ni är kompatibla sexuellt.


    Problemet för mig är att jag inte direkt tänder på killar. Tänder på en stor och läcker kuk och killen måste va vältränad eftersom jag aldrig skulle palla att va med nån som är "normal", än mindre nån mullig. 
  • Anonym (Smyg)
    Anonym (Kuknyfiken) skrev 2023-03-18 19:16:15 följande:
    Problemet för mig är att jag inte direkt tänder på killar. Tänder på en stor och läcker kuk och killen måste va vältränad eftersom jag aldrig skulle palla att va med nån som är "normal", än mindre nån mullig. 
    När man nätdejtar kan man ha vilka krav som helst, det är bara att göra en kravlista och gallra bort de som inte passar in.
  • rostigsaab

    Ett av det jag längtar mest efter att få uppleva. Göra allt, både ta och ge. Gärna oftare än en gång, eventuellt som fasta sexpartners (så länge det nu går) men inte ett förhållande.

  • BlåFisk

    Jag testade för fyra år sedan. åkte långt bort för att träffa en yngre kille som ville bli knullad, det kändes riktigt spännande på vägen dit. När vi sågs IRL  så kändes det som en dålig matchning men det var ändå skönt att ta honom i rumpan, hålla ta g skönt om den och se hur jag var inne i honom, och höra hur han lät när jag tryckte till lite extra.
    Sedan... efter jag kommit så kändes det REJÄLT konstigt. Men jag visste att jag vill prova mer och att om jag bara hittar någon som matchar personligt så lär det bli bra.
    Sedan dess har jag hunnit med att göra alla "vanliga saker", hade massa killsex första året. Men tar det ganska lugnt numera. Ålder och utseende känns inte fullt lika viktigt längre

    Om du är som jag, att du vill men inte med vem som helst, så är det nog ganska svårt att hitta rätt person. 

  • rostigsaab
    BlåFisk skrev 2023-04-02 12:28:24 följande:

    Jag testade för fyra år sedan. åkte långt bort för att träffa en yngre kille som ville bli knullad, det kändes riktigt spännande på vägen dit. När vi sågs IRL  så kändes det som en dålig matchning men det var ändå skönt att ta honom i rumpan, hålla ta g skönt om den och se hur jag var inne i honom, och höra hur han lät när jag tryckte till lite extra.
    Sedan... efter jag kommit så kändes det REJÄLT konstigt. Men jag visste att jag vill prova mer och att om jag bara hittar någon som matchar personligt så lär det bli bra.
    Sedan dess har jag hunnit med att göra alla "vanliga saker", hade massa killsex första året. Men tar det ganska lugnt numera. Ålder och utseende känns inte fullt lika viktigt längre

    Om du är som jag, att du vill men inte med vem som helst, så är det nog ganska svårt att hitta rätt person. 


    Det stämmer nog det du säger där på slutet, tyvärr. Grattis med dina erfarenheter :) 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Kille sex med kille första gången